CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 12146|Reply: 91

[Politik] Lelaki Ini Sanggup Berhabis RM17,000 Demi Satu Vapor

 Close [Copy link]
Post time 9-9-2015 03:35 PM | Show all posts |Read mode
Kuala Lumpur – Satu rakaman video yang memaparkan proses lelongan vapor menjadi viral di media sosial.

Apa yang mengejutkan, harga vapor terbabit yang dikenali sebagai Champion V2 by Stickman itu dibida dengan harga RM17,000 oleh seorang individu yang memakai baju T berwarna jingga.




Proses bidaan itu dimulai dengan harga pada RM1,800 yang kemudiannya naik sedikit demi sedikit sehingga mencapai harga terakhirnya.

Namun dimana proses lelongan ini berlaku tidak dapat dipastikan.

Saksikan 'kemeriahan' proses lelongan tersebut. - Siakapkeli.my



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-9-2015 03:41 PM | Show all posts
bleh untung berkali ganda ganda oooo...barang rare
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:41 PM | Show all posts
bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:43 PM | Show all posts
keje bangang x abes2.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:43 PM | Show all posts

Biasalaaa kan budak Melayu tu......
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:43 PM | Show all posts
17k semata2 utk benda kasi idong berasap serupa serombong kapal
mmg bingai
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:44 PM | Show all posts
vapor emaskah?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:44 PM | Show all posts
Tamura Imaizumi?! Orang apa tu?! Keja mana?! Banyak noooo duitnya.. RM17,000 beli cash lagi!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-9-2015 03:44 PM | Show all posts
apa lah agaknyan keistimewaan Vapor RM17K itu ye..
kluar asap xabis2 ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak org kaya ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:46 PM | Show all posts
lagi membazir dari beli rokok
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:47 PM | Show all posts
sesuatu yang tidak perlu dibanggakan.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:47 PM | Show all posts
beli vapor rm17k relax je..
nak kawin bakal mertua mintak rm15k, berkira nak jual anak katanya..
dah ada anak, child seat rm3k, mahal nak mampus tak mampu katanya..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:49 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:52 PM | Show all posts
macam tipo jaaaaa......
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:54 PM | Show all posts
Edited by nh83 at 9-9-2015 03:55 PM

kasihan saya pada manusia yg mudah diperbodohkan begini..duit tu kau simpan wat pelaburan pun bagus dik..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-9-2015 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Bolehlah buat bisnes MLM jual vapor.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:55 PM | Show all posts
nh83 replied at 9-9-2015 03:54 PM
kasihan saya pada manusia yg mudah diperbodohkan begini..duit tu kau simpan wat pelaburan pun bagus  ...

memg pelaburan pun....harga benda nih makin naik oooooo....sbg barang rare
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:57 PM | Show all posts
siapa kata ngan GST nie rakyat malaysia tak mampu nak membeli.....duit banyak maa....
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2015 03:58 PM | Show all posts
Siapa kah jejaka di sebelah KIRI itu?!

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 05:55 AM GMT+8 , Processed in 0.137847 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list