CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 7930|Reply: 17

bas yang gagap

[Copy link]
Post time 4-5-2012 10:01 PM | Show all posts |Read mode
tetiba terpikir nak letak teka teki ni...

dalam banyak2 bas,bas ape yg gagap?




kalau dh ade solex je eh momod..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-5-2012 11:20 AM | Show all posts
bas KKKL..

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2012 03:26 PM | Show all posts
hahahahhaaa..betul KKKL
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2012 02:29 PM | Show all posts
x mencabar langsung
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2012 08:33 AM | Show all posts
Oh...hahah
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2012 09:44 AM | Show all posts
hahaha.. aku baca bas kkkl dgn style gagap..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-6-2012 04:04 PM | Show all posts
x mencabar langsung
seroja11 Post at 28-5-2012 14:29



    cuba bgtau teka teki apa yg mencabar??
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2012 09:37 PM | Show all posts
oklh tu....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2012 09:33 AM | Show all posts
cuba bgtau teka teki apa yg mencabar??
shiraloveyou Post at 8-6-2012 16:04


aku ada satu teka teki............start dia mcm ni padaaaaaaaaaa zaman dahulu ada seorang puteri yg x pernah ketawa...raja pon bingung  puas dia suruh sesapa yg boleh buat puteri ketawa boleh mintak satu permintaan....pada satu hari ada sorg permuda yg boleh buat puteri ketawa n dia mintak satu permintaan dia nak berak atas kerusi raja...n raja benar kan tapi kenapa dia kena pancung lepas dah tunai kan hajat dia............
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2012 01:26 PM | Show all posts
aku ada satu teka teki............start dia mcm ni padaaaaaaaaaa zaman dahulu ada seorang puteri ...
seroja11 Post at 11-6-2012 09:33



Alamak...penah dengar la soalan ni tapi lupa lak apa jawapannya...
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2012 04:18 PM | Show all posts
cam penah dengar gak jawapan die!! tp lupe! hahahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2012 03:44 PM | Show all posts
Alamak...penah dengar la soalan ni tapi lupa lak apa jawapannya...
Eva_yy_Ellin Post at 11-6-2012 13:26


lupa ke atau memang x tau.....hehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2012 02:40 PM | Show all posts
aku ada satu teka teki............start dia mcm ni padaaaaaaaaaa zaman dahulu ada seorang puteri ...
seroja11 Post at 11-6-2012 09:33 AM



   senang jer... x der org yg berak tp tak terkencing... so kna pancung laaa cz ko mintak nak berak tp ko bg plus tencing
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2012 02:56 PM | Show all posts
senang jer... x der org yg berak tp tak terkencing... so kna pancung laaa cz ko mintak nak  ...
Princess_H Post at 25-6-2012 14:40



   syabas bete...........
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2012 12:54 PM | Show all posts
dalam bnyk2 benda, bnda ape besar di Arab, kecik di china n berada di hujung dunia?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-7-2012 08:22 PM | Show all posts
dalam bnyk2 benda, bnda ape besar di Arab, kecik di china n berada di hujung dunia?
zircon Post at 3-7-2012 12:54



    mata kot
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2012 10:39 PM | Show all posts
Reply 16# shiraloveyou


    salah..cube lg..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2012 09:38 AM | Show all posts
Reply 16# shiraloveyou


    tau2!!!!!
    huruf a kot.....hehehhe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 08:39 PM GMT+8 , Processed in 0.090762 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list