CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 19845|Reply: 93

Uqasha Senrose Dirisik Anak Hartawan?

[Copy link]
Post time 25-2-2015 10:46 AM | Show all posts |Read mode

empunyai wajah yang jelita dan manis membuatkan Uqasha Senrose menjadi idaman lelaki diluar sana. Pernah putus tunang bersama Pekin Ibrahim dan didakwa sebagai teman tapi mesra Syafiq Kyle, kini Uqasha kononya telah dirisik oleh seorang anak hartawan.

Anak hartawan tersebut dikatakan tunang kepada seorang pelakon yang masih baru dalam industri dan pernah digosipkan dengan beberapa artis wanita lain sebelum ini. Gosip liar ini tersebar apabila sebuah akhbar mingguan pada hari Ahad menyatakan Uqasha dan jejaka tersebut dikatakan pernah keluar bersama sebelum ini.

Namun, Uqasha yang tidak pasti siapakah anak hartawan yang dimaksudkan sedang mendekati dirinya hanya mengetahui mengenai perkara itu selepas membacanya di akhbar. Uqasha sekeras-kerasnya telah menafikan gosip tersebut dan meminta agar tiada pihak yang menjaja kisah tidak benar tentang dirinya lagi.

Saya langsung tidak mengetahui mengenai perkara itu dan pada saya gosip berkenaan adalah mengarut dan tidak mempunyai asas.Malah saya sendiri tidak mengetahui anak hartawan mana yang dimaksudkan.
Sudah-sudahlah buat cerita tidak benar mengenai saya. Saya sendiri pun tidak faham.

Biasalah, wanita yang cantik sering akan ditimpa pelbagai gosip tidak benar apatah lagi jika mereka masih bujang. Jika tidak mahu digosipkan lagi bersama jejaka lain, mengaku sahajalah yang anda sebenarnya sudah dimiliki oleh Syafiq Kyle. Hehe


[ sumber abam nara ]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2015 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Bekas awek nabil kan?
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:08 AM | Show all posts
hehehehe iklan gst uqasha dgn anzalna is the most stupid one..

anzalna ngomel2 xpuas hati sbb kena gst & servoce cas 10%. blh plak si uqasha tenangkan anzalna ckp tu bukan cukai kerajaan..tu cukai service. hahaha

pastu anzalna happy.

tah pape..

cm jilake seh

hangin aku
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:13 AM | Show all posts
dia kan yang pekin cakap ada bukti hubungan ngan syanaz smpai diorang putus..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia ni mmg muka kesian kan...
Kalau nak marah pun rasa tak sampai hati nak bagi penampo..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:20 AM | Show all posts
Edited by tapibukanaku at 25-2-2015 11:23 AM

tunang Nina iskandar tu ke? ex bf haniz zalikha & yana samsudin
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:22 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:22 AM | Show all posts
Edited by tapibukanaku at 25-2-2015 11:36 AM

--deleted---
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2015 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
la si haiqal benzema ni ke. kesian nina
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:30 AM | Show all posts
produk tak ada terpaksa la jaja cerita peribadi
kesian betul

tapi adik beradik senrose ni tak berapa lawa pun
harap kulit putih muka kokesen je
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:49 AM | Show all posts
apiang replied at 25-2-2015 09:08 AM
hehehehe iklan gst uqasha dgn anzalna is the most stupid one..

anzalna ngomel2 xpuas hati sbb ken ...

sbnrnya ko hangen dgn uqasha ke....sakit ati dgn gst yg mmg lahanat tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Uqasha comel mcm tweety bird
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 11:53 AM | Show all posts
Heh ni dah gosip yg ke brapa ntah, smua gosip dia kuar sal "cinta&relay" dia ngn someone. Asal senrose suma gosip cintan. Sendu ya amat..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 25-2-2015 11:30 AM
produk tak ada terpaksa la jaja cerita peribadi
kesian betul


I jumpa dia , sebelah i je , dua beradik senrose dgn maknya, tak putih pun derang, buasa sgt
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 12:20 PM | Show all posts
Makin lawa lak dia ni pd  nelly ..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 12:21 PM | Show all posts
tapibukanaku replied at 25-2-2015 11:20 AM
tunang Nina iskandar tu ke? ex bf haniz zalikha & yana samsudin

why him?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2015 12:26 PM | Show all posts
ladyxez replied at 25-2-2015 12:12 PM
I jumpa dia , sebelah i je , dua beradik senrose dgn maknya, tak putih pun derang, buasa sgt

dorang ni muka matang sangat tak kena dengan umur.. banyak sangat mekap kot
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 12:36 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni la perangai laki perasan hensem. Taw la duit berkepokkk kan.

Kesian syafiq kyle haku. Semoga uqasha xgelap mata
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2015 01:02 PM | Show all posts
cerita kerjaya 5% jeh.. citer pasal jantan.. hubungan cinta.. me birah.. 90%... puiiisngt..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-8-2022 01:04 AM GMT+8 , Processed in 0.085728 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list