CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

Buang Hidung, Telinga, Atas Bibir, Belah Lidah- Teringin Jadi Makhluk Asing

  [Copy link]
Post time 23-11-2021 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalah jiwa ni. Mental
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Rupa dh elok Tuhan bagi. Otak mereng plk. Kesian
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
kat shopee boleh je beli topeng silikon boleh bertukar watak tiap hari nakkk jugak buat permanent. nanti dah menyesal tak boleh reverse ke muka asal yg helok tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Ohh inilah agaknya yang orang jumpa tu konon2 makhluk asing turun ke bumi. Rupanya manusia fake jahhhh. Mengelirukan betholll.
Btw. Sampai jari pun ko nak kerat. Tak terasa betapa perlunya ke jari jemari yang lengkap itu. Nanti nak cebuk pun tak bersih. Nak pegang sudu pun tak kuat. Nak buat apa2 susah Sebb takde kekuatan 5 jari.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:05 PM | Show all posts
ada mcm2 org kat dunia nih.. iols tak sanggup nak tgk..


















Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 23-11-2021 08:05 PM
ada mcm2 org kat dunia nih.. iols tak sanggup nak tgk..

Macam la org lain sanggup tengok uker ko....

Kahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
namr replied at 23-11-2021 04:24 PM
Kalo terjumpa gini mlm2 mau xcukup tanah aku larik

Klau iol lari lintang pukang dgn trjerit2 hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 23-11-2021 08:05 PM
ada mcm2 org kat dunia nih.. iols tak sanggup nak tgk..

Yg genderless guy tu iol dh tngok, seram nk mmpus.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:18 PM | Show all posts
gideoncross replied at 23-11-2021 08:12 PM
Yg genderless guy tu iol dh tngok, seram nk mmpus.

iols kali pertama tgk sumer nih..
ingatkan minah iran yg tukar muka jadi angelina jolie dah cukup menakutkan..


Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:49 PM | Show all posts
bukan ada kuasa atau boleh terbang pun..bongok
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
gideoncross replied at 23-11-2021 08:11 PM
Klau iol lari lintang pukang dgn trjerit2 hahahaha.

Hahaha. Lawak plak mmbayangkan.
Ya begitulah kalau jumpa benda yang bukan normal dari kita. Asal tak kacau kita sudah.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Alien pun main IG eh!
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan nak kata apalah kan. aku nak tampal gigi pun seram. dia selamba potong jari. adumakkk.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 11:15 PM | Show all posts
buruknya
entah apa lah yg dia pikir smpi nak jd mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
potong telinga, hidung nk potong jari pulak. aduhai. tiap anggota bdan ade fungsi msing2 xbahaya ke nk dibuang smua.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Scarynya… [em:7:]
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 08:16 AM | Show all posts
Ni level duit banyak sampai tak tahu nak buat apa ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni la manusia tak bersyukur…. Pelik2 je
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 11:41 AM | Show all posts
Kalau dia tau alien sebenarnya hensem seperti manusia jua, pasti dia bunuh diri
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 11:49 AM | Show all posts
aku ada cadangan, apa kata ko cuba jadi ahli kubur pula, buang nyawa...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Semasa



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2021 01:12 PM GMT+8 , Processed in 0.077876 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list