CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 13080|Reply: 44

[Politik] Skandal Rogol Jamal Ayam?

[Copy link]
Post time 18-9-2015 08:47 PM | Show all posts |Read mode
Media Sosial Mula Kaitkan Datuk Jamal Dengan Kes Cubaan Rogol.
Share :  
Suatu ketika dahulu kecoh isu seorang artis wanita cuba diperkosa oleh seorang individu yang berpangkat 'Datuk'.



Kisahnya begini.

Seorang facebooker telah berkongsikan satu link tentang Datuk Jamal Yunus yang juga penganjur perhimpunan MERAH baru-baru neh. Jamal Yunus menjadi sasaran serangan oleh kumpulan pro pembangkang & Mahathir disebabkan tindak tanduknya sejak akhir-akhir ini sengaja memprovokasi pihak-pihak tertentu sehingga mencetuskan ketidakpuasan ahti di kalangan mereka.



Ketika berkongsikan pautan berkenaan, muncul seorang pengomen dengan nama Rony Finster yang berkongsikan maklumat bahawa Datuk Jamal adalah individu yang terkait dengan kes cubaan rogol seorang artis.



Komen berkenaan telah discreenshot dan kini viral di laman sosial seperti wassap dan facebook.

Sumber. https://www.facebook.com/laksamanabukitbintang/posts/10200947047034368

Sejujurnya, tak kenal pun siapa artis Eina Azman neh. Masa kes dia hampir kena rogol pun tak berpeluang ambil tahu pula.

Eina Azman neh dah kahwin dan bahagia dah pun. Cuma dia terselamat la dari kena rogol dengan 'DATUK' tersebut.

Melihatkan kepada situasi sekarang, tak mustahil juga media sosial akan mengorek habis-habisan kisah-kisah Jamal Yunus samada cerita peribadi mahupun tidak, sebagai satu tindak balas terhadap Jamal Yunus yang konon2nya terpalit dengan tuduhan dibayar upah oleh Najib bagi mengadakan demo. Tuduhan tersebut belum dapat dibuktikan lagi. Dan samada benar atau tidak, Jamal Yunus ialah 'DATUK' yang bersikap keji terhadap Eina Azman itu pun aku taktau. Kalau betul memang nakharom sungguh kelakuannya. Takan la melayu mahu individu begini lead perjuangan maruah melayu kan?

Haha.

Pape pun, kita tengokla sejauh mana kesudahan pertempuran MERAH VS KUNING neh.


http://sozcyili.blogspot.my/2015 ... an-datuk-jamal.html



bikin panas beb...............!!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-9-2015 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Bff Acom
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-9-2015 08:51 PM | Show all posts
Datuk Jamal dituduh pernah cuba rogol Artis Eina Azman.


Sejak dari semalam lagi telah viral satu pendedahan panas yang dilakukan oleh laman blog pro pembangkang mengenai "orang kuat" Himpunan Rakyat Bersatu, Datuk Jamal Yunos.

Blog berkenaan mendakwa Datuk Jamal adalah individu yang sama pernah dikaitkan dengan cubaan merogol seorang artis tak lama dulu.

Dakwaan berkenaan dibuat berhubung dengan pendedahan seorang facebooker yang mengakui mendengar sendiri tentang kejadian cubaan rogol itu dari tuan punya badan.

Individu yang menggunakan nama Rony Finster tersebut juga mendakwa Datuk terbabit mengugut artis berkenaan dengan menggunakan sepucuk pistol.

Ini adalah serangan pertama dari pihak pembangkang kepada Datuk Jamal selepas himpunan berkenaan berjaya menarik hampir 200 ribu umat melayu.

Tak mustahil akan ada lagi serangan-serangan serta khabar angin jahat yang di lemparkan selepas ini.

Diharap pihak Datuk Jamal tampil menjernihkan keadaan dan mengambil tindakan sewajarnya kepada laman blog serta pemilik facebook berkenaan demi menjaga nama baiknya. - Utaranews.com

http://www.utaranews.com/2015/09 ... nah-cuba-rogol.html



utaranews nie balaci tun det kan?  

