CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 9126|Reply: 115

Neelofa Dibayar Datang Court, Support Haris Main Futsal

  [Copy link]
Post time 22-9-2022 11:10 AM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG Story/TikTok




Selalu berkongsi gambar dan video anaknya, Bilal yang 'nampak tak nampak' mukanya di laman sosial. Terbaru, kehadiran Neelofa menemani suaminya, Haris Ismail bermain futsal mendapat perhatian.




Kredit foto: IG




Menerusi video yang dikongsikan menerusi TikTok @lofa.world itu, kelihatan Haris atau lebih dikenali sebagai PU Riz ceria isteri datang memberi sokongan.


Kedengaran juga suara pengacara dan usahawan selebriti itu berseloroh mengatakan 'dibayar' untuk datang ke gelanggang futsal berkenaan.





Kredit video: TikTok/IG Story



Turut menjadi perhatian warganet adalah beg tangan yang dibawa Neelofa.

"Boleh bayar sewa gelanggang semua orang untuk seminggu," seloroh netizen.





Kredit foto: TikTok




Lepas ni mesti Neelofa bawa Bilal tengok bapanya tendang bola pula. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
First.......
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 11:40 AM | Show all posts
Second.....

Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Third…..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Forth
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Fifth …….
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam makcik juai nasik kerabu kat belakang gh penang
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:00 PM | Show all posts
ni kalau lalu depan daku.. haram x kenal gaya sebegini..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 12:03 PM | Show all posts
musalmahnya jah
done backup
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Hilang sudah purdah
selekeh n selebet ,betul la mcm acik2 jual nasi kerabu kat psrmlm
tpi tetap la nak terpaling, nak juga menunjuk dia ada beg branded mahal
apoo
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni sbenarnya malu ke jadi org biasa? elok je ha tgk boleh bnapas boleh bjalan nengok laki g putsal
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:07 PM | Show all posts
Kelakar la lobenak2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:17 PM | Show all posts
badan dia berisi jugak kan lepas bersalin. tp hilang dah niqab
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
orang yg betul² berniqab/purdah ni pegi mana² pun pakai purdah.. walaupun time beriadah, beli barang dapo.. ini selektif lak time riadah, pakai mask lak.. masa wajib pakai mask, sibuk nak pakai niqab.. kuban kuban je..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:17 PM | Show all posts
Madel replied at 22-9-2022 12:04 PM
Hilang sudah purdah
selekeh n selebet ,betul la mcm acik2 jual nasi kerabu kat psrmlm
tpi tetap la  ...

hahahhaha jual nasi kerabu
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:18 PM | Show all posts
sian jah kene bbnu kan diri g nengok putsal laki
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
mizruncing replied at 22-9-2022 04:17 AM
hahahhaha jual nasi kerabu

Kat radio Suria ada iklan produk kurus Jah
pati air nenas ke apa tah.
Tapi kalau tnguk gambo atas tu...Jah dah rupa aciktini..celah mana la yg kurus perut pun buncit
Tenguk gambo pun dah boleh bau tengik budu
dulu kini dan selamanya lobenaks kena tipu
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:33 PM | Show all posts
Madel replied at 22-9-2022 12:27 PM
Kat radio Suria ada iklan produk kurus Jah
pati air nenas ke apa tah.
Tapi kalau tnguk gambo atas  ...

x silap kt radio era pnada kuar iklan inai nunha ekk gak kan
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:55 PM | Show all posts
klon mamatini sgt

anak sejuk prozen perut ibu mengandung
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
mizruncing replied at 22-9-2022 12:17 PM
badan dia berisi jugak kan lepas bersalin. tp hilang dah niqab

Badan dia belum kembali kepada asal, amik masa jugak tak macam aida jebat, sari yanti
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 08:58 PM GMT+8 , Processed in 0.095435 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list