CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: princessmiang

Bekas retis & bini bekas retis kepam laki bini anggap musibah banjir balasan kepada penghina keluarga mereka?

  [Copy link]
Post time 19-12-2021 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah2 la chuols takyahla nak layan orang perangai tak betul

Orang bodoh klau layan makin menjadi, lebih kita semua fokus dgan diri sendiri, keluarga dan org sekeliling yg tgah terkesan skrg ni

Jaga hati, jari dan keselamatan semua
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Family dyrang x pernh tegur kepelikkan couple nie …
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni kira dah memfitnah mangsa banjir lah ni...semoga taubat n gi mintak maaf ye cik ina
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Rogue98 replied at 19-12-2021 10:23 PM
Ni kira dah memfitnah mangsa banjir lah ni...semoga taubat n gi mintak maaf ye cik ina

Macam laki dia suka ckp nanti mangsa2 banjir ni saman dia laki bini di padang masyar.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:44 PM | Show all posts
Bunyi macam tulisan sang suami ja
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
mendeluk replied at 19-12-2021 02:58 PM
Geli aku. Dedua muka kepam, busuk. Profile pic dahlah mcm tak pakai bra.

Terus g tgk. Ahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki layan gay , kira pahala agaknya. Bodoh punya betina
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:58 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 19-12-2021 09:28 PM
Seyeslaaa si ina kepams dh terjebak gilaa dgn laki gigi dia

Dia kalau live dgn laki dia, terserlah sikap dia tau.
Laki layan aplikasi gay pun bangga org nak laki dia.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
asfaz replied at 19-12-2021 10:55 PM

Sucinya ayat2 betina ni...
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Moyangkucing replied at 19-12-2021 10:59 PM
Sucinya ayat2 betina ni...

Dia dgn laki kephamm dia suka petik Allah.
Org yg busuk hati ni, bisikan setan adalah.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:06 PM From the mobile phone | Show all posts


Dasar penunggang .. tunggang selagi boleh

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 19-12-2021 03:45 PM
mangsa2 banjir takde langsung pkir psl die ni
empati zero… acah2 sedih wpun perasan doa die makbu ...

Kurang2 mangsa banjir pernah juga merasa naik kereta, rumah cantik dan suami waras dan masih waras. Ina ada apa?? Harap 2 round laki jahh
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Betina bodoh ni ko rilek la semoga anak anak rohingya kau merempat sebab bala dapat makpak cam kau lakibini. Orang tengah musibah boleh pulak cakap sebab mengata kau. Kau orang kenal pon sebab laki gila dengan guna nama bekas tunang.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
asfaz replied at 19-12-2021 10:58 PM
Dia kalau live dgn laki dia, terserlah sikap dia tau.
Laki layan aplikasi gay pun bangga org nak l ...

Mmg dia dh redho dgn khdpn bersama gigi
Sama2 mentol terbakar
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
abadi84 replied at 19-12-2021 11:20 PM
Kurang2 mangsa banjir pernah juga merasa naik kereta, rumah cantik dan suami waras dan masih waras ...

Dia laki bini memang dengki kat org yg berharta, berpendidikan. Walhal kalau ada duit terus lupa diri. Ni berderet makan laksa , sanggup asal dpt beli mic. Mic tu la harta diaorg
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 19-12-2021 08:03 PM
tapi bang rasa musibah banjir ini lebih pada ......



Hahahhahahahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
asfaz replied at 19-12-2021 11:06 PM
Dasar penunggang .. tunggang selagi boleh

Bagitau la mcm mana nak undi Allah. Ko ingat ko sorang je ke yg solat ibadah pilih jalan Allah org lain semua ikut setan? Camtu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:55 PM From the mobile phone | Show all posts
They lost something tp they not losing their dignity. While ina n sohai babi, maruah pon yillek. Dah la miskin, hina, bodoh & hodoh. Boo miskin hina!!!! Xmalu merempat mengemis
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2021 11:59 PM | Show all posts
asfaz replied at 19-12-2021 11:06 PM
Dasar penunggang .. tunggang selagi boleh

Cetan ape ni. Cm bacon! Kalo dh xde benda nk ckp baik diam je lahhh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic
[For Sale] New township @ Genting Highlands
zilchminz[For Sale] New township @ Genting Highla
Views : 2420 Replies : 67
WhatsApp Customer Service
hardiksharma01WhatsApp Customer Service
Views : 5607 Replies : 94
[For Sale] Your beachside retreat @ Cenang, Langkawi
zilchminz[For Sale] Your beachside retreat @ Cena
Views : 1912 Replies : 56
PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PENGERING, PETI SEJUK. PROFESSIONAL REPAIR
a开心果PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PEN
Views : 41722 Replies : 659
Brand New Massage Chair Kerusi Urut Healthcare Zero Gravity Space Capsule
冷寂雨-紫雨Brand New Massage Chair Kerusi Urut Heal
Views : 35741 Replies : 1126
23Jun ni pilem Sol nak main kat cinema
orkid_amani23Jun ni pilem Sol nak main kat cinema
Views : 4694 Replies : 77
Hanis Haizi Amougou V66
AKAZ85Hanis Haizi Amougou V66
Views : 8079 Replies : 221
Takut Kahwin
kaoru44Takut Kahwin
Views : 40756 Replies : 292
[JTBC/Netflix 2022] MY LIBERATION NOTES - Lee Min Ki, Kim Ji Won
Rahah[JTBC/Netflix 2022] MY LIBERATION NOTES
Views : 4902 Replies : 118
New Mercedes C Class W206
green~teaNew Mercedes C Class W206
Views : 9489 Replies : 109



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 09:05 AM GMT+8 , Processed in 0.087499 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list