CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 6382|Reply: 21

tuntut kenaikan dan penyelarasan gaji dari kerajaan...

[Copy link]
Post time 5-6-2011 12:37 AM | Show all posts |Read mode
apa kata anda
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-6-2011 12:43 AM | Show all posts

RE: tuntut kenaikan dan penyelarasan gaji dari kerajaan...

dengan kenaikkan harga barangan di malaysia menyebabkan kesulitan kepada meraka dari golongan yang berpendapatan rendah...apa kata anda
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2011 03:10 AM | Show all posts
Tuntut!! jgn x tuntut!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2011 11:54 AM | Show all posts
Tuntut!! jgn x tuntut!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2011 11:55 AM | Show all posts
hawat senyap ja thread ni......
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-6-2011 09:39 PM | Show all posts
sory... ku dah log out semalam...apa cam...boleh dapat ke...
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2011 11:46 PM | Show all posts
ader duit ker gomen skrg nie...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-6-2011 08:58 AM | Show all posts
entah lah....dah mis kin sangat dah
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2011 09:02 PM | Show all posts
Potong subsidi & naikkan gaji
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2011 11:53 PM | Show all posts
mntak sakan pn...kerajaan cm nk x nk je bg...
malas nk mengharap sngt...klu ade rezeki 2 ade le..
klu x de pn...hdup kne dteruskan...
nk boikot kerajaan...x blh jgk...nme pn kje kerajaan...
xkn nk boikot majikan sendiri kot..
so wait n see je la.....naik gaji or elaun bg gred2 tertentu...de plk hasad dengki...x adil le..pe la...
so mmg cm ni je la sikap rakyat malaysia...
jgn jd "yang dikejar x dpt...yg d kndong berciciran"...
{:2_73:}{:2_73:}
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2011 12:31 PM | Show all posts
Tunggu je la dengan sabar agar gaji dinaikkan.Memang barang hampir 100% naik.Entah2 lebih 100% kenaikan barangan.Roti yang dulu RM0.60 dah jadi RM0.70.Gula sekarang RM2.30,susu pekat manis dah RM2 lebih,ikan dah naik,elektrik dah naik.Yang lain tu senaraikan je la sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2011 09:28 PM | Show all posts
tuntut naik gaji....
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2011 03:47 PM | Show all posts
tu la nk tambah anak pun dh x brani skrang ni...
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2011 08:22 AM | Show all posts
Hari ni gaji minimum dibentangkan di Parlimen.Apalah agak2nya resultnya nanti
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2011 11:17 PM | Show all posts
dgr kata de kabar baik untuk penjawat awan tguuuu...(gaji)
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2011 11:57 AM | Show all posts
dgr kata de kabar baik untuk penjawat awan tguuuu...(gaji)
joe_qlate Post at 2-8-2011 23:17



    ya ya oooo...ja..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2011 03:09 PM | Show all posts
bersbrlah anda semua..rezki tlh ditetapkan oleh Allah,klu ada pelarasan,nescaya dgn kuasa Allah,pemimpin kita akan lakukan sesuatu utk lakukannya...serahkan pd Allah,nescaya hati tak sakit memikirkan dunia yg selalu difikirkan kita tdk adil pdhal Allah lebih mengetahui apa yg terbaik buat kita semua
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2011 09:53 AM | Show all posts
ho la....dah lame tak naik nie...adeh...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2011 08:47 AM | Show all posts
nak naik gajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2011 01:02 PM | Show all posts
gaji naik barang2 pun naik , pelik aku, aperlah peniaga2 ni dia ingat duit ni unruk dia semua agaknya......eeeeeeeeeeeeeeeee dia ingat dia je nak rasa senang , aku pun nak jugak tapi kalo barang dah naik aper kejadahnye
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 12:34 AM GMT+8 , Processed in 0.166022 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list