CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4685|Reply: 39

[Tempatan] Cinta itu buta:Gadis 23 tahun sanggup putuskan hubungan dengan ibu bapa demi berkahwin lelaki 80 tahun

  [Copy link]
Post time 17-6-2024 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 17-6-2024 07:23 PM

Beijing : Perbezaan umur bukan halangan untuk Xiaofang jatuh cinta dengan Li iaitu lelaki yang 34 tahun lebih tua daripadanya.

Portal Detik Bali melaporkan, kisah mereka mendapat perhatian selepas tular di media sosial gambar kemesraan pasangan itu.

Sekali imbas, Li, 57, dan Xiaofang, 23, kelihatan seperti datuk dan cucu dalam gambar itu namun hakikatnya mereka adalah suami isteri juga pengantin baru.

Xiaofang berkhidmat sebagai sukarelawan di pusat jagaan dan di situlah, dia bertemu suaminya, Li.

Mereka cepat akrab kerana memiliki banyak persamaan termasuk berkaitan hobi hingga lama kelamaan menjalin cinta.

Xiaofang yang masih muda tertarik dengan Li karena kematangan, kestabilan, dan kebijaksanaannya.

Manakala, Li terpaut dengan Xiaofang kerana kebaikan dan jiwa muda isterinya.

Sayangnya, hubungan mereka ditentang keluarga Xiaofang namun wanita itu memilih untuk mengikuti kata hatinya.

Li dan Xiaofang melangsungkan majlis perkahwinan dengan sederhana dan biarpun keluarga tidak hadir, mereka bertekad untuk tetap mengucap janji setia dalam suka mahupun duka.

Demi bersama Li, Xiaofang rela memutuskan hubungan dengan orang tuanya dan hal itu mengundang perhatian netizen.

Oleh kerana sudah berusia dan tidak aktif bekerja, Li hanya bergantung dengan wang pencen untuk kelangsungan hidup.

Lantaran itu, Xiaofang yang sebenarnya menanggung beban perbelanjaan rumah.

Di media sosial, Xiaofang sering berkongsi gambar kemesraannya dengan suami.

Tindakannya itu mengundang kecaman hingga ada mengatakan wanita itu hanya ingin mencari publisiti.

Kecaman itu bagaimanapun tidak menghalang Xiaofang untuk terus menunjukkan kebahagiaannya.

https://www.hmetro.com.my/global/asia/2024/...c0lirjgxlm78cah

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
benar la kata bidalan itu...Cinta CINA buta....
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha...
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaya ke?
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuma rasa pelik tgk lelaki tua baya atok2 couple gadis muda... mengundang pelbagai spekulasi bagai....
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
aku nye bakal lom lahir lg
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 17-6-2024 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam lebih tua dari 57 ttahun je tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.beijing dah jadi ' tempatan'.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tuanya rupa umur 57 tahun....
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Siang tutup mata malam tutup lampu
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 09:02 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 09:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga dikurniakan dgn anak2 yg sihat dan comel.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 09:11 PM | Show all posts
Allah...tak nak la atok dengan cucu macam ni...
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 09:12 PM | Show all posts
Xiaofang stressed that as long as Li was around, she could bravely face the challenges without her family.


Sejauh inikah pukulan cinta?

Bukankah cinta itu didalamnya juga sepatutnya ada tarikan fizikal? ... dan mungkin juga duit yang banyak. Kenapa perempuan ini abaikan.. bagaimana dengan sex? ...sungguh pelik cinta mereka.. barangkali cinta mereka adalah cinta albino
  

Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Hakak yaqin, fetish.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2024 09:19 PM | Show all posts
ahlisihircute replied at 17-6-2024 08:44 PM
Tuanya rupa umur 57 tahun....

Tajuk tulis 80 tahun. Berita tulis 57 tahun. Apalah reporter ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-6-2024 09:26 PM | Show all posts
ahlisihircute replied at 17-6-2024 08:44 PM
Tuanya rupa umur 57 tahun....

... artikel dalam bahasa inggeris tulis lebih kurang "Li yang lebih tua 57 tahun dari Xiaofang ..." , bukan "Li, 57 tahun .."


reporter tak cek lepas guna google translate...

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 01:31 AM | Show all posts
comel

macam cikcur vietnam yang selalu bangkem langgan dulu

@gigahertz
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Maharaja cina dlu gundik2 dia semua belasan tahun...bukan sorg dua berpuluh puluh ratus org pun ada..paling banyak ribu org kot
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2024 07:48 AM From the mobile phone | Show all posts
ye ke 57.. mcm 77
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 03:51 AM GMT+8 , Processed in 0.221562 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list