CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: mojarean_X

[Politik] Najib buat laporan polis, minta siasat jika wujud persembunyian bukti kes 1MDB dan SRC

  [Copy link]
Post time 28-11-2021 08:49 PM | Show all posts
dah minta maaf kat najib lom tuuuuuuuuu?

hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
sam1528 replied at 28-11-2021 08:46 PM
Laaaaa ... kesian nya , menangis pulak kata orang pitenah dia

Ooohhh I see ... pendirian sekarang , ...

Sama ada derma itu kena dicukai ataupun tidak, itu yg pok jib mohon disemak dan ditafsirkan balik sama ada derma yg mcm itu dikenakan cukai atau pun tidak.
Sumber laporan mana pulak yg kata geng2 arab menafikannya itu adalah derma.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 09:06 PM | Show all posts
Edited by sam1528 at 28-11-2021 09:08 PM

Ha ha ha ha ... ho ho ho ho

Macai2 totok party assobiyyah & pentaksub pok jib dah kantoi malu

Awal2 mati klaim 'derma' tak boleh dicukai

Sekarang depa berdua ni dok berlaga antara satu sama lain , sorang kata 'derma' tak boleh dicukai - sorang lagi kata kalo dana tersebut dicukai 'maksud' dana tersebut adalah 'derma' dari tok arab

Susah ni ....

Boleh tanya lagi tu laporan mana yang catat geng Saudi nafikan bagi 'derma' tersebut

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
rashiman replied at 28-11-2021 04:13 PM
Itu yg pok jib mintak LHDN semak balik cukai tu...dahlah duit derma, dan dikembalikan pulak sebaha ...

Ko dpt gaji ribu riban bulan2 lps tu semuanya ko bagi derma kt rohingya ataupun ko buat main judi pastu kalah semuanya adakah ko blh mintak waive cukai yg sepatutnya ko kena bayar dgn lhdn???
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 09:07 PM | Show all posts
rashiman replied at 28-11-2021 08:57 PM
Sama ada derma itu kena dicukai ataupun tidak, itu yg pok jib mohon disemak dan ditafsirkan balik  ...

kesian bangkem tengok penyokong DAP yang tukar2 fitnah
sebelum ni dorang tuduh duit 2.6B tu duit songlap dari 1mdb

sekarang dorang nak najib bayar cukai pulak

kalau dah fitnah, akan terbelit dengan fitnah mereka sendiri

kita yang sokong UMNO ni paham dari awal lagi duit itu memang derma politik yang didermakan oleh pak arab tanpa mengharapkan apa2 balasan

LHDN pulak kata derma politik tu tetap kena cukai.. nak rayu, kena bayar dulu 1B baru runding (ini cara kejam zaman PN)

ini yang najib tengah kawtim dengan LHDN (harap2 sekarang LHDN lebih longgar la.. gila apa nak suruh najib bayar 1B dulu baru runding)
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:25 AM | Show all posts
dah mintak maaf kat najib ke belum ye?

acaner ni

satu persatu tuduhan kat najib kantoi

benda2 fitnah camni ler yang buat orang benci dekat najib

apa je yang tinggal
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 05:10 AM | Show all posts

hahahahaha...paling win.....aku gelak sorang2 depan pc...hahahahahahahahahahaha....ramai yg mcm nie...hairan la aku....still wanna back him...he is a thief...hehehehehe..kita bakor jew....
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 09:11 AM | Show all posts
semua ini fitnah tun & geng DAP mereka...rapiji pakar formula pun mengakui fitnah ini tidak berdosa...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 09:37 AM | Show all posts
Chaaaayyy!!

Sorang macai totok party assobiyyah & pentaksub pok jib dok kononnya jelaskan kat geng dia pasal apa kononnya kalo dana tersebut dicukai 'bermaksud' dana tersebut adalah 'derma' dari tok arab

Ye lah , untuk kononnya selaraskan pemikiran pasal sekarang ada percanggahan pendapat

Omputih panggil ni : damage control
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 05:16 PM GMT+8 , Processed in 0.081614 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list