CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: Lembaga

Sekadar bertanya...

[Copy link]
Post time 19-5-2012 10:29 AM | Show all posts
Reply 17# Lembaga


   uhuk uhuk uhuk  demo serupa je kotttttt


KEINDAHAN KETENANGAN MENDAMAIKAN
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 19-5-2012 10:37 PM | Show all posts
Reply 20# orangbesi


xder apa2 makna pun orangbesi.. sekadar bertanya..
kebetulan tempoh hari adalah berdiskusi dgn seorang kawan mengenai..
kehidupan suami isteri pada masa skrg?

apa yg di lakukan pada hari ini
adakah akan memberi kesan pada anak  atau generasi akan datang  yg menerima balasan..
sebab tu bertanya...

xder apapun...sekadar mengambil pengajaran dan mengambil serba sedikit pengetahuan
utk dibincangkan bersama kelak....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-5-2012 10:43 PM | Show all posts
Reply 18# manganini

thanks atas pendapat..
mmg benar paling penting doa ibu..

tak ada apa2 masalah pun... cuma ingin berdiskusi..
sebab ada sesetengah org selalu mengatakan
setiap perbuatan kita pada hari ini..
akan ada pembalasannya
cepat atau lambat..
kalau tidak pada kita pada generasi akan datang...
sebab tu sy membuka persoalan ini...
mengambil pandangan/pendapat dari ramai org..
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2012 06:17 PM | Show all posts
Reply 22# Lembaga


  hang niiii
  kan dah baca tu kannnn
dah baca................hehehe kena hayati leeeee
kan elokkkkk sangattttt sangatttttttttttttttttttt
dan
kalau nak tarik rambut dalam tepung tu
rambut jangan kasi putus tauuuuuu
dan tepong jangan leee tertempek kat muka plak   

issshhhhhh hampa ni
tak de kaitan langsung antara hari ni dgn anak2 tuuu
percayalah..................TUHAN PENENTU SEGALANYA
cuba perhatikan sikit Hadith ni:
kalau amalan baik dah nak jejak kaki ke syurga
tapi KETENTUANNYA dalam API..............ke api jugak le rentungnya tuuuuu
betul tak!!!!!!             tol leeeeeee

tanje sikit
ada hati nuu nak uji aku atau................hehehe
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-9-2022 11:33 PM GMT+8 , Processed in 0.068078 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list