CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5007|Reply: 27

[Tempatan] Guru Pendidikan Islam dikesan sebar fahaman Syiah kepada pelajar di Kedah

[Copy link]
Post time 10-11-2013 06:30 PM | Show all posts |Read mode
Guru Pendidikan Islam dikesan sebar fahaman Syiah kepada pelajar di Kedah



ALOR SETAR - Beberapa guru yang mengajar subjek pendidikan Islam di sekolah menengah kerajaan di Kedah dikesan menyebar serta mengedar buku berkaitan fahaman dan ajaran Syiah kepada pelajar mereka.
Timbalan Pengerusi Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim) Kedah, Abdullah Din berkata, kegiatan guru terbabit di beberapa sekolah di daerah Kota Setar dan Kubang Pasu dikesan baru-baru ini.
"Perbuatan guru-guru ini boleh merosakkan akidah pelajar kerana ajarannya bertentangan dengan fahaman Ahli Sunnah Wal-Jamaah yang dipegang oleh umat Islam negara ini,” katanya kepada pemberita selepas menganggotai panel Forum Ancaman Syiah anjuran Majlis Bandaraya Alor Setar di sini hari ini.
Beliau berkata, perkara itu dimaklum kepada Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin agar tindakan tegas dapat diambil terhadap mereka.
Abdullah juga berpendapat guru Pendidikan Islam yang menganut fahaman Syiah tidak seharusnya mengajar subjek itu.
Tambahnya, walaupun tidak mempunyai bukti kukuh untuk melabel seseorang sebagai penganut Syiah, tindakan mengedarkan buku berkaitan fahaman itu kepada pelajar jelas membuktikan mereka adalah pengikut Syiah. - Bernama




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-11-2013 06:32 PM | Show all posts
Pelajar-pelajar sunni wal jamaah syumul + maksum itu sudah tersyiah, harus di bunuh lah kot dari tersebar lagi ugama syiah kaper lehnatullah ini.
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2013 06:36 PM | Show all posts
BurningTimes posted on 10-11-2013 06:32 PM
Pelajar-pelajar sunni wal jamaah syumul + maksum itu sudah tersyiah, harus di bunuh lah kot dari ter ...

semoga Elohim memberi hukuman setimpal terhadap mereka
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2013 06:38 PM | Show all posts
roblucci posted on 10-11-2013 07:36 PM
semoga Elohim memberi hukuman setimpal terhadap mereka


Amin.
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2013 08:36 PM | Show all posts
BurningTimes posted on 10-11-2013 06:32 PM
Pelajar-pelajar sunni wal jamaah syumul + maksum itu sudah tersyiah, harus di bunuh lah kot dari ter ...

mereka ikat tudung bawal ka tudung fareeda?
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2013 08:38 PM | Show all posts
ok...indon dah kne tangkap boleh kasi sunyap lupas ni... kita naikkan balik isu syiah..bunuhhh syiahhh hapuskan syiaahhh!

kemudian ...... syiah ade banyak dlm PAS
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-11-2013 09:37 PM | Show all posts
kalu dh tau tu, pegila banteras, bahlol betul..
ni pi bitau, pstu tarak amik tindakan, baik cakap ngn kambing aja la..

serupa mcm kes ayah pin, 'kami tau'kami pantau' kami pantau kepala abah dia!!!...
sampai beso teko ayah pin buat, masih pantau lagi.

pada aku yg menyebarkn syiah ni, adalah org2 cmni, tau ada kes, pstu senyap, ckp takde bukti, pstu bising lagi, pstu tak amik tindakan..


bahlol punye manusia..
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2013 09:47 PM | Show all posts
Isu syiah ni kau nak tutup pasal projek IC haram ke????! Semoga kau masuk neraka sekali dengan SYiah2 yang kau tangkap tu, vangsattt!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-11-2013 09:51 PM | Show all posts
adakah guru tersebut mengajar tentang tongkat Ali, kacip Fetima, bubur asyura?

Ultraman kalau nak terbang ke matahari dia sebut "Shia!"
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2013 09:54 PM | Show all posts
Maut kepada mursi!
Maut kepada mursi!

Maut kepada Yusuf Qorodhawi!
Maut kepada Yusuf Qorodhawi!

Maut kepada musuh-musuh shia!





http://youtu.be/siKR3zaDcaQ


maut juga kepada musuh-musuh muta'ah
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Kassim_Patalon posted on 10-11-2013 09:54 PM
Maut kepada mursi!
Maut kepada mursi!


Syiah dgn sumpah seranah,  laknat melaknat xdpt dipisahkn..
Shbt dgn saidatina Aisyah pon dicerca dorg..apa lg yg ulama yg ada skrg...
Islam ajar menyumph2 org ker?
Hailah....
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:25 AM | Show all posts
tembak mampos jer.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:25 AM | Show all posts
mommymonster82 posted on 11-11-2013 12:22 AM
Syiah dgn sumpah seranah,  laknat melaknat xdpt dipisahkn..
Shbt dgn saidatina Aisyah pon dicerca ...

dia takkan menyumpah kalau urang tu budi pekerti mulia
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Kassim_Patalon posted on 11-11-2013 12:25 AM
dia takkan menyumpah kalau urang tu budi pekerti mulia

Org mn yg dimaksudkn tdk berpekerti mulia?
Jd menyumpah tu mulia sgt ke?
Ajaran mana lah ni?
Oppss syiahlah kan..ajaran yg berasal dr yahudi tu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:40 AM | Show all posts
mommymonster82 posted on 11-11-2013 12:30 AM
Org mn yg dimaksudkn tdk berpekerti mulia?
Jd menyumpah tu mulia sgt ke?
Ajaran mana lah ni?

Dalam Al-Quran kan banyak ayat-ayat: celakalah bagi urang-urang bla bla bla...

pernah dengar qunut nadzilah?

memang dalam Islam budaya menyumpah tu ada, bukan benda yang kita mesti elak
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:41 AM | Show all posts
syiah cium khatib


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-11-2013 12:41 AM | Show all posts
Azan ummah syiah:





http://youtu.be/5hDp3P0RhH8
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 12:42 AM | Show all posts
Qunut ummah syiah:

Maksudnya: Ya Allah laknatlah musuh-musuhmu khususnya Abu Bakar, Umar, Aisyah



http://youtu.be/vvK_zRsSEqc



Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 02:09 AM | Show all posts
Kassim_Patalon posted on 11-11-2013 12:41 AM
syiah cium khatib

Bila aku first tengok video nie pun aku terkedu sangat2. Gay pun tak cium pasangan mereka seghairah tu skali.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 07:22 AM | Show all posts
So, rogayah2 sekelian kau voley gi jadi Syaih
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 12:53 AM GMT+8 , Processed in 0.087190 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list