CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

[Tempatan] Anwar tidak berupaya tangani krisis kewangan negara: Tun M

  [Copy link]
Post time 25-11-2022 01:56 AM | Show all posts
iraizz replied at 25-11-2022 12:30 AM
Tadi sidang media lepas cakap dgn pm turkiye, anuwar kata, tak akan ambik gaji pm, ok la, one step ...

Hihi.. teruja sunguh rakyat bila bangnon ckp xnak ambik gaji PM.. brp sgt la pun gaji pm tu kl nak dibandingkan kantaw tepi, kantaw atas bawah depan blkang semua.. mcm2 pun ada.. pusing2 dtgnya sama je pun..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 01:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Heydidle at 25-11-2022 02:08 AM
haluz replied at 24-11-2022 07:09 PM
Korea selatan terima imf. Tgk apa jadi. Negara dia melingkup sekarang ni.


Deleted
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 01:58 AM From the mobile phone | Show all posts
tobobon replied at 24-11-2022 07:18 PM
hihihi...Tuhan panjangkan umur mahathir supaya boleh jugak heols merasa nuar jadi PM

Rasa mcm mimpi...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 02:09 AM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 25-11-2022 01:34 AM
Zaman tun ada council of elders.

Zaman najib ada PEMANDU

PEMANDU..zaman Pak Lah, penasihat dia yg saran tubuhkan PEMANDU..zaman Najib PEMANDU sendu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 02:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Whitney72 replied at 25-11-2022 02:09 AM
PEMANDU..zaman Pak Lah, penasihat dia yg saran tubuhkan PEMANDU..zaman Najib PEMANDU sendu

Pemandu sampai skang masih mendonia... advisor gomen luar
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 03:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Kitty_catz replied at 24-11-2022 07:25 PM
kalo bukan bang non  sapa atok?

haji hadi awang?????


Ntah kenapa la aku speku di sebalik PC abahcow meroyan smlm.ada org tua ni dibelakangnya.yelaa.. bak kata macai dia "hanya tun saja berani  lawan raja2 melayu" kohkohkoh
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 03:07 AM | Show all posts
Nak buat cemana majoriti rakyat dah pilih anwar tok.
Yang minoriti mcm kita ni duk la diam2 perhatikan je.
Semoga Malaysia tak menuju kehancuran lah, doa yang baik2.
DAP pulak jangan nak over demand macam2 mentang2 ko ada 40 kerusi.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 03:36 AM From the mobile phone | Show all posts
PHD = parti hilang deposit
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 03:47 AM From the mobile phone | Show all posts
fefeeling replied at 24-11-2022 10:58 PM
Ye faham.. kita pun merespon tp tulah nak komen kt komen chuoll hampunnn

Hihihihi
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 04:58 AM From the mobile phone | Show all posts
MissYouSayang replied at 24-11-2022 07:13 PM
Sabar tun. Even though tun suka judge bebukan but mulut tun always masin.

Aku bukan fan AI dan caya je org tua ni cakap tapi imho, dia ni dah patut tumpu pada ibadah lebih sikit. Malas nak mengata. Tak baik. Masin tak masin mulut, mungkar nangkir tu tetap ada.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 06:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Kiri kanan depan belakang dia dah ada prnasihat dap yg pandai2 ekonomi belaka..apa nak ghisauu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 06:47 AM From the mobile phone | Show all posts
PM mestilah ada penasihat yg mahir. Kasi can lah. Atok rehatlah puas2 kat rumah.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 06:56 AM | Show all posts
apa yg atok cakap tu ada jugak kebenarannya .. walaupun aku tak suka sangat dah kt atuk tp dapat pemimpin yg ikut telunjuk luar ni mmg satu bala besar kpd negara ..jenis malas nak pikir malas nak baca malas nak buat research ... bala bala bala
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 06:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapa pun jd piem semua tak kena.Bila atok dah masuk bumi, sambung saka atok plk naik piem..baru roh atok boleh aman...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Ekonomi negara bukan letak pada PM dan MOF je. Banyak faktor luar juga. Satu dunia terkesan skrg dgn perang rusia-ukrain. Benda ni domino effect.

Takkan semua benda salah najib.  Eh..

Hahaha

Takkan semua benda atas kepala PM
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Larat mana la Anwar ni x amik gaji PM ni nnt.
Tu la kan, dah gebang masa kempen PRU susah la pulak nak tarik balik. Malu besar nnt.
Ke gaji je tak amik, allowance ttp masyuk kan. Kan.

Btw, Azmin & Zuraidah, apa khabar? Nangis tak tgk bang non jadi pm10
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 07:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Atok jangan risau la... Ni Anwar dah jadi PM, kartel kartel Cina DAP akan berenti sabotaj ekonomi negara..... Tiba2 ayam jadj murah, telur berlambak di kedai, ikan m, daging, sayur apa semua jadi murah semula.

Selama beberapa tahun kebelakangan ni memang sengaja dirancang oleh mereka untuk bagi tekanan ekonomi supaya imej kerajaan jatuh... Dengan itu PH boleh naik jadi kerajaan.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Rogue98 replied at 25-11-2022 12:42 AM
Rasanye Atok ni mencari2 seseorang yang Islamic utk memimpin negara masa tu. Bila tau Anwar ni ora ...


Macam ni, atokcow ijau sentap dalam perhimpunan agung UMNO sebab Anwar Ibrahim perli presiden UMNO jawab soalan wartawan kenapa Mahathir tak bela janggoat, Mahathir jawab zaman Nabi tak ada pisau cukur Gillette sebab tu Nabi bela janggoat, Mahathir jugak cakap hudud Allah tak sesuai dibuat di negara ini nanti banyak kedai-kedai jual sup tangan dan kaki yang dipotong bersilang, Mahathir sentap kena perli dalam PAU terus pecat Anwar Ibrahim
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
raxief replied at 24-11-2022 06:55 PM
ni artikel lama.

Seriouslah ni artikel lama? Jahatnya orang then.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:35 AM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 25-11-2022 06:31 AM
Macam ni, atokcow ijau sentap dalam perhimpunan agung UMNO sebab Anwar Ibrahim perli presiden UMNO ...

apa benda punya fitnah lah. xsuka xpe. benci pun xpe. tp fitnah adalah berat sangat2.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 09:42 PM GMT+8 , Processed in 0.127141 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list