CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Adiya

[BEST] Lima jam yang tiada kesudahan

  [Copy link]
Post time 29-10-2013 04:43 PM | Show all posts
Adiya posted on 28-10-2013 12:42 PM
eh kau baru tau ker??? bukan ke dah bocor rahsia kat thread arian lama dulu..

ooo
aku ingat korang berseloroh masa tu


jadi abang dalam citer ni arian ka?

Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
best juge bace tatkale domam2 nih...
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 04:53 PM | Show all posts
Adiya posted on 28-10-2013 04:34 PM
ok...ini amalan saya..kalau ada bercanggah dengan org lain mintak jangan nak provok kat sini..kita ...

oooo
baru tau ni
aku kadang2 berlawan...lumba lari
tapi selalu aku lead ke depan......makhluk tu kejar blakang
tak tau menang ke x...sebab terjaga
hahahahaha


Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:01 PM | Show all posts
ryumaira posted on 28-10-2013 07:50 PM
Aku slalu mimpi kena kejar hantu..
Kadang2  aku kejar antu.
Hasben aku kadang2 terkejut sbb ms mim ...

hahahah
ni kes sama cam aku

tp dalam kes aku
takbir tu kira ok lagi...ni bini aku siap ckp...
aku duk bersila....tangan aku silang genggam penumbuk atas lengan kiri...
baca ayat2 qursi....

aku pun pelik
sebab x sedar...mimpi je pun
lagipun saya ni bukannya pandai.....
memandai je lebih.....


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-10-2013 05:03 PM | Show all posts
leenaz posted on 29-10-2013 04:43 PM
ooo
aku ingat korang berseloroh masa tu

ko baca crita ni betol2, ko tau le sapa adik sapa abang..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-10-2013 05:03 PM | Show all posts
kivio posted on 29-10-2013 04:44 PM
best juge bace tatkale domam2 nih...

semoga cepat sembuh..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:10 PM | Show all posts
seandainya ke sepuluh2 pesakit yang kamu rawat itu sembuh, maka kamu nantikan sakit yang kamu akan tanggung iaitu penyakit hati (Riak, takbur, sombong). itulah jarum iblis yang aku risaukan untuk murid2 aku..jangan hiraukan kata orang tentang kita, cuma risaukan kata Allah pada kita..


aku suka statement neh
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:12 PM | Show all posts
Adiya posted on 29-10-2013 05:03 PM
ko baca crita ni betol2, ko tau le sapa adik sapa abang..

Kesian ko Leenaz..
Arian ni adik kepada si abang yg dlm cerita tu...dan juga anak angkat kepada si TS.
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:14 PM | Show all posts
Adiya posted on 29-10-2013 05:03 PM
ko baca crita ni betol2, ko tau le sapa adik sapa abang..

arghhhh
aku konpius
jadi arian tu adik ko yang kena buli la dalam cite ni...
yang konon2nya nak amik bunga tp gi cari oksigen peparuan tu?


pening nk pk...
aku pun nak merokok gak...dah la sejuk opis ni


Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:16 PM | Show all posts
ThousandSwords posted on 29-10-2013 05:12 PM
Kesian ko Leenaz..
Arian ni adik kepada si abang yg dlm cerita tu...dan juga anak angkat kepada  ...

tu laa
sian kat aku
adiya kena blanja mamak ni


Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:19 PM | Show all posts
Adiya posted on 29-10-2013 01:19 PM
kan tajuknya tiada kesudahan...so tiada la kesudahan cerita ni...dan itu lah kesudahannya..

dari  ...

maknanya dalam merawat takkan terus sembuh ya?
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
ThousandSwords posted on 29-10-2013 05:12 PM
Kesian ko Leenaz..
Arian ni adik kepada si abang yg dlm cerita tu...dan juga anak angkat kepada  ...

TS tu saper?? kaka ke...tapi knape anak angkat bukan adik angkat?

mereka yg tlalu muda ato kaka tlalu tua....hehehh
just joke
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
leenaz posted on 29-10-2013 05:14 PM
arghhhh
aku konpius
jadi arian tu adik ko yang kena buli la dalam cite ni...
adik dlm citer ni adlh @ArianPutra ; hehehhh

yg kekonon nk amik bunge tp gi merokok tu si adiya ni
ko konpius ke aku yg konpius ni?? Last edited by edoraixora on 29-10-2013 06:17 PM

Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 06:23 PM | Show all posts
edoraixora posted on 29-10-2013 06:16 PM
adik dlm citer ni adlh @ArianPutra ; hehehhh

yg kekonon nk amik bunge tp gi merokok tu si adiya n ...

ko konpius?
aku lagi konpius ni
arghh x pepasal kena berjemaah ramai2 isap rokok lagi


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-10-2013 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
leenaz posted on 29-10-2013 06:23 PM
ko konpius?
aku lagi konpius ni
arghh x pepasal kena berjemaah ramai2 isap rokok lagi

Org pertama keluar rumah tu aku le..konon2 nk cari bunye..tp aku lajak ke dpn sikit melayan rokok..sudahnye adik aku si arian la yg cr bunge tu bg kat pak adu..itu pun susah ke??
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-10-2013 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
beldandy posted on 29-10-2013 05:19 PM
maknanya dalam merawat takkan terus sembuh ya?

Kadang2 tu terus je sembuh bel..memang nampak on da spot..tp kadang tu lambat le sikit mkn 2 3 minggu
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 07:25 PM | Show all posts
Adiya posted on 29-10-2013 06:46 PM
Org pertama keluar rumah tu aku le..konon2 nk cari bunye..tp aku lajak ke dpn sikit melayan rokok. ...

ye saya faham
kang kena laser plak


Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 09:45 PM | Show all posts
Nak citer lagi pacit adiya..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 09:49 PM | Show all posts
edoraixora posted on 29-10-2013 06:13 PM
TS tu saper?? kaka ke...tapi knape anak angkat bukan adik angkat?

mereka yg tlalu muda ato kaka ...

hehee.. ada sebab nye..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 09:55 PM | Show all posts
Adiya posted on 29-10-2013 06:46 PM
Org pertama keluar rumah tu aku le..konon2 nk cari bunye..tp aku lajak ke dpn sikit melayan rokok. ...

aku ingt diorg ni dh x nmpk ayat2 ko adiya . mukin kne cuci sket kot mata ko ni @Leenaz.. kee.. kalo ngeteh lg ko fhm.. hehee
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 07:33 AM GMT+8 , Processed in 0.077667 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list