CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2859|Reply: 10

[Tempatan] Hujan 10 minit, hentian bas Seksyen 20 banjir

[Copy link]
Post time 17-10-2014 09:24 PM | Show all posts |Read mode


SHAH ALAM - Baru sahaja hujan lebat  tidak sampai 10 minit, jalan hadapan hentian bas di Seksyen 20, Shah Alam sudah digenangi air .

Suasana tersebut sekaligus mencetuskan suasana panik terhadap pembonceng motosikal yang meninggalkan motor mereka untuk berlindung di situ kerana, limpahan air hujan tersebut hampir-hampir ‘menenggelamkan’ motor mereka.

“Saya baharu sahaja berhenti ‘parking’ motor saya disini, hujan terlalu lebat… tetapi baru sahaja ‘parking’, motor saya dah hampir hanyut, jadi terpaksalah saya ubah dengan kadar segera,” kata seorang pembonceng motorsikal tersebut yang hanya ingin dikenali sebagai Ahmad.

Dalam pada itu, pemerhatian Sinar Online mendapati punca kejadian itu terjadi adalah disebabkan oleh keadaan parit yang tersumbat dan keadaan tempat menunggu bas tersebut yang terlalu rendah sehingga mudahnya aliran air ‘berkumpul’ di kawasan tersebut.

Oleh itu, kepada pihak berkuasa tempatan diharap turun padang menyiasat punca tersebut, bagi memastikan tidak berlakunya sebarang kejadian yang tidak diingini.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-10-2014 09:50 PM | Show all posts
Keadaan parit tersumbat. Hmmmmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2014 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
pbt buat pa?
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2014 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Aritu selangor xde air, la ni air mencurah2 ke ladang gandum:lol
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2014 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini semua salaaaahhhhh....  
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2014 10:45 PM | Show all posts
ketummmm...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 31-10-2014 07:17 PM | Show all posts
Apo nak dikato
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2014 07:26 AM | Show all posts
bila si azmin ali mau pi korek longkang tersumbat? makan gaji buta? hamjadah punya MB
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-11-2014 07:31 AM | Show all posts
Best jer banjir!!!
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2014 09:02 AM | Show all posts
cirak punye uzmin uli,   kalu BN jadi kajan genti tarak banjir banjir punyer
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2014 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Hostel saya kat Tampin pun dimasuki air banjir semalam.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Nur Farah Kartini Dibunuh oleh individu yang dikenalinya. ! Anggota Polis Ditahan.Hilang Sejak 10 Julai, Pulis Mohon Bantuan Kesan Nur Farah Kartini
YgBenarUpdate :Nur Farah Kartini Dibunuh oleh i
Views : 146888 Replies : 1980
Masyarakat kita lebih tertarik dengan kisah suami pukul isteri atau suami baran tapi kenapa bila suami tersakiti,orang tak peduli
YgBenarMasyarakat kita lebih tertarik dengan ki
Views : 12233 Replies : 10
Bawah Payung Awan [Viu Malaysia : Ben Amir, Nabila Razali, Nelissa Nizam, Amyza Aznan, Adam Malek, Kodi Rasheed, Riz Amin]
NekNgahBawah Payung Awan [Viu Malaysia : Ben Am
Views : 1554 Replies : 7
Sanusi jangka ada tokoh besar PH-BN tumbang
mojarean_XSanusi jangka ada tokoh besar PH-BN tumb
Views : 9871 Replies : 21
Tengok le perangai AI sekarang
bensolo333Tengok le perangai AI sekarang
Views : 9816 Replies : 6
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 83679 Replies : 3718
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 91778 Replies : 729
Takut kena tembak? Takut kena culik? Takut kena sepak? Tanya Kim Pan-gon Apa Dia Maksudkan Dengan Bahaya – TMJ
YgBenarTakut kena tembak? Takut kena culik? Tak
Views : 27308 Replies : 75
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31447 Replies : 202
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 19474 Replies : 255

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-7-2024 09:45 PM GMT+8 , Processed in 0.462824 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list