CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 114961|Reply: 786

Tak mau cakap...tapi tak boleh nak control [hupdate page 25]

    [Copy link]
Post time 16-2-2011 01:44 PM | Show all posts |Read mode
Post Last Edit by JulietTheOrange at 9-4-2011 11:44

Salam... Selama ni aku cuma jd pemerhati jer pada kes2 histeria atau kes2 rawatan yang melibatkan jin.  Selama ni aku seronok tgk perawat berdialog dgn jin yang ade dalam tubuh seseorang.  Kekadang jin tu peramah, pembengis dan ade juga yg suke mencarut.

Tp 4 mlm lepas, aku telah dirawat.  Asalnya nak rawat mak aku saje.  Tapi imam tu suruh 1 rumah wat rawatan, makanyer kami sekeluarga pon akur.  Aku dpt no 1 dan yang pertama dirawat.  Imam suruh aku duduk kat kerusi, pejam mata, dan letak kedua2 tapak tgn kat peha.  Kata imam, sepanjang masa dier baca ruqyah, sila jgn ikut dalam hati bacaan dier dan cube kosongkan fikiran sekosong2nyer dan jgn cube buka mata sekali2.

Baru 10 saat dibaca, aku dapat rasa kepala aku berat.  Secara tibe2 tanpa dpt dikontrol, kepale aku telah lentuk, terdongak ke belakang.  Aku tak mampu nk angkat kepala aku dan aku dengan imam-imam dan anak2 buahnye terkocoh2 bila nmpk aku mcm tu. "Baringkan dier...papah dier ke bawah. Baringkan," kate diorang.

Mase dibaringkan tu, aku diselimut oleh 2 sejadah. Sehelai di bahagian atas badan dan sehelai lagi di bahagian kaki ke bwh n aku diruqyah lagi.  Mase dibaca, bahu aku trase panas mcm membahang.  Aku tetap tutup mata.  Tapi bila limau purut digelek2 kat belakang telinga, aku mule menjerit sekuat2 hati.

bersambung....

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 16-2-2011 01:57 PM | Show all posts
Post Last Edit by JulietTheOrange at 16-2-2011 15:00

Bila dah kesakitan ditenyeh dgn limau purut kat bahagian2 tertentu, ini la hasil dialog antara 'aku' dan imam tersebut.  Aku memang tak dapat kontrol ape yang aku cakapkan dan aku dengar setiap butir percakapan. Ni lebih kurang la dialognye sbb aku pun tak ingt sbb lame pertarungan ni lebih kurang 30 minit.

imam : assalamualaikum! assalamualaikum! siapa ni?!
aku : sakit la bodoh!
imam : kau ckp aku bodoh ye? kau nak kene lagi?? baik kau ckp siapa kau!
aku : aku sakit la bodohh. kau tau tak aku sakit hahahahhaa (gelak)
imam : kau betina ke jantan?
aku : aku perempuan lah!
imam : kau islam ke kafir?
aku : hahahahahahha aku islam la bodoh!
imam : kau bertuan atau kau datang sendiri?
aku : hahaha bodoh la kau ni..aku datang sendiri laa sebab aku suke dieeeeee
imam : kau datang dari mana?
aku : aku datang dari situu..dari situu...dari situu (seakan2 menganjing)
imam : dah berapa lama kau dalam badan budak ni?
aku : dah lama...dah lama...dah lama... (nganjing..cam ala2 budak2 main ejek2)
imam : sape name kau?
aku : amirul...hahahah amirul....hahahha
imam : kau jgn nk tipu! kau kate kau perempuan. apesal nama kau amirul? (lenyek limau kat pelipat lutut).
aku : arhhhhhh kau b***! b***! b***! s***! s***!
imam : kau kata kau islam! kalau kau islam, mana kau boleh ckp perkataan tu!
aku : sebab aku sakit. kau buat aku.
imam : kau cakap nama kau!
aku : nama aku si hantu raya hahahahahahha
imam : oh kau degil ya? meh aku sakitkan kau lagi! (sambil picit jari aku)
aku : name aku aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
imam : berapa banyak kau dalam tuu???!
aku : ade 6
imam : kau duduk kat mana?
aku : (tangan aku bergerak sndiri dan tepuk pada perut 3x) kat sini......
imam : aku nak kau keluar sekarang!
aku : ok2 aku keluar... (senyap) hahahahahahha kau kene tipu.. bodoh!

agak lama bertarung, jin tu tak mau keluar. tapi bile dh ditenyeh2 ngan limau, jin tu mengalah.

aku : aku mintak ampunnn...aku mintak ampunn...aku janji tak wat lagi..ampunnn..
imam : aku nak kau keluar ikut kaki kiri!
aku : ok2 aku keluar...jom kawan2 kita keluar..jom kawan2 kita keluar (lebih 10x die sebut mcm tu)

6 org lelaki pegang bdn aku masa tu..dan mmg aku akui, kekuatan aku mmg sgt luar biasa. wlpn dah ditekan oleh 6 org lelaki, tp aku boleh meronta2 dan bangun.  kesian pada yang pegang aku tu.  sampai sengal2 badan diorang.

tp tu la pengalaman. sebenarnya bnyk lagi. tp tak larat nk taip. mmg xdapat kontrol ape yang dicakapkan n aku sedar 100%.  tp jin yang ada dlm badan aku tu kuat nganjing.  mcm gaya budak2 dan sangat degil.

