CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 3269|Reply: 53

"Hidupku,Solatku Hanya Kerana Dia"- Tauke Terus Membisu

  [Copy link]
Post time 25-11-2021 09:36 AM | Show all posts |Read mode
Pelawak sensasi, Tauke memilih pendekatan berdiam dan membiarkan desas-desus dirinya sudah bernikah dengan dengan seorang wanita bernama Shu yang tular menerusi TikTok terus menjadi tanda tanya umum.


Bagaimanapun, Tauke atau nama lengkapnya, Zamatul Amri Zakaria, 45, berkongsi satu kenyataan ringkas dalam Instastory hari ini. Katanya, apa pun yang dilakukan dalam kehidupan adalah kerana Tuhan.


“Siapa pun aku, apa pun yang aku buat, tujuan dan kehidupanku serta solatku hanya kerana Dia (Tuhan),” tulisnya.






Meninjau ke Instagramnya, rata-rata netizen mula membanjiri ruangan komen pada hantaran terakhir Taukey memaparkan dirinya dengan lelaki. Masing-masing mengakui masuk Instagram Taukey hasil maklumat diperoleh daripada TikTok. Sehingga kini, Tauke dilihat belum mengiyakan atau menidakkan perihal tersebut.


Usaha kebanyakan media untuk mendapatkan pengesahan daripadanya masih menemui jalan buntu apabila bekas peserta Raja Lawak musim pertama itu tidak menjawab panggilan telefon mahupun membalas pesanan WhatsApp.




BACA: Tauke Jambu Kahwin Lagi Satu?


Semalam, namanya sekali lagi menjadi bahan buah mulut ramai selepas sebuah video memaparkan dia didakwa bernikah dengan seorang wanita bernama Shu.


Dakwaan tersebut tercetus selepas seorang pengguna TikTok @piddyys memuat naik sebuah video seorang wanita mengucapkan tahniah kepada Shu atas pernikahannya hari ini.


Turut kelihatan dalam video sama ialah Tauke yang lengkap memakai persalinan baju Melayu berwarna putih sedondon dengan wanita terbabit.


“Yang bertanya sama ada itu Tauke atau tidak, ya memang dia. Kita doakan yang baik-baik sahaja,” tulis pemilik video tersebut dalam ruangan komen sekaligus menjawab pertanyaan ramai.


Sekadar informasi, Tauke pernah menafikan dia menceraikan bekas isterinya, Nadia Mohd. Affandi menerusi rakaman suara yang dihantar dalam aplikasi WhatsApp seperti didakwa isterinya pada Januari 2019.










Difahamkan, keretakan rumah tangga mereka berpunca daripada kehadiran orang ketiga dan mula goyah apabila Tauke dikatakan curang dengan seorang wanita.


Tauke dan Nadia mendirikan rumah tangga pada 9 Disember 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Zamatul Khayla Aydina, 3.-CARI


Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Gituuuuuu....  Terus suci kedengaran
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Lepas up pasal agama ramai la acik2 mula meminati tauke
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:04 AM | Show all posts
tgk video pompuan tu masa tgh makan keropok tu pon mcm x semenggah je. elok laa sama padan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:18 AM | Show all posts
apa maksudnya "berakhir sudah perjuangan i"? berjuang apa kawan syu tu? berjuang melarang ke apa?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:19 AM | Show all posts
pukimek tunggang agama. sialan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:35 AM | Show all posts
tonggang jangan tak tonggang..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:40 AM | Show all posts
shahirakay replied at 25-11-2021 10:18 AM
apa maksudnya "berakhir sudah perjuangan i"? berjuang apa kawan syu tu? berjuang melarang ke apa?

Berjuang nak halang perkahwinan ni kot.
Last2 kawen gak
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:56 AM | Show all posts
positif aja la.dia berjuang untuk mengelakkan maksiat dengan berkahwin.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:16 AM | Show all posts
ewwww so low. tiberrrr play religious card
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Retis dgn tonggeng agama berpisah teda
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:26 AM | Show all posts
sengaja cetus kontroversi.. sengaja nak netijen triggedddd..
whosss caresss sampah?
muka mcm tikus bendang
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok skrg jom netizen pakat2 memberi pandangan yg moolia utk mamat ni sementelah di dah up caption berunsur ketuhanan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Cam biasa..done menonggang.. yg meleis jate acah lobai kat ig kata..dia buat benda baik sunnah syurga pahala kahwin byk..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
marketing je kot ni.. creator yg upload beriya nak org tau tu tauke
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:54 AM | Show all posts
ezacbee replied at 25-11-2021 10:40 AM
Berjuang nak halang perkahwinan ni kot.
Last2 kawen gak

perjuangan mempertahankan cinta hingga ke pelaminan...
ala2 cinta agung nan suci gitu...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:02 PM | Show all posts
takyah nak acah2 soci la tokehhhh!
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:02 PM | Show all posts
ehhh tiberr laaa.. koser. ni ada laa tu xmo cite pape. ke dah terkantoi?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:22 PM | Show all posts
dah start la kira proses penyucian
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Up sikit quote agama pastu terus suci murni balik diri ye dak...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic
[SBS/Viu 2021] NOW, WE ARE BREAKING UP - Song Hye Kyo, Jang Ki Yong
Rahah[SBS/Viu 2021] NOW, WE ARE BREAKING UP -
Views : 4043 Replies : 82
[tvN/iQiyi 2021] JIRISAN/CLIFFHANGER - Jun Ji Hyun, Ju Ji Hoon
Rahah[tvN/iQiyi 2021] JIRISAN/CLIFFHANGER - J
Views : 10270 Replies : 400
[VOL 2] YOUR TOP JAPANESE DRAMAS OF ALL TIME & RECOMMENDATIONS
AeriSha[VOL 2] YOUR TOP JAPANESE DRAMAS OF ALL
Views : 74125 Replies : 715
SHANG -CHI AND THE LEGEND OF THE TEN RINGS (MARVEL)
SY_MumiSHANG -CHI AND THE LEGEND OF THE TEN RIN
Views : 3433 Replies : 37
[tvN/iQiyi/Viu 2021] HAPPINESS - Han Hyo Joo, Park Hyung Sik
Rahah[tvN/iQiyi/Viu 2021] HAPPINESS - Han Hyo
Views : 2970 Replies : 82
MONEY HEIST [LACASA DE PAPEL]
royaldanishMONEY HEIST [LACASA DE PAPEL]
Views : 49239 Replies : 185
HOUSE OF GUCCI
SY_MumiHOUSE OF GUCCI
Views : 2756 Replies : 14
Punca Siti Saleha Buat Tuntutan Cerai Terhadap Suami Ini Memang Tak Sangka Pulak
happybyPunca Siti Saleha Buat Tuntutan Cerai Te
Views : 511 Replies : 6
SUKSIS dan Kor Kadet calon 'pelapis' terbaik PDRM
sharlenetexasSUKSIS dan Kor Kadet calon 'pelapis&
Views : 112 Replies : 2
Social Chit Chat 6
sarah82Social Chit Chat 6
Views : 32162 Replies : 522



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2021 04:46 PM GMT+8 , Processed in 0.088925 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list