CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: dudaberhias

Edisi Klinik Murah Hatyai, Retis yang buat pembedahan plastik tak berapa nak jadi.

  [Copy link]
Post time 15-12-2021 10:30 AM | Show all posts
Ajai pn buat hidung kn.. alasan cam yana samsud konon nya masalah kesihatan..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-12-2021 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
kon2 replied at 15-12-2021 10:27 AM
sapa ni??pic atas da cun

heroin filem Panas.. Aleeza Kasim.. Dewi Remaja 1987..
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 09:52 AM
sherry ibrahim, nazimah dan erry iols rasa clean kaka...
tapi tak tengok dekat TV lagi sebab jaran ...

Nazimah tu heavy mekap & filter. Kan berebut mekap ngan bella daly dulu tu sampai beserai *sarcasm*
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
mizzmimi replied at 15-12-2021 12:30 PM
Pelik pipi dia. Macam tampal telor sebijik kat each pipi. Pastu pakai niqab. So suspicious. Anak d ...

Terlebih kolagen sudaaa

Tok laki yusted dok berdoa buat ubat2 segala ilmu ghaib xnmpk kot
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:33 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 10:20 AM
Cantiknya eina masa muda mudi remaja dulu...

Sekarang dah rhoper macam ayam nak kena sembelih ata ...

Kita nampak begitu kaka
Tapi suaminya Dato paduka, nampak seperti puteri gunung ledang sedang berkemban sambil bersiram dalam kolam air
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:36 AM | Show all posts
kon2 replied at 15-12-2021 10:27 AM
sapa ni??pic atas da cun

Aleeza Kassim, Dewi Remaja 1987/88
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-12-2021 10:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Cleocatra replied at 15-12-2021 10:33 AM
Kita nampak begitu kaka
Tapi suaminya Dato paduka, nampak seperti puteri gunung ledang sedang berk ...

Choiiii, puteri gunung ledang apanya

Rhoperrr macam puteri gunung ledang versi yang hang tuah jumpa masa nak meminang naik atas gunung tu... Yang di lakonkan oleh mak adlin aman ramli muka boleh tuang teh ais tak silap kaka, puteri gunung ledang ada menyamar jadi nenek kebayan, aaaabegittew lah kejadian rhopernya macam gambar eina yang macam ayam nak kena sembelih ni, kebetulan yang tu pun pakai kain atas kepala
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
mamajawie replied at 15-12-2021 09:54 AM
kalau edisi jantan paling meollss x boleh blah muka si pian cecupak ni..time muda kendu la jugak bil ...

Kan.. Groom je la sikit, jerawat kusam buat treatment, rambut tak payah fancy2 kaler sangat, muka gerutu gosok kertas pasir. Remy maghrib tu takde cucuk2 pon kemain bbnu histeria bila heols lalu depan. Padahal kalo dia dok sebelah bangla, kita pon bole confuse mana satu bangla mana satu remy maghrib.. Gitu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-12-2021 10:38 AM | Show all posts
cheezel replied at 15-12-2021 10:24 AM
Lainnya muka put zarik ni. Dulu muka marhaen skang muka pondan. Cmna la laki dia hadap muka org yg ...

Cinta itu buta
Lagipun bini lagi mashuk dari gaji dokotor
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 10:05 AM
Ya ampunnn, baru nampak lepas kaka tepek, lagipun heols ni dah lama sendu tak keluar TV tu yang ta ...

Nasib baik tak mandi bunga tayar dek
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:43 AM | Show all posts
Hai....jangan disebut pasal veksin
kami benciiiiiiiii.....


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:49 AM | Show all posts
Yang ini dari mudo sampai tuo jelita


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:50 AM | Show all posts
tokti bila bercakap, nampak pelik naw bibir dia
senget sebelah.. mcm sebelah belah bwh tu tak gerak..
sangat sangat jelas kelihatan okay!

dh la sekarang suka naw selfie.. penuh muka dia dlm ig sendiri hehee
matilanak kena marah dgn pemenat tokti kang

Ella tu tang muka.. pipi kemain kembong.. cantik lg wajah asal
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:54 AM | Show all posts
Normabaru replied at 15-12-2021 09:57 AM
Hahaha tu la pasal..si yati elok je makin kucutttt...hehehe

betul ke yati tak buat apa2


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-12-2021 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Cleocatra replied at 15-12-2021 10:49 AM
Yang ini dari mudo sampai tuo jelita

Yang pasti gambar hitam putih dengan mata juling itik siap dahi persis ikan flowerhorn tu, mesti anak beranak dan sedara mara sheols gigih dok throwback sampai ke kiamat dekat ig.... Nanti jahlop beranak nanti pun anak dia bakal throwback gambar nenek dia ni sambil puji cantik walaupun kalau letak sebelah paki uli capati dekat restoran nasi kandar hameed. Kita pun konfius mana satu mak jahlop.. yang tengah uli capati tu ke yang tengah menyantap daging kentut
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:56 AM | Show all posts
Normabaru replied at 15-12-2021 10:27 AM
Ye setuju..betulkan structure Gigi pon blh buat muka Dr kembang nmpk tirus sbb rahang bgerak kan.. ...

dulu zizi ezzete bagi alasan camni la

selepas menyepi beberapa ketika sheols kambek dgn wajah baru


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-12-2021 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
bottombikini replied at 15-12-2021 12:54 PM
betul ke yati tak buat apa2

Dia Ada buat apa dik?kaka xfollow sgt
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 15-12-2021 10:30 AM
OT kejap.rumah dia acah mghadap klcc tu rupanya sewa jah..ngaku rumah sendiri..konon dh ada berapa ...

Umah sewa ke. Apa membongak kt umah sndiri. Zizikkkk
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 10:37 AM
Choiiii, puteri gunung ledang apanya

Rhoperrr macam puteri gunung ledang versi yang hang tu ...

Kaka duda.. Me olls ternmpk dkt tiktok mamasabariah kesayangan kakak kata Allah itu makhluk halus sbb tak nmpk. Huhu. Adakah tanda kek2 dan produk dia bakalan kena kambus? Hahaha ot pulak
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 15-12-2021 01:03 PM
Umah sewa ke. Apa membongak kt umah sndiri. Zizikkkk

Ye rumah sewa jaaaaa...sama mcm si sskjp durian Rizal kimchi Maryam .3kali pindah randah dlm setahun..kohkoh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 01:58 AM GMT+8 , Processed in 0.349689 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list