CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1047|Reply: 14

Pak Arab Cuba Lari Ke Luar Negara Lepas Simbah Asid Sampai Isteri Mati

  [Copy link]
Post time 22-11-2021 11:07 PM | Show all posts |Read mode
Polis menahan lelaki berasal dari Asia Barat selepas didakwa menyimbah asid ke isterinya sehingga menyebabkan wanita itu maut.


Kejadian itu dilaporkan berlaku di kediaman pasangan suami isteri terbabit di Kampung Munjul, Desa Sukamaju, Cianjur, Jawa Barat kelmarin.


Selepas melakukan perbuatan itu, suspek cuba melarikan diri ke luar negara dan ditahan polis di lapangan terