CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 1542|Reply: 13

Budak lelaki masuk dalam kain, penyanyi wanita teruskan nyanyian

  [Copy link]
Post time 3-8-2022 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

JAKARTA – Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan seorang kanak-kanak lelaki masuk ke dalam kain penyanyi yang membuat persembahan di sebuah majlis perkahwinan, lapor laman berita Suara.com.


Video itu dimuat naik dalam akaun Instagram @terang_media.Rakaman memaparkan seorang penyanyi dangdut wanita sedang membuat persembahan di atas pentas.

Kelihatan dua budak lelaki sedang bermain  pentas sama dan bergurau sesama mereka berhampiran penyanyi itu.

Akan tetapi, seorang daripada mereka yang membuat bising, tiba-tiba mengangkat kain penyanyi wanita itu lalu masuk ke dalamnya.

Penyanyi wanita itu tidak dapat bergerak dan terus membuat persembahan secara profesional. Budak lelaki itu dilihat menyorok di dalam kain wanita itu untuk tempoh yang lama.

Bagaimanapun, tetamu yang hadir tidak menegur perbuatan budak lelaki itu. Apabila rakannya turun dari pentas, budak lelaki itu terus keluar dari kain penyanyi itu.

Video tersebut mendapat perhatian netizen di ruangan komen.

“Jangan salahkan budak itu, salahkan ibu bapanya kerana tidak memberi contoh yang baik,” kata seorang netizen.

“Kalau nak seksi pergilah ke kelab malam, bukan dalam persekitaran yang ramai kanak-kanak,” komen netizen lain. -Agensi

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
 Author| Post time 3-8-2022 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
  
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak dia kot...kalo anak org lain harus kena tendang
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Cskap lebih2 kang ada pulak berbunyik tak kena batang hidung.  Yg liberal etis pun terus menyebut merangkak cari kat padang masyar la bagai kang.  Tiberrrrrr.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 02:14 PM | Show all posts
tang mana yg seksi kalau tgk komen kat atas tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 02:42 PM | Show all posts
Untung ko dik.. mesti tgk ayah selalu buat kat mak kan... tiber...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 02:46 PM | Show all posts
bole tak stop guna kategori berita DUNIA? mohon pihak cari sediakan kategori 'Indon MenDUNIA' khas utk berita2 caprut sebegini
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:51 AM From the mobile phone | Show all posts
buragazz replied at 3-8-2022 02:42 PM
Untung ko dik.. mesti tgk ayah selalu buat kat mak kan... tiber...

Budak umur gini mmg suka duk dlm kain lg2 kain pelikat atau kain sembahyang. Bkn sbb nmpk ayah buat. Otak fikir nak main sorok2.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-8-2022 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Tang mane seksi nya? Makpak budak² tu kot yg komen gamaknya
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 11:12 AM | Show all posts
Sapa lah mak bapak budak ni....boleh biarkan aje
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2022 11:57 AM | Show all posts
celah mne seksinya?? bknnya pkai skirt pendek pun hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2022 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
epullipan replied at 3-8-2022 01:14 PM
tang mana yg seksi kalau tgk komen kat atas tu

Budak besar tu kalau ya pon seksi dia tahu ke seksi pastu masuk dlm kain? Mana makpak budak tu? Knp xde yg bertindak? Budak tu pernah nampak ke bapaknya masuk dlm kain maknya demi nak makan kerang?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 12:51 AM | Show all posts
Ingat baby baru belajar merangkap ni budak besar..

Maaflah pompuan ni tak kisah budak tu tengok spender dia ke apa,
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 08:16 AM | Show all posts
adk nampak hutan amazon atau gurun padang pasir?  nak marah xboleh sebab belum akil baligh. takde AKAL.

kalau suami orang buat camtu memang kena pijak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 09:29 PM GMT+8 , Processed in 0.088995 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list