CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 7618|Reply: 62

[Tempatan] Kelantan - Pelajar 16 tahun maut disepak senior

[Copy link]
Post time 12-5-2015 10:19 PM | Show all posts |Read mode
Pelajar 16 tahun maut disepak senior
SITI NURAZLINA JAMALUDIN  |  12 Mei 2015 4:28 PM


370 0 Google +0


KOTA BHARU 12 Mei - Seorang pelajar berusia 16 tahun maut selepas dipukul oleh seorang seniornya di asrama di sebuah kolej di Bachok, malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 11.40 malam itu, suspek berusia 17 tahun itu dikatakan telah pergi ke bilik asrama mangsa kerana berang dengan pelajar jurusan kejuruteraan elektrik itu yang didakwa tidak menghormati pelajar senior.
Ketua Polis Kelantan, Datuk Mazlan Lazim berkata, mangsa yang tidak sedarkan diri selepas disepak sebanyak dua kali pada bahagian leher telah dibawa ke klinik berhampiran sebelum disahkan meninggal dunia pada pukul 1.30 pagi.







Tambahnya, suspek telah ditahan pada tengah hari ini dan kes akan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. - UTUSAN ONLINE


- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/ ... thash.E9K6cER0.dpuf
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 12-5-2015 10:55 PM | Show all posts
tak pasal2..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2015 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
X hormat mcm mana?
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2015 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti patah leher budak tu diterajang. Padan la muka kau. Kecik2 dh jadi pembunuh
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2015 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasni ko plak kena terajang kat dlm
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 12:53 AM From the mobile phone | Show all posts
psl x menghormati pn nk berang ke..bodoh pnya budak..elok mampus je..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 01:08 AM | Show all posts
ummah serambi mekoh sis.
biasa lah.
dari budak sampai ke orang tua perangai macam bangsat kan?
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 01:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by susukambingbest at 13-5-2015 01:40 AM

Innalillahiwainnailaihirajiun takziah kuarga mgsa.. tgok kt brita td..senior mgkin ada seni mmprthnkn dri..n brlaku kt kolej vokasional
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-5-2015 01:39 AM | Show all posts
Nyawa harus di bayar dengan nyawa baru adil nama nya. Bayangkan lah kalu terjadi pada anak kita
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 02:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga suspek dikenakan hukuman yang setimpal..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 06:20 AM | Show all posts
Ade pulak sepak leher...tu mmg berniat nk membunoh tuuuuu..berengsek..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 07:43 AM | Show all posts
gelap la masa depan ko dikkk
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 07:44 AM | Show all posts
harap kau di gantung sampai mati
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 07:46 AM | Show all posts
baran x tentu pasal
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 07:48 AM | Show all posts
Changa replied at 13-5-2015 01:08 AM
ummah serambi mekoh sis.
biasa lah.
dari budak sampai ke orang tua perangai macam bangsat kan?:lol ...

warga budu mmg over. termasuk juga warga lain yg dimasuki warga budu.


innalillah.  
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 07:57 AM | Show all posts
Alfatihah buat arwah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-5-2015 08:00 AM | Show all posts
apo nak jadi ngan budak sekolah skang nie.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 08:01 AM | Show all posts
Hebat ummah sejagat. Hope 302 terus dikekalkan Kat pembunuh ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 08:41 AM | Show all posts
only in kelate kekdahnye..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2015 08:47 AM | Show all posts
mesti menyesal giler... tu ar ikutkan baran aje
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 06:35 AM GMT+8 , Processed in 0.099614 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list