CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4357|Reply: 31

[Tempatan] {14} Penagih serang polis mati ditembak !

[Copy link]
Post time 15-8-2013 02:51 PM | Show all posts |Read mode
15 Ogos 2013               

KINABATANGAN - Seorang warga Indonesia yang dipercayai terbabit dalam kes bunuh bertindak menyerang anggota polis yang cuba menahannya di Kampung Koyah B di sini semalam.
            
        Dia yang menyerang dengan pisau kemudiannya ditembak mati dalam kejadian kira-kira pukul 3.30 petang itu.
            
        Lelaki itu dikenali sebagai Andis Tawan, 40, yang juga dipercayai sebagai penagih dadah.
            
        Ketua Polis Daerah Kinabatangan, DSP Martin Lugu berkata lelaki berkenaan sebelum itu telah menikam seorang lagi warga Indonesia Agus Jamal, 33, hingga mati dalam satu permainan sabung ayam di sebuah majlis perkahwinan di kampung itu pada pukul 1 petang.
            
        "Anggota polis yang menerima laporan dan pergi ke tempat kejadian kemudiannya mengesan suspek yang berada tidak jauh dari tempat permainan sabung ayam itu dan memintanya menyerah diri.
          
        "Namun dia enggan berbuat demikian, malah bertindak menyerang anggota polis yang menyebabkan anggota polis terpaksa melepaskan tembakan.     
       
        "Polis turut menemui tiga paket plastik kecil yang disyaki mengandungi syabu dan sarung pisau di dalam beg galasnya," kata Martin ketika dihubungi hari ini. - Bernama

p/s bung mano? sibuk maen Candycrush ker?


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-8-2013 02:55 PM | Show all posts
Bung tengah lemas celah tet#k bini dia daaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 03:19 PM | Show all posts
bodo nya polis neh..

apasal tak tembak kat kaki je??
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 03:30 PM | Show all posts
polis nak senang keje.. mati boleh salahkan simati berbagai2.. boleh tutup kes lapuk.. polis kita x sama dgn polis luar..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 04:52 PM | Show all posts
kena tembak ngan polis lak
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 04:57 PM | Show all posts
tembak kasi mati je..senang keje...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 15-8-2013 04:59 PM | Show all posts
datang malaysia boleh senang lenang main sabung ayam lagi mau serang polis...dah jadi arwah
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
masuk malaya takat nak jadi penagih mmg patutpun kena tembak smp mati...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-8-2013 05:06 PM | Show all posts

bagus la tembak kasi mampos....
dok dalam lokap ngabihkan boreh yo....
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 12:48 PM | Show all posts
NURMIMIE: bodo nya polis neh..apasal tak tembak kat kaki je??




agak kurang ilmu target gak sape yg suruh tembak kaki tu....ko igt senang ker nak tembak kaki yg tengah bergerak tu...balik rumah ko cari lastik then ko try tembak kucing ko...try pilih kaki or badan...maner senang...Kalo ko jd polis tu..asyik target nak tembak kaki....kompom sekarang ko dah arwah
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 01:25 PM | Show all posts
keadilan untuk adik Aminulrashid
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 01:52 PM | Show all posts
jahatnya penagih tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 01:56 PM | Show all posts
Mati katak je...tapi kurang sikit penjenayah
Yang seangkatan dgn dia harap2 terima nasib yang sama...
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 03:08 PM | Show all posts
undark posted on 15-8-2013 03:30 PM
polis nak senang keje.. mati boleh salahkan simati berbagai2.. boleh tutup kes lapuk.. polis kita x  ...

polis luar tu polis mane?

bersepah je kes police brutality negara lain
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 03:23 PM | Show all posts
PersonaGerek posted on 17-8-2013 12:48 PM
agak kurang ilmu target gak sape yg suruh tembak kaki tu....ko igt senang ker nak tembak kak ...

dia sarkastik je tu... tak nampak ke emoticon comel ----> <---- tu?

Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 03:33 PM | Show all posts
Tembak mati senang... X nyusahkan org kemudian hari
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-8-2013 03:53 PM | Show all posts
NURMIMIE posted on 15-8-2013 03:19 PM
bodo nya polis neh..

apasal tak tembak kat kaki je??

aku harap banyak lagi kes gini berlaku kat penagih dadah tegar, kurang sikit penggunaan tax utk bela biawak idup nehhh
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 03:58 PM | Show all posts
PersonaGerek posted on 17-8-2013 12:48 PM
agak kurang ilmu target gak sape yg suruh tembak kaki tu....ko igt senang ker nak tembak kaki yg tengah bergerak tu...balik rumah ko cari lastik then ko try tembak kucing ko...try pilih kaki or badan...maner senang...Kalo ko jd polis tu..asyik target nak tembak kaki....kompom sekarang ko dah arwahkak ...

eleh.. tak reti menembak, jangan jadik polis..

nak suruh try lastik kaki kucing??

adeh.. badan kucing ngan kaki orang sama besar ok!!

inikan hak asasi.. mana boleh main tembak2 badan suka2 hati.. tak terer target kaki, tak yah jadi polis!!



Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 03:59 PM | Show all posts
yay mati! boleh la aku celebrate hari ni.
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2013 03:59 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 17-8-2013 03:53 PM
aku harap banyak lagi kes gini berlaku kat penagih dadah tegar, kurang sikit penggunaan tax utk be ...

kita mampu mengharap jah lah bling..

kena bambu ngan orang awam kitaaaaaaaaaaa juga yang salah!!
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 02:14 PM GMT+8 , Processed in 0.071532 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list