CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 7011|Reply: 38

Edisi Tak Hambar: Aeril Zafrel timbang pindah ke Indonesia, dpt tawaran film

[Copy link]
Post time 29-7-2015 10:01 PM | Show all posts |Read mode
Edited by sepitsiput at 30-7-2015 01:54 AM



Pelakon Aeril Zafrel yang ditemui semasa majlis tayangan filem CCTV berkata bahawa dia akan berhijrah ke Indonesia sekiranya diberikan tawaran untuk berlakon dalam produksi filem atau drama di sana.


Sebelum ini juga Aeril Zafrel telah pun melebarkan sayapnya ke peringkat antarabangsa apabila telah menjayakan salah satu slot bersama Christina Ricci dan ini merupakan peluang kedua untuknya terus mengorak langkah ke peringkat yang lebih tinggi dalam dunia perfileman.
“Insya-Allah pada hujung tahun ini saya akan ke Indonesia untuk berlakon di sana dalam filem berjudul ‘Sabda Kekasih’. Filem ini merupakan filem berunsurkan Islam dan ketuhanan”
“Perancangan untuk berpindah ke sana, insya-Allah sekiranya ada rezeki dan kalau mendapat tawaran. Saya ke sana untuk mengembangkan lagi bakat,” katanya kepada Rotikaya ketika ditemui di majlis tayangan filem CCTV.
Dalam pada itu, Aeril sekali lagi menegaskan bahawa dia memberikan kebebasan untuk isterinya, Wawa Zainal untuk berlakon seperti biasa tetapi dengan komitmen serta tanggungjawab membuatkan Wawa terus berada di rumah untuk menjalankan tanggungjawab sepenuhnya sebagai seorang isteri dan ibu.
“Saya ikut kebebasan dia (Wawa), kalau dia nak berlakon saya turutkan sahaja dan tak pernah untuk mengehadkannya. Sekarang bila ada anak, kalau keluar untuk menjalankan penggambaran dia lebih rindu untuk pulang awal dan kadang-kadang nak lebih masa dengan anak,” tambahnya lagi.
Selain pelakon utamanya, Aeril Zafrel, filem CCTV ini turut diperkuatkan lagi dengan penampilan beberapa pelakon lain seperti Hasnol Rahmat, dan Asliza Abdullah serta seorang pendatang baharu, Ardel Aryana. Filem CCTV ini akan ditayangkan pada 30 Julai ini di seluruh pawagam Malaysia. (rtky/s)

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-7-2015 10:08 PM | Show all posts
yg makayam tu nama apa ek? i nmpk dia kt KLIA boarding hall bln lepas..tinggi orgnya...jalan bukan main dongak habis, dgn member dia ala2 skandal gitu,muka serius ala2 diva giler...lgsung x pndang org..tp ala2 lenggang jugeekk.... muka dia ada iras2 sape tu karl shafiq ke apa..yg masuk master chef tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Zulin aziz n shery tu pelawak? Oh my..

Sah2 la lg hambar kalau bg kt dorg berdua ni, even though i x tgk pn cite ape ni
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 10:47 PM | Show all posts
i x tgk
xda astro kt sini

tp i nk ajak atau jep
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
x kelaka lgsung tgk td..x tau tu cte utk bahan org ke x..sama je mimik muka dahlia
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Zulin aziz n sherry tu xkelakau pommmm..zulin aku boleh pi lagi la tp si sherry tu cam over ja
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 12:17 AM | Show all posts
dah lama aku perhatikan TT ni..
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
#lawakhambar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 30-7-2015 12:30 AM From the mobile phone | Show all posts
#ThreadHambar jugek ke ?

Help me @beta_carotene veteren porem
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 01:19 AM From the mobile phone | Show all posts
hambar la jugak
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 01:26 AM | Show all posts
hambarrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:26 AM From the mobile phone | Show all posts
iols mula minat mamat ni lps tgk hidayahmu ramadan.aeril ni hensem tapi kdg2 bila berdialog dgr tak dengar je suara .
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa benang ni macam kena merge komen?
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 07:35 AM | Show all posts
vavi sgt akak sepitsedut..merge thread hambar, edit ngan thread lain.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 08:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Bc psl aeril tetibe nama sherry ngan zulin muncul, apekah
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 08:40 AM From the mobile phone | Show all posts
zulin tu mcm kepam je..dgn tudung cmtu..bju cmtu..gems lg..eeeuwww..muka dahla cm stacy
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-7-2015 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Konpius sket asal ada nm zulin.. Btw xminat aeril ni..
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 09:04 AM From the mobile phone | Show all posts
apesal sume ckp psal sherry n zulin ni ? motip ?
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Hambar jer.  
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 09:37 AM | Show all posts
CTER PSL AERIL.. TETIBA KUA PSL JULIN N SHERRY..

eh aku tercapslock pulakssss
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 12:00 PM GMT+8 , Processed in 0.229463 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list