lepas dari rawatan tu, badan aku sangat sejuk, menggigil2... sakitnya badan tak usah nk cerita...

nasib baik dalam jubah aku ade seluar.  kalau tak, aku rase memang malu besar aku taim tu...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:14 PM | Show all posts
ade lg sambungan? nape jin ani tu nk masuk dlm bdn u?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 02:16 PM | Show all posts
die tak mau ckp...die juz ckp "die suke" saje...  die jenis degil...bile ditekan dgn limau, baru die nk jawab..tu pun kadang2 memain..
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:16 PM | Show all posts
pergh.......seram ade gempak pun ade kelakar pun ade la cite kau TT
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:29 PM | Show all posts
tgu sambungan....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 16-2-2011 02:31 PM | Show all posts
Sebelum ni TT dah tau ke ada jin mengganggu TT?
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:32 PM | Show all posts
TT x rase pelik ke bile TT kene?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-2-2011 02:34 PM | Show all posts
kirenye TT sndri x sedar ade makhluk tu dalam bdn TT?
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:35 PM | Show all posts
cter la lg tt..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 02:45 PM | Show all posts
selame ni merata2 tempat aku berubat...puncanya adelah sbb berat jodoh.. bila berkawan, bertunang, sume tak kekal...

pastu pulak aku selalu nampak kelibat2...siap aku boleh sentuh lg kelibat tu (wallahualam).

sebelum2 ni memang merata tempat aku berubat. yg aku pegi 5 taun lepas, pun kate ade 9 ekor jin dalam badan aku. (bukan 6). ntah la..jenis jin yang kuar masuk, kuar masuk ni aku pun tak tau nk kate ape dah..

ni pon wallahualam dier kuar terus sbb aku jmpe ngan beberapa org kat tmpt rawatan tu yang die dah 2,3 kali dtg..tp jin tetap kuar masuk. degil betul! insyaallah nak dptkan rawatan lagi nanti.

kalu ade antara korang yang mimpi jatuh dr tmpt tinggi, mimpi bdk kecik / bayi / menyusukan bayi, mimpi binatang ganas spt ular warna itam, sila la dptkan rawatan. tu tanda gangguan jin

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:48 PM | Show all posts
awk sakit ape knp kena rawat?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 02:50 PM | Show all posts
selalu sakit kepala...pastu asik rasa nak marah ajer.. dah tu berat jodoh.. bak kata imam tu, bila jauh, rase rindu. bila dekat, rase menyampah. mcm tu la lebih kurang..
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 02:51 PM | Show all posts
hey aku rase baik kau buat pendinding...tanye eazzad...die tau nak buat pendinding....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 02:52 PM | Show all posts
tu la...ingatkan dah clear dah sume gangguan sbb dh puas sgt berubat. 2 mggu lepas bawak mak pi wat rawatan. imam tu suruh aku pegang tgn mak takut mak meronta. dalam masa yg sama, badan aku tetibe je menggigil2. mase imam tu ruqyah, die jeling2 aku. dah abis rawatan mak, die tanye "kenape awk menggigil? sejuk ke?" .. aku ckp la aku sejuk. tp die senyum sinis. die kate aku ni terkena aura bacaan. tu yang die soh aku dtg wat rawatan tu..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 02:58 PM | Show all posts
yang paling takleh lupa mase skola menengah aku nampak jelmaan "antu pokok" dpn mata aku.. pastu plak 2 taun lepas aku kene tindih n jilat oleh jin ape tah... wallahualam..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-2-2011 03:02 PM | Show all posts
Salam... Selama ni aku cuma jd pemerhati jer pada kes2 histeria atau kes2 rawatan yang melibatkan ji ...
JulietTheOrange Post at 16-2-2011 13:44
Kebanyakkan yg ada ditubuh ko tu datangnya dari tempat tempat yg sebelum tu ko buat rawatan atau ko hantar ahli keluarga jumpa perawat.

Masih banyak dlm tubuh tu...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 03:03 PM | Show all posts
betulla hantukiller..imam tu pun cakap salah tempat nk berubat.. hai seksa betul...

serius ade banyak lagi?
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2011 03:05 PM | Show all posts
Bila dah kesakitan ditenyeh dgn limau purut kat bahagian2 tertentu, ini la hasil dialog antara 'aku' ...
JulietTheOrange Post at 16-2-2011 13:57



badan tt tk sengal2 ker??????aku penah tgk budak pompuan kne rasuk...men kejar2 ngn bdk2 laki......bila dh dpt tangkap........5 budak laki pegang pompuan ni.......lps sedar..budak pompuan ni mengadu sakit2 badan.....abih luka2 kaki dia sbb kaki ayam masa men kejar2....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-2-2011 03:11 PM | Show all posts
Reply 19# cikgu_cikgi

adoi sakitnye badan tak usah nk cerita laaaa....penuh lebam2 kat badan nie. kat perut jer ade 5 lebam termasuk kat rusuk. kat bwh telinga ade 3 lebam. kat bwh lutut ade 1..tu belum kire kesan darah2 beku kat jari2.. mmg sakit tak terperi laa.. melepek kat umah sehari suntuk pas kene rawatan tu.. nk pkai baju pon soh mak sarungkan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 01:01 AM GMT+8 , Processed in 0.074154 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list