CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 861|Reply: 17

Suami 24 Tahun, Isteri 61 Tahun Teringin Nak Anak Sendiri

[Copy link]
Post time 14-1-2022 04:56 PM | Show all posts |Read mode
Washington – Sepasang suami isteri dengan jarak usia 37 tahun dari bandar Rome di negeri Georgia membalas kecaman netizen kerana mereka ingin mempunyai anak sendiri, lapor akhbar The Sun.


Quran McCain, 24, pertama kali bertemu isterinya, Cheryl McGregor, 61, ketika dia baru berusia 15 tahun.


Pasangan itu terputus hubungan seketika tetapi bertemu semula pada 4 November 2020 ketika penjaga Quran melihat Cheryl bekerja sebagai juruwang di sebuah kedai serbaneka.




Foto: The Sun




Perkahwinan mereka yang berlangsung semasa musim luruh pada September 2021 mendapat pelbagai kecaman di media sosial selepas kisah cinta mereka menjadi tajuk berita.


“Cheryl berusia 61 tahun dan sudah mempunyai tujuh anak serta 17 cucu tetapi kami rasa berhak untuk mempunyai  anak sendiri.


“Kami cuba mendapatkan anak sendiri , namun disebabkan faktor usia, mendapatkan ibu tumpang atau anak angkat adalah pilihan yang lebih baik,’’ kata Quran.


Menurut Quran, mereka sedang merancang untuk mengambil anak angkat berdarah kacukan daripada dua bangsa berlainan supaya dianggap sebagai ibu bapa sebenar.


“Kedua-dua anak perempuan Cheryl menjalani pembedahan membuang rahim beberapa tahun lalu.


“Jika tidak, mereka menjadi pilihan terbaik bagi kami untuk mendapatkan anak sendiri,’’ jelas Quran. – CARI


Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 05:01 PM | Show all posts
La, nama dia Quran ke.  Ingat apa la artikel ni dok sebut Quran Quran.  Btw, nenek naw naw naw bini kau.  Maybe ada harapan dapat anak kalau kau ikut ahkak Jepun thread sebelah tu, celup la anak dara white.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 07:32 PM | Show all posts
Cari ibu tumpang
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian anak.ai pon lahir masa mak ai umur 40 an. dan hasil nya .ai sempat bermanja 15 tahun sahaja
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
angelofish replied at 14-1-2022 07:52 PM
kesian anak.ai pon lahir masa mak ai umur 40 an. dan hasil nya .ai sempat bermanja 15 tahun sahaja

Ermm mak meninggal sbb sakit ke? Bila baca ni iols kena fikir berkali gak nak tambah anak lg.
Risau anak kecik lg kita dh meninggal, memandang kan arwah mak ngn abah iols pun meninggal awal. Baru masuk 60an dh meninggal.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 08:34 PM | Show all posts
kawan bapak aku kahwin dgn andartu lepas bercerai dgn bini dia  
tak tahu ada anak lg ke tak
dia umur 60an dah klu ada anak kecik pulak tak tahu lah
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Terlalu tua la nenek ni untuk umur 61 tahun. macam 81 tahun daa..maybe terlalu kurus kot
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:35 PM | Show all posts
boleh lagi ke? maksud aku...
risiko dah umur gitu
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Jodoh, maut semua di tangan Allah S W.T . Wallahuallam
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Allahuakbar..adik bongsu iollss pun masa apak iollss meninggal masa tu darjah 5 iollss da umo 23 mse tu..tapi ksian kat adik iollss tu xdapat bermanja lama dengan apak iollss
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:32 AM | Show all posts
aduhai... yg bukan2 zmn ni..... aduhai nenek sgt ni...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:19 AM | Show all posts
Jika ada rezeki apa salahnya
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:26 AM | Show all posts
Btol ke nenek tu umo 61?
Mak aku yg 65 pun lawa lagi
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:30 AM | Show all posts
good luck!!! hehe
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:35 AM | Show all posts
bukan monopos sudah???
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:18 PM | Show all posts
Ada lagi ke tidak telor... sibuk2 nak extract tetiba monopos.. putih mata.. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek tuh nampak tua dari usia sebenar
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
angelofish replied at 14-1-2022 07:52 PM
kesian anak.ai pon lahir masa mak ai umur 40 an. dan hasil nya .ai sempat bermanja 15 tahun sahaja

mcm tu pulak kan..bila bc ni terfikir pulak..kalauuu laki umo 50...kjp jer ank knl bapak dorg..tiber
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 01:54 PM GMT+8 , Processed in 0.235115 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list