CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5065|Reply: 46

[Jenayah] Edis Pasca Isu Muhyidin:Bekas Suami Datang Rumah Untuk Tinju Bertubi-tubi!

[Copy link]
Post time 29-7-2015 08:31 AM | Show all posts |Read mode
Ampang: Seorang janda cedera teruk di muka selepas ditinju bertubi-tubi bekas suaminya yang datang menyerang rumah mangsa di Ampang Indah.

Lebih menyedihkan apabila suspek berusia 33 tahun turut membelasah bekas ibu mentuanya yang cuba menyelamatkan mangsa daripada terus dipukul separuh mati. Dalam kejadian jam 6 petang kelmarin, mangsa berusia 23 tahun dikatakan  berada di hadapan rumah sambil berbual di telefon bimbit.

Sumber berkata, suspek tiba-tiba muncul sebelum menceroboh masuk rumah mangsa dan menghamburkan kata-kata kesat. Menurutnya, lelaki terbabit tiba-tiba ‘naik hantu’ kerana bekas isterinya itu tidak mengendahkan kehadirannya di rumah itu.

  “Suspek berulang kali menengking bekas isterinya dengan bertanyakan ‘kau apa hal?’.

Suspek kemudian menarik rambut mangsa sekuat hati.

  “Suspek kemudian bertindak lebih agresif dengan menumbuk muka dan kepala mangsa hingga menyebabkan mangsa menjerit kesakitan,” katanya.

Menurutnya, ibu mangsa cuba  membantu anaknya  namun dia turut dibelasah hingga menyebabkan kecederaan di bahagian hidung.

  “Suspek kemudian  meninggalkan rumah mangsa selepas puas membelasah dua beranak itu.


Susulan itu mangsa  membuat laporan  di Balai Polis Ampang.


“Susulan itu, polis  menjalankan siasatan dan berjaya memberkas suspek sejam kemudian  tidak jauh dari rumah mangsa,” katanya.

Berdasarkan laporan awal, mangsa mendakwa kerap diganggu dan berasa tertekan dengan tindakan ganas bekas suaminya itu.

Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 29 Julai 2015 @ 8:16 AM     - See more at: http://www.hmetro.com.my/node/66818#sthash.HxED61eu.dpuf
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-7-2015 08:34 AM | Show all posts
tekanan sebab tukar cabinet ke?
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 08:35 AM | Show all posts
gila talak !!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 08:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Wow kasarnya melayu..oh well.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 08:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Jantan dayus.......:
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 08:54 AM | Show all posts
ado pasca bagai..kemah boss
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 08:56 AM | Show all posts
masalah jiwa....
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:01 AM | Show all posts
tak gentlemannnn
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-7-2015 09:02 AM | Show all posts
"kau ape hal?"

hamboihhhh...ko dah tibai anak org tu...boleh lagi ko nk jerit cmtu kat mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:14 AM | Show all posts
Aku dah cakap jangan emosional sangat bila Wak Yidin kena tendang keluar kabinet... tendang kabinet dapur tak pe la.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Jantan melayu ni berani dgn pompuan je.  Cuba jd mcm jibby tu ikut je belakang rosy.. eh?
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:20 AM | Show all posts
kalau aku adik beradik / sedara pompuan tu mmg aku tinju bertubi2 balik kot mamat tu
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:21 AM | Show all posts
gila talak la tu....
agaknya dia ingat lepas ceraikan isteri, isteri hidup merana sebaliknya isteri lagi gumbira dgn bakal suami baru
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:23 AM | Show all posts
pulun aku baca... pasca muhyiddin... apa kena mengena lah... hadoiiii...
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:28 AM | Show all posts
kritikal sgt mental jntn bodo ni
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:31 AM | Show all posts
gila talak...jangan gila talak kabinet sudah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-7-2015 09:34 AM | Show all posts
dasar jantan sangat pukul perempuan, kesian wak yidin eh
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:34 AM | Show all posts

Berdasarkan laporan awal, mangsa mendakwa kerap diganggu dan berasa tertekan dengan tindakan ganas bekas suaminya itu.

Maknanya dah selalu kena tinju....pasal tak tunggu lagi sampai kojol baru wat report....
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Makin raai jantan baran skang ni..hasil dr broken family
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2015 10:08 AM | Show all posts
ex laki mental ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 08:39 PM GMT+8 , Processed in 0.122665 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list