CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: JoyahMengayah

[Politik] YDP Agong perkenan melantik Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai PM 10 | Majlis Angkat Sumpah selesai

  [Copy link]
Post time 21-11-2022 10:26 AM | Show all posts
Suchi replied at 21-11-2022 10:19 AM
So dorang nk gabung ngn PH ke?

kalau nak BN jadi pembangkang....

PH kenalah buat kenyataan menolak BN, tiada perundingan sepatutnya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-11-2022 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
mejaputih replied at 21-11-2022 10:21 AM
and kaklong kembali bertaut di medsos...

Skang IG limit komen hahaa takut kena #letakjawatan kot hahaa tempias abah dia
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:27 AM | Show all posts
meletop lah kalo ph bn bergabung
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Jannam! Jannam! Jahanam !!
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:27 AM | Show all posts
sufi^_^ replied at 21-11-2022 10:23 AM
Korang tak rasa penat & membazir ke susah payah pegi mengundi kalau akhirnya gini jadinya?

sebab tulah gabungan selepas pilhanraya mesti di mansuhkan

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-11-2022 10:28 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:28 AM | Show all posts
good luck PH kalo nak jugak bergabung dgn dead weight tuh
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:29 AM | Show all posts
kuchenta_81 replied at 21-11-2022 10:27 AM
Skang IG limit komen hahaa takut kena #letakjawatan kot hahaa tempias abah dia

takut la tu...tp kalau PH setuju dgn BN with zahid inside, naik kaduk balik kaklong.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-11-2022 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
sufi^_^ replied at 21-11-2022 10:23 AM
Korang tak rasa penat & membazir ke susah payah pegi mengundi kalau akhirnya gini jadinya?

Sbb tu bilangan pengundi bukan 100%...yg x p undi tu kebanyakannya dah muak n jemu ngan politik...
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 21-11-2022 10:25 AM
Rafizi, how you doin?

Hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:30 AM | Show all posts

PH + BN = Pakatan Nasional = PN   x ok  ( nama singkatan sudah ada yg gunakan )
PH + BN = Barisan Harapan = BH   ok......


Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 21-11-2022 10:19 AM
Semua rentua kan? So mael pun sokong PH gakla ye

Tu no. 2 sapa lagi klau bkn mael? Klau betul la diorg ni join PH .....mmg puaka la geng2 sakau nih
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:31 AM | Show all posts
ayukpingu replied at 21-11-2022 10:23 AM
Masa mengundi sokong PH sebab tanak zahid.
sekrg zahid join PH pulak. kahkah ..babiiii betol

PN tu awal2 dh cakp x nak PH kan?
tp PN xde plak ckp x nak BN,
dan PN pn mmg kena gabung gak dgn BN klu nk jadi gomen, nak x nak...jd sama je 2x5
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:31 AM | Show all posts
sufi^_^ replied at 21-11-2022 10:23 AM
Korang tak rasa penat & membazir ke susah payah pegi mengundi kalau akhirnya gini jadinya?

Yup, nsib rumah n tmpt mngundi dkt, kalo jauh koser meols nk pg..husband meols pn xmngundi walaupn tmpt dkt
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:31 AM | Show all posts
Eh Rafizi macam mana ? Okay ke ?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:31 AM | Show all posts
Aku terjaga pukul 3 pagi lebih check forum utk tahu siapa kjaan/pm kat tanah ayerr, nampaknya masih belum selesaii, sabo je
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-11-2022 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Anwar bukan pm tepi dah.....tercapai cita2nya
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
rashiman replied at 21-11-2022 10:26 AM
kalau nak BN jadi pembangkang....

PH kenalah buat kenyataan menolak BN, tiada perundingan sepatut ...

Pi la gabung ngn PN tu biar yg menang sama2 memerintah

Toksah laaa duk cari BN lagi
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:32 AM | Show all posts
mejaputih replied at 21-11-2022 10:29 AM
takut la tu...tp kalau PH setuju dgn BN with zahid inside, naik kaduk balik kaklong.

dah...jangan kutuk2 lagi kaklong...
Puteri reformasi yg baru....
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2022 10:32 AM | Show all posts
grouper replied at 21-11-2022 02:29 AM
Sbb tu bilangan pengundi bukan 100%...yg x p undi tu kebanyakannya dah muak n jemu ngan politik...

betul sangat, jangan salahkan rakyat tak ambik pusing pasal mengundi.

Alih2 bergabung la, cemolot la.

Semua gila kuasa.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-1-2023 04:16 PM GMT+8 , Processed in 0.229430 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list