CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 8322|Reply: 88

Manja, Pandai Menyanyi- Siti Nordiana Dijodohkan Dengan Shuib. Sesuai Tak?

  [Copy link]
Post time 14-1-2022 09:21 AM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini Shuib menjadi bualan hangat selepas dia secara terbuka mencari pengganti arwah Siti Sarah.


Katanya dia mahukan wanita yang manja dan pandai menyanyi.




Foto: IG




Entah kenapa tiba-tiba sahaja nama Siti Nordiana pula dipetik menjadi wanita yang dilihat layak menjadi isteri Shuib.


Segala-galanya berpunca di TikTok apabila sebuah video seorang pereka fesyen yang memaparkan Siti Nordiana hadir menempah busana.


Pereka fesyen itu sempat berseloroh adakah baju itu baju untuk kahwin.




  



Di ruangan komen ramai pula yang membuat spekulasi.


Antara komen:


“Dengan Shuib ke?”
“Macam sesuai dengan Shuib."




  



Lain macam betul, netizen pula pening nak fikirkan isteri yang sesuai untuk Shuib.


Semoga Shuib cepat dapat jodoh. Selagi tak kahwin selagi itulah netizen menyibuk bercerita. Tak gitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:36 AM From the mobile phone | Show all posts
macam tak sesuai jer... [em:7:][em:7:]
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Syuib ko kalau nj kawin..carilah pompuan yg kaya jg..sendri mau igt..kalau x hensem tp tarak duit, ko ingt pompuan nak ke..? Takut org cinta kan duit ko je..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
X sesuai.Sah2 dlm video tu Nana & Ery ckp baju show AME.Tpi da nape si Ery tu dok sorok kain satu lagi?.X rse pon Nana nak kwen Klu die nak kwen da lme da die kwen.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak sesuai langsung. Nana ni mcm diam orangnya. Kalau banding dgn character siti sarah dulu mcm langit dan bumi. Shuib ni mcm kena cari yg perangai gila gila, baru boleh cope dgn Shuib yg suka buat lawak.

Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:53 AM | Show all posts
tak sesuai...
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Pandai2 pulak nak mengacum2 jodoh org ye...jgn la..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:59 AM | Show all posts
yang terpaling meratap satu malaya....akhirnyaaaa terpaling sibuk canang nak cari baruuuu....alasan anakkkkk....... membeli cincauuuuu... haha
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Pak.dolla replied at 14-1-2022 09:39 AM
Syuib ko kalau nj kawin..carilah pompuan yg kaya jg..sendri mau igt..kalau x hensem tp tarak duit, k ...

Arwah dlu terima soeb dgn muke pecah rumah,duit xde,sanding pon x mampu...smpi la soeb kaya raya...btol2 tulus cinta arwah kat soeb dan terima seadanya
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:00 AM | Show all posts
xyah la..rmai tu nana nk kena jg
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:20 AM | Show all posts
xde mana nye SN nie nk kawin ng shuib.. penat je nk jg ank bderet.. dh selesa bthn2 ank dh besar..
setakat duit hidup mewah.. akku rs SN ckup dh utk dia.. cuma klau ada jodoh.. dpt yg bujang.. ada kerjaya.. sesuai ngn SN
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:29 AM | Show all posts
netizen klu tak jaga aurat org
jaga jodoh org
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:38 AM | Show all posts
Pak.dolla replied at 14-1-2022 09:39 AM
Syuib ko kalau nj kawin..carilah pompuan yg kaya jg..sendri mau igt..kalau x hensem tp tarak duit, k ...

hmm..vida sesuai kot..kaya, pandai nyanyi, kelakar pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Next please
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:40 AM | Show all posts
nana dah selesa anak dah besar.  semua dah cukup.  gigih la nak menjodohkan orang bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:44 AM | Show all posts
lorat kenenkan orang. sibukkk je
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 14-1-2022 10:38 AM
hmm..vida sesuai kot..kaya, pandai nyanyi, kelakar pulak..

Tkut ank plk x berkenan
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Eikhhhhh tak sesuai langsung!
Shahmira sesuai kawin budak2 kampung yg tak brp exposed sangat. Yelah nak jaga anak engko je 4 orang. Ingat senang ke?? Kalau dia kawin dgn retis or perempuan2 urban, engko ingat nak diorang berkuntum duduk rumah jaga anak2 engko yg bersusun tu? Choiiiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Yihhhhhhh fitammmm si nana baca ni
nak2 pulakkk dikenenkan berjodoh dengan soeb jowo
Hensem lagi arwah laki sheol
No no no no
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Dr segi muka sekufu  nana-shuib, tp dr segi perangai mmg totally berbeza la.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-1-2022 03:40 AM GMT+8 , Processed in 0.086306 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list