CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: luvly_snow8608

Umah Borak Gosip V169 : Salam Ramdhan Al Mubarak, Selamat Berpuasa! :)

 Close [Copy link]
Post time 11-7-2012 11:33 AM | Show all posts
Tak pa, nanti lepas pantang uolls nak makan 1 barrel pon x mengapa~
Munnalicious Post at 11-7-2012 11:32


kowserrr............ ai lg prefer ayam goreng mekdi dr kfc
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2012 11:33 AM | Show all posts
ade pics sheols x noks...nk tngk...
eyfaamsyar Post at 11-7-2012 11:30



    Tak dop... Wajah sheolls hanya bisa dilihat kala bulan purnama pada hari ke 14 setiap bulan saja noks...
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:34 AM | Show all posts
nak buat macam mana.. ke arah penjimatan!
luvly_snow8608 Post at 11-7-2012 11:33



   esk2 makanan luna pun u berkira... sehari mkn 50 kibbles jah
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:34 AM | Show all posts
ai pakai thefaceshop jah
alfrina Post at 11-7-2012 11:30



    Ok le tuh, berjenama la jugak, iols hanya pakai jenama Mydin sajork... Kerlass x?
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:34 AM | Show all posts
Ala, nak sakat sapa lagi..uolls je yg mampu weolls sakatkan... Hehehehe~
Munnalicious Post at 11-7-2012 11:30



    arghhhh....senoh dh ade bekap...ni xleh jadik...

    uols pn dh sme senget dgn senoh...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-7-2012 11:35 AM | Show all posts
Sheolls pakai Nutox... Uolls hade?
Munnalicious Post at 11-7-2012 11:29



   protege pajurah? oh mai..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:35 AM | Show all posts
Ok le tuh, berjenama la jugak, iols hanya pakai jenama Mydin sajork... Kerlass x?
Munnalicious Post at 11-7-2012 11:34


ai penah pakai yg brand farah AF jd model tuh noks dolu2... skali lps pakai susah giler nak senyum... tegang semcm jah kulit nih
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:35 AM | Show all posts
Assalam..uolls.  lagi seploh hari nk Ramadhan..iolls dok merempit mengabihkan pose ganti...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-7-2012 11:36 AM | Show all posts
esk2 makanan luna pun u berkira... sehari mkn 50 kibbles jah
alfrina Post at 11-7-2012 11:34


eh mana tau
doram makan kuat sungguh skunk neh noks.. siap berebut2 padahal dah boh 2 mangkuk

mmg nak kene catu lah makanan.. xtahan dah neh..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-7-2012 11:36 AM | Show all posts
Oh...sungguh mendukacitakan... Kahsiannn mek epah~
Munnalicious Post at 11-7-2012 11:29



   khen... nasib ari nie sheols dah oke sebab tuh g kerja.
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:36 AM | Show all posts
eh dah pakai baju lah!!



weeewiiitttt
luvly_snow8608 Post at 11-7-2012 11:28



   uols lak yg vo.gel.. setakat pakai cap dgn spec tuh mmg x senonoh





**oopsss, terkutuk lak
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:37 AM | Show all posts
kowserrr............ ai lg prefer ayam goreng mekdi dr kfc
alfrina Post at 11-7-2012 11:33



    Kenapa? Iols tasuka ayam mekdi sbb x umph mcm kepsi, kalau kat mekdi iols suka chicken mc deluxe dan mc chicken n nugget jah, kalau kepsi iols suka twister n zinger... tasuka sangat makan ayam togel semata2...~
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:37 AM | Show all posts
kuhnun jah xdop oram nak bukak.. padahal uols dah meronta nak bukak umah neh.. xpong prina. ...
luvly_snow8608 Post at 11-7-2012 11:31



    kowser sgt nk cantas uols yg sendoo tuh...

    elok la downgrade ke prepaid....nnti2 gne la postpaid balik noks....

    elianto uols beli ape noks?....nk g cari jgk la...bnyk less smpai 70 %....
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:38 AM | Show all posts
uols lak yg vo.gel.. setakat pakai cap dgn spec tuh mmg x senonoh





**oopsss ...
rinzly Post at 11-7-2012 11:36



    kutuk jah noks....takat senoh apedehal..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-7-2012 11:38 AM | Show all posts
uols lak yg vo.gel.. setakat pakai cap dgn spec tuh mmg x senonoh





**oopsss ...
rinzly Post at 11-7-2012 11:36



   ai jantan hokeh.. xpakai baju melambangkan kemachoan hokehh
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:38 AM | Show all posts
Kenapa? Iols tasuka ayam mekdi sbb x umph mcm kepsi, kalau kat mekdi iols suka chicken mc  ...
Munnalicious Post at 11-7-2012 11:37


ayam mekdi so crunchy noks................
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2012 11:39 AM | Show all posts
arghhhh....senoh dh ade bekap...ni xleh jadik...

    uols pn dh sme senget dgn se ...
eyfaamsyar Post at 11-7-2012 11:34



    Uolls belanja kepsi 1 barrel baru iols bekap uolls pulopsss....hahahah~
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:39 AM | Show all posts
eh mana tau
doram makan kuat sungguh skunk neh noks.. siap berebut2 padahal dah boh 2 man ...
luvly_snow8608 Post at 11-7-2012 11:36


anak baru 2 dah nak bercatu bagai.. pehlis larrr katek kang anak u nanti
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2012 11:39 AM | Show all posts
Reply 1# luvly_snow8608

Alhamdulillah, marilah kita semua merafakkan rasa syukur ke hadrat Ilahi kerana diberi kesempatan untuk menyertai Ramadhan pada tahun ini.  Setiap Ramadhan yg hadir harus juga kita ingat bahawa umur kita bertambah lagi.  Bertanyalah kpd diri sendiri, pada jangka umur kita pada hari ini, dptkah ianya dijadikan satu landasan titik bertolak untuk memperbaiki diri untuk lebih baik lagi?

erti puasa ialah menahan diri, bukan sahaja drp makan-minum di siang hari, bahkan juga kpd apa yg boleh memudaratkan jiwa dan perasaan.  Dianjurkan pula kita lebih bersifat sabar dan lebih beramal ibadat, khususnya banyak membaca al-Quran dan menyertai solat tarawikh.

Setiap tahun Ramadhan datang dan pergi dan setiap tahun pula kita menjalaninya.  Sejauh manakah agaknya ibadat puasa ni meninggalkan kesannya kpd diri kita sekalian.  Mudah2an Ramadhan dpt  dijadikan obor  untuk menggilapkan nor Islam ke dlm sanubari kita semua.  Ameen.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-7-2012 11:40 AM | Show all posts
Reply  luvly_snow8608

Alhamdulillah, marilah kita semua merafakkan rasa syukur ke hadrat Ilahi k ...
nolya Post at 11-7-2012 11:39



   takzirah pagi! ai loike
amin... semoga dipermudahkan urusan ramadhan kali nie
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 06:49 AM GMT+8 , Processed in 0.101956 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list