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-9-2015 08:54 PM | Show all posts
Eina Azman Hampir Diperkosa Oleh Seorang Datuk
Written by AbangNara | March 16th, 2013

Wow. Macam-macam perangai orang zaman sekarang ini. Mungkin tak tahan melihat kecantikan Eina Azman, seorang ahli perniagaan yang bergelar Datuk telah melakukan gangguan seksual ke atas Eina ketika bertemu di sebuah hotel baru-baru ini. Keji kan?



Tragedi buruk ini berlaku kira-kira jam 11 malam pada 8 Februari lalu. Eina bertemu dengan Datuk tersebut untuk berbincang mengenai hal pembelian kereta tetapi lain pula jadinya. Kata Eina kepada Harian Metro:-
Dia mengajak saya berjumpa di hotel untuk berbincang hal pembelian kereta selepas saya tidak puas hati dan berasa ditipu tapi apabila berjumpa dia langsung tidak bercakap mengenai kereta. Sebaliknya, dia berkata mahu membela saya selama 3 tahun dan memberikan apa saja, selain melakukan gangguan seksual ke atas saya.



Untuk makluman, Eina telah pun membayar RM175,500 untuk membeli sebuah kereta Mercedes yang berharga RM220,000. Oleh kerana masih gagal untuk mendapatkan kereta yang dijanjikan walaupun pembayaran telah dilakukan, Eina telah pun berjumpa dengan Datuk tersebut. Kata Eina lagi:-
Apabila dia berkata mahu mebela saya selama 3 tahun dan memberikan saya apa saja, saya sangat sedih kerana saya ada maruah dan masih ada ibu bapa. Apa yang dilakukannya saya tidak boleh terima.

Fuh ~~ Susah juga jadi pelakon yang cantik menawan macam Eina ini. Macam-macam dugaan yang ada. Mungkin Eina boleh mengambil pengajaran daripada tragedi ini. Lain kali nak berbincang, pergilah kedai mamak atau tempat yang ramai orang. Jangan pergi ke hotel-hotel dan tempat yang ada orang 2,3 kerat je. Bahaya untuk diri sendiri.
http://beautifulnara.com/eina-azman-hampir-diperkosa-oleh-seorang-datuk/



nie punca byk sgt makan ayam injek?  
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Rugi eina azman..klu x bleh dah merasa bintang paling popular abpbh..
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
"Semakin melampau puak2 cinaDAP ni buat fitnah"
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-9-2015 09:00 PM | Show all posts
Datuk yang taste hazab jer dok birah berlecak dengan retis.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jamal duda tasha ni rekod pun bukan bersih sangat...hancing! Itu pun ada hati mau tegak maruah melayu...

Ini aja kah hero ynag umno ada?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-9-2015 09:03 PM | Show all posts
yang dia pernah rogol?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 09:04 PM | Show all posts
jamal pornorogol? jamal Pronorogo?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Selayaknyalah diperkosa   cikki low class
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 09:09 PM | Show all posts
mcm bod gossip la pulak
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Sultan mana yg bg datukship kt dia nih???
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 09:20 PM | Show all posts
ciri2 yang ada pada orng umngok..xheran pun...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 10:26 PM | Show all posts

..Jamal Batang  Burok  tu kotey  dia  buleh pakai  kaa?


Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 10:53 PM | Show all posts
transpornmasi  ni asyik bangkitkan cerita seks je.. ..  tak de idea lain.. seks seks liwat

ikutilah contoh parti lagi satu tu.. bangkitkan soal ekonomi..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-9-2015 10:56 PM | Show all posts
boleh upkan balik thread sekinchan ikan bakar tahun dulu
banyak cerita juicy
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 10:59 PM | Show all posts
dia ni selain dari biz ikan bakar melingkop dia tu, biz apa lagi dia buat ek?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 11:00 PM | Show all posts
Teru2Bozu replied at 18-9-2015 10:59 PM
dia ni selain dari biz ikan bakar melingkop dia tu, biz apa lagi dia buat ek?

ada AP kereta mewah
ada resort kalau tak silap
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2015 11:06 PM | Show all posts
kalau video hisap eksrem pun boleh jadi menteri besar takder hal la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-2-2024 08:20 PM GMT+8 , Processed in 0.071607 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list