CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4837|Reply: 37

"DDNK Bagi Nafkah RM5,000 Je, Teka Berapa Player Kelab Tersohor Bagi Nafkah?" - Rita Rudaini

  [Copy link]
Post time 29-9-2022 11:14 PM | Show all posts |Read mode
Sudah beberapa minggu, namun netizen masih hangat membincangkan isu majlis perkahwinan pengurus kewangan bertauliah dan penganalisis ekonomi, Datuk Dr Mohd Nazri Khan (DDNK) bersama pasangannya, Datin Nor Ernie Rossmerie.




Kredit foto: IG




Belum reda kehangatannya, bekas isteri DDNK, Hasmawatie pula tampil mendakwa hanya menerima nafkah RM5,000 bagi tempoh dua bulan untuk anaknya.


Rita Rudaini yang selalu lantang menyuarakan pendapat berhubung isu semasa terutama tuntutan nafkah anak mengulas mengenai isu itu di Instastorynya.


Malah, aktres itu meminta netizen meneka jumlah nafkah yang diberi bekas suaminya, Aidil Zafuan yang juga pemain bola sepak kepada anak-anak mereka.





Kredit: IG



Walaupun, Rita tidak mendedahkan jumlah nafkah diberi Aidil, ada warganet mendakwa bekas suaminya itu hanya memberi nafkah sebanyak RM3,000 sahaja.








Kredit foto: XTRA




Terdahulu, isu nafkah anak mereka pernah berlanjutan dibahaskan. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-9-2022 05:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Dpt 3k pon duit jugak.. Bekas laki memang boleh kasik lebih dari tu, tapi mesti ada sbb knp dia bg byk tu je..

Nasib kamu masih tak seteruk nasib wanita2 lain kat luar sana.
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 08:42 AM From the mobile phone | Show all posts
5k tu 2 bulan. so sebulan 3k lagi byk lah. bilangan anak tu x pasti sama ke x la tapi.
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 09:17 AM | Show all posts
nakkk jugakkk die pon...
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 09:35 AM | Show all posts
tak habis lagi janda tua kerepot ni...
kalau ko rasa tak cukup ke apa.. ko gi tuntut kat mahkamah lah
ko memekak je buat apa
sampah betul ar dia ni
ingatkan dah lama senyap dah insap
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
duit nk....anak xbg jmpa bapak...jmpa pn xleh bwk bini skrg...apa bnda la...ingt dh insaf
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 09:40 AM | Show all posts
i salute dengan lawyer dia pakai, power hokkay
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu duit nafkah anak kau. Kalau rm3k sebulan tu patutnye cukuplah. Cer reveal yuran sekolah anak-anak yuran itu ini ko bayar sendiri ke ex yg byrkan? Sebab setau aku yg tu lain drpd rm3k yg dpt tiap2 bln tu. Also laki ko main bola je kak,lainlah kalau laki ko tu jutawan bleh la meroyan dpt rm3k je sebln
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-9-2022 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
jiwakacau06: duit nk....anak xbg jmpa bapak ...

Janji ada peluang leh petik nama ex laki

Dia lupa ka kawantu ada anak lg 3 nak kena sara jugak, bkn anak2 dia saja...
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_DetConan replied at 30-9-2022 09:17 AM
nakkk jugakkk die pon...

Eh mstilaaa... Kot² ex laki response ????

Kot² nti majikan exlaki yg respond, haaa baru tau
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 10:00 AM | Show all posts
mesti ada rasa tak puas hati bab nafkah, sesiapa pun .. tapi lebih baik failkan semula tuntutan nafkah kat mahkamah, kan elok dari dok berbunyi mcm ni cik rita..
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Dh tu suh la anak tu hidup mcm rkyt biasa. Rm3000/2= sorg rm1500 sama dgn org kje biasa2 rkyt marhaen pnye gji. Bole je hidup. Xkn nk tanggung ko yg mulot mcm palat plak…
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_DetConan replied at 30-9-2022 09:17 AM
nakkk jugakkk die pon...

baru nak cakap

bukan tak kesian dekat acik Rita, tapi dia kuat sangat merempan
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
afie_m replied at 30-9-2022 10:00 AM
mesti ada rasa tak puas hati bab nafkah, sesiapa pun .. tapi lebih baik failkan semula tuntutan nafk ...

yg 3K tu memang mahkamah tetapkan ke uols?
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku ok je kalau dia nak perjuangkan bab nafkah anak2 ni.. lagi bagus kalau dia dapat lebih daripada tu, lantak la orang lain kata kira ok la si aidil bayar jugak, orang lain langsung tak dapat. Orang lain tu org lain punya hal, tapi dia perjuangkan utk anak2 dia… aidil cuma bayar je, si rita kena tanggung penat lelah membesarkan anak2, 24jam sehari.. tu belum nak kira kalau ada sakit demam, nak kena jaga jugak lagi.. so kalau dikira2 dgn kasih sayang & penat lelah rita jaga anak2 tu sebenarnya tak ternilai… bukan rita je, tapi semua mak2 yg struggle jaga anak2.. so orang lain takyah la pertikaikan berapa byk mak2 yg nak perjuangkan nafkah anak2 ni dapat setiap bulan..

Sekian.
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 10:21 AM | Show all posts
heythere123 replied at 30-9-2022 10:11 AM
yg 3K tu memang mahkamah tetapkan ke uols?

rasanya ya dulu, cuma mungkin ada rasa tak puas hati sebab pendapatan ex lbh dari mampu, tu yg berbunyi ja

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-9-2022 11:05 AM | Show all posts
tetap nak menceceh nama ex-laki..kau tak puas hati, bawak pergi court..ni saja nak petik2..rindu lettewww
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
keretapilaju replied at 30-9-2022 10:20 AM
Aku ok je kalau dia nak perjuangkan bab nafkah anak2 ni.. lagi bagus kalau dia dapat lebih daripada  ...

i rasa org faham uols, dekat sini pon ramai je komen untuk dia gi fight dekat mahkamah.
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
afie_m replied at 30-9-2022 10:00 AM
mesti ada rasa tak puas hati bab nafkah, sesiapa pun .. tapi lebih baik failkan semula tuntutan nafk ...

yes, itu yg terbaik. Settle ikut jalan betul, bukannya setakat pum pang dekat ig je.

Ke dia pon nak cakap mahkamah unfair? idk la yg tu
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 12:29 PM | Show all posts
aku rasa eidel baik sikit dari si acmizal tak lawak.at least eidel bg la jgk duit.yg lg sekor tu nanhado sampai la anaknya dah kawin.at least zarima x halang la mcm tin tinted halang kawal duit bagai.pastu brbangga ada stesen tv.hmm
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:03 AM GMT+8 , Processed in 0.106894 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list