CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 8677|Reply: 60

‘Sebenarnya Ada Tawaran, Tapi Bila Hantar Nama…Pihak Stesen Televisyen Tak Lulus’ – Azri Iskandar

  [Copy link]
Post time 21-2-2024 11:53 AM | Show all posts |Read mode




Baru-baru ini, pelakon Azri Iskandar memberitahu dia kurang mendapat tawaran berlakon sehingga bayaran sewa rumahnya tertunggak.


Terbaru, menerusi temu bual bersama OhBulan! Azri berkata dia sebenarnya sudah menerima tawaran berlakon. Namun begitu, pihak stesen televisyen tidak meluluskan namanya.


"Sebenarnya ada tawaran, tapi bila hantar nama di stesen televisyen, stesen tak lulus. Saya rasa hairan juga. Apa yang tak boleh dengan saya? Lakonan yang mana saya tak bagus? Sedangkan saya tahu, saya boleh buat semua".


Disoal sama ada sudah minta penjelasan atau belum, bekas suami kepada Ellie Suriaty ini berkata, dia belum sempat meminta penjelasan daripada pegawai stesen televisyen tersebut.


"Tak minta penjelasan lagi sebab saya tidak berpeluang jumpa pegawai stesen televisyen. Kalau saya jumpa, saya akan tanya apa kriteria yang mereka pilih. Saya nak tahu kenapa pelakon lain dapat watak itu dan saya tak dapat. Itu untuk watak ayah-ayah yang handsome dan lain-lain".


OhBulan! sempat juga bertanya kepada Azri mengenai kontroversi yang melanda dirinya pada tahun lalu. Ujar Azri, kontroversi tahun lalu tidak mempunyai kaitan dengan situasinya pada masa ini.


"Saya tak rasa sebab kontroversi. Kontroversi semua berlaku tahun lepas. Lama dah. Saya banyak job lepas cerita lama itu. Cuma sekarang ini yang tiada. Memang saya tak tahu kenapa nama kena ‘reject’. Nanti saya jumpa, saya akan tanya".


Pelakon ‘Pontianak Harum Sundal Malam’ ini turut menyangkal dakwaan yang mengatakan dirinya terlalu memilih watak.


"Saya tiada spesifik watak apa-apa. Apa sahaja yang menarik dalam kalangan masyarakat saya cuba bawa".








Berbicara mengenai bantuan, Azri memberitahu dia belum menerima sebarang bantuan daripada sesiapa selepas rakaman videonya bersama Melodi disiarkan minggu lalu.


"Buat masa ini tiada lagi yang hubungi saya untuk menghulurkan bantuan. Cuma ada kawan-kawan yang tanya mengenai keadaan saya. Saya tak perlukan bantuan itu. Kalau nak bantu saya, kena banyak pakai duit. Kalau setakat RM10, RM20 simpan".


"Anak-anak saya tahu masalah saya. Ellie buat masa sekarang dia tidak menghubungi saya. Tapi kalau apa-apa, biasanya dia akan tolong kalau saya perlukan bantuan".


"Saya tiada perniagaan yang lain. Lakonan sahaja sumber pendapatan saya. Kalau saya tiada job macam sekarang, saya buat benda yang saya suka seperti membaca dan bersenam sedikit. Buat apa yang saya nak".


Azri yang ditemui selepas tayangan perdana filem ‘Janna Endoro’ di GSC Tropicana Gardens Mall, semalam, turut memberitahu bahawa kehadirannya di pawagam semalam, sebagai tanda sokongan terhadap rakan-rakan dalam industri seni.


"Saya hadir sebab beri sokongan. Barisan pelakon ni semua saya kenal. Mereka baik. Pekin tu dah macam adik saya. Daripada awal dia berlakon lagi dia rapat dengan saya. Cuma Trisha Ooi baru hari ni saya tahu".


Sumber : OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts


Kemainnnnn hasbeng Dr Azra Dira ni berckp


Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:30 PM | Show all posts
"Buat masa ini tiada lagi yang hubungi saya untuk menghulurkan bantuan. Cuma ada kawan-kawan yang tanya mengenai keadaan saya. Saya tak perlukan bantuan itu. Kalau nak bantu saya, kena banyak pakai duit. Kalau setakat RM10, RM20 simpan"


Kenyataan paling dululu.
Mmg miskin tp berlagak
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Lega acik ellie xyah nak pk masalah
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:02 PM | Show all posts
patutla kena cerai dek acik elly. mcm xbetul
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 01:02 PM | Show all posts
berlagak tak hengat..
padan la takde orang tolong..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-2-2024 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Jarang artis veteran boleh survive sebab banyak saingan
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:00 PM | Show all posts
bila nak kawen dgn dato azra? boleh jadi datin
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboiii

"Kalau nak bantu saya, kena banyak pakai duit. Kalau setakat RM10, RM20 simpan"

Patut la terpaut hati kt datuk paduka azra diera pingat atas meja dulu
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dah tua.. so lebih elok berlakon dalam citer tv alhijrah tu.. yang kisah ala2 mastika penggali kubur tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:26 PM | Show all posts
heols tengah kacip ke tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah kenapa kena reject? Achik jera dah jadi CEO Stesen TV pulak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:40 PM | Show all posts
dulu elok2 acik elly bela ko, ko pulak pi mencurang..
skg sila la bela diri sendiri..
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:42 PM | Show all posts
pakcik ni serabai..suai watak org gila or penggali kubur jer
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:42 PM | Show all posts
gila ke rentua ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila takde job berlakon, buat apa yg dia suka. Membaca dan bersenam.

LOL. Dia harapkan org bagi bantuan ribu raban ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 02:46 PM | Show all posts
stesen tv masih lobi melobi pelakon ke...
patutla drama tempatan tak berkembang sejak dolu
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 03:59 PM | Show all posts
boleh la berjiran dengan tok kecut dekat kola ketil sana..biar jadi perkampungan retis2 yg suka minta bantuan..yihhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Btw Acik Elly makin lawa pulak lepas cerai. Masa kahwin dah macam apa dah serabut dia kadang macam tak mandi pun ya sekarang nampak lah lawa dia hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa mata pakcik ni mcm tak bole focus dan nampak gelisah? Sampaikan ada org komen dia kacip.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

18-4-2024 03:16 PM GMT+8 , Processed in 0.082906 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list