CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: dmohds

Apa yang perlu disiapkan untuk ke mahkamah syariah?

[Copy link]
 Author| Post time 10-9-2012 09:20 PM | Show all posts
prettyuglybabe posted on 10-9-2012 11:37 AM
kalau beliau tak mahu cerai, usahlah diceraikan. tapi tt ada kelebihan yang Allah kurniakan kepada l ...

keturunan nenek moyang banyak kawin 2/3.. tapi tak berminat la.. ingin mencari 1 je yang setia, sayang, tau tanggung jawab, utamakan suami dan pandai bergurau dgn suami
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2012 09:55 AM | Show all posts
dmohds posted on 10-9-2012 09:20 PM
keturunan nenek moyang banyak kawin 2/3.. tapi tak berminat la.. ingin mencari 1 je yang setia, sa ...

bertuahlah wanita yang dapat laki cam tt.. semoga berjaya dalam pencarian
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2012 11:22 AM | Show all posts
lavapanes posted on 10-9-2012 11:27 AM
abih tu cerai..kahwin lain...klu masih x bahgia..cerai, kawin lain.....aparaa...

bersatu kita teguh, bercerai kita kawin lagi..  motto
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2012 01:32 PM | Show all posts
BidadariAnggun2 posted on 11-9-2012 11:22 AM
bersatu kita teguh, bercerai kita kawin lagi..  motto

macho man tak yah tunggu cerai nak kawin lagi....

abis2 pun p siam..nikah...

nak ayat bakal bini tu setuju ikut p siam.....ni yg ramai kantoi...
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2012 02:20 PM | Show all posts
mcm2 hal....ade istri yg x sanggup ilang suami..ade istri yg sanggup tinggalkan suami..
dlm kes u ni...klu istri bertegas x ikut telunjuk mak die..mgkn u all akan stll bersama..ataw pun istri mcm kena sihir ker x??
mcm kes member i..die mmg xmo dekat lgsg ngn laki die..sbb takot duk ngn laki die..tu sbb die rase secure duk ngn parent.. (walhal laki tu baik sgt..ade org tua yg offer laki tu nk jdkan ank pmpuan dorg as bini no#2 taw..tp laki tu xnak)
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2012 11:15 AM | Show all posts
teman nak balas ni dulu... baru kawen 9bulan... bertabah lah lagi 4 tahun lebih... insyaallah kalu u yang kuat... isteri akan ikut... ni pon dah tunjukkan u lemah...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-9-2012 06:20 PM | Show all posts
asrisha posted on 18-9-2012 11:15 AM
teman nak balas ni dulu... baru kawen 9bulan... bertabah lah lagi 4 tahun lebih... insyaallah kalu u ...

mcm mana nak buat kalau everyday apa tindakan isteri bagi dosa pada dia and kita? nak tggu 4 years? why cheat ur heart?
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2013 01:32 PM | Show all posts
berapa lama couple sebelum ni?..kenapa sebelum kawen x berpisah jer,kenapa baru lepas kawen baru nak bercerai..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-4-2013 10:53 PM | Show all posts
ni thread bila ni.. tuan rumah dah kawin baru dah..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2013 12:58 AM | Show all posts
ParinAmat posted on 27-4-2013 10:53 PM
ni thread bila ni.. tuan rumah dah kawin baru dah..

sama janggut dgn lu punyer thread borak kan???
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2013 08:48 AM | Show all posts
duritajam posted on 28-4-2013 12:58 AM
sama janggut dgn lu punyer thread borak kan???

tu thread borak baru dah ada.. baru naik misai..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 10:27 PM GMT+8 , Processed in 0.081026 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list