CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 113723|Reply: 1229

Nora Ariffin Dah Kahwin Dengan Kawan Baik Arwah Suami

  [Copy link]
Post time 3-12-2021 10:09 AM | Show all posts |Read mode
Selepas empat tahun bergelar ibu tunggal, Datuk Nora Ariffin berkahwin lagi dengan sahabat baik arwah suaminya.


Nora bernikah dengan Rushdi Ramli dan mengumumkannya melalui Instagram.




Foto: Harian Metro




"Saya dengan rendah hati dan bersyukur ke hadrat Allah ingin memaklumkan bahawa saya kini telah bertemu jodoh dengan seorang hamba Allah yang merupakan sahabat baik arwah Johan sejak dari kecil lagi, Dr. Rushdi Ramli.


"Beliau adalah saudara Rushdi Ramli,” tulisnya sebagai kapsyen.




  



Lelaki berkenaan merupakan Pensyarah Kanan, Jabatan Fiqh dan Usul, Universiti Malaya.


Tambah Nora, “Saya ingin meminta maaf kerana dari awal lagi saya  memang berniat untuk tidak menghebah-hebahkan ikatan ini.


“Cukuplah sekadar melaksanakan perkara wajib dan mengikut hukum  sahaja.


"Saya berpegang kepada prinsip bahawa perkahwinan adalah satu ibadah dan ia terlalu peribadi untuk saya kongsikan, bukan ingin bermegah-megah, jauh sekali mencari publisiti."




  



Nora juga tidak memberitahu secara terperinci butiran majlis perkahwinan itu.


“Jodoh, rezeki dan ajal adalah rahsia Allah yang telah ditentukan. Saya menerimanya dengan penuh sabar, reda dan syukur. Hanya kebaikan yang saya harapkan.




  



“Saya juga memohon agar semua insan yang mengenali saya dan peminat sudi menitipkan doa buat saya mendapat keluarga sakinah, mawaddah, warahmah, dipermudahkan segala urusan, diberkati dan diredai  Allah dunia serta akhirat. Insya-Allah."


Tahniah Nora, semoga bahagia hingga ke syurga. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 10:11 AM | Show all posts
laju saiful dapat info "kawan baik"
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 10:31 AM | Show all posts
bini ketama ke? means she x kongsi? maaf la meols tak tau background Dr Rushdi Ramli yg ni..Rusdi Ramli anak joyah meols tau la
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 10:51 AM | Show all posts
nasib baik laki berjenis.. kalau laki BBNU mau kena kecam lg..
meols approve suami ostad ni.. semoga bahagia sampai hujung nyawa..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Suami dia pernah nikah atau ada anak bini??
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 10:58 AM | Show all posts
Alhamdulillah, congrat. Nora
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Kak Nora. Lepas ni Kak Rita pula. Amin...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
slalunye kalau nak snyp2 ni sbb tkut netizen tnye lebih2 suami org? aku ad gak kakak ipar. suami die lps meninggal berduyun2 kwn2 laki die gi try kakak ipar aku. masa suami hidup agknye dh lama usha. dhla semua laki org. merenyam btl laki2 org(not referring to laki nora)
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.....
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
epal_putih replied at 3-12-2021 10:11 AM
laju saiful dapat info "kawan baik"

Dekat caption IG nora ade sheols letak kawan baik johan.. dh lame usha kot eh
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
4 tahun ooo tunggu... lapar sgt dah...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
duda atau somi org atau teruna
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:17 AM | Show all posts
wahhh tahniah. taknak cakap lebih2
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:21 AM | Show all posts
Edited by Normabaru at 3-12-2021 01:22 PM
irish_ieka: slalunye kalau nak snyp2 ni sbb tkut netizen tnye lebih2 suami org? aku ad gak kakak ipar. suami die lps meninggal berduyun2 kwn2 laki die gi try kaka ...

klu dh ayat gini…pastu laki plk bjenis…muka herlok plk tu...biasa 90% laki org.hahaha

Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:25 AM | Show all posts
Dah jodoh mereka. Mcm yang Nora minta, doakan yang baik baik. alhamdulillah
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:26 AM | Show all posts
alhamdulillah tahniah. pasni dah tak payah merintih2 rindu arwah suami tu ye kak nora eh datuk nora.huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
irish_ieka replied at 3-12-2021 11:06 AM
slalunye kalau nak snyp2 ni sbb tkut netizen tnye lebih2 suami org? aku ad gak kakak ipar. suami die ...

Wahh, ternyata sheols hot stuff.
Walau dah kawen dan jd bini org dh beranak pinak pun masih ramai lelaki lain syok walaupun memasing dh ada bini2 kat umah.

Org selalu kata bini org dah off market la, badan dah gitu gini laa takde sapa nk heran
Siap samakan ngn rupa kucing betina lepas beranak. Serabai dan kepam.
Hello bukan semua bini org kepam ok ramai je masih kelihatan menawan mengalahkan hat belum kawen.

Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:38 AM | Show all posts
awenda507 replied at 3-12-2021 11:26 AM
alhamdulillah tahniah. pasni dah tak payah merintih2 rindu arwah suami tu ye kak nora eh datuk nora. ...

tak abis2 lagi ye rindu merintih di medsoc ya...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.asal bukan AM huhu

Dapat ustaz lagi.tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
luvcomot87 replied at 3-12-2021 11:10 AM
Dekat caption IG nora ade sheols letak kawan baik johan.. dh lame usha kot eh

Bahahhaaaa meols pun terfikir gini

Berkerak hitam kah hati kita berdua???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-1-2022 04:08 AM GMT+8 , Processed in 0.085811 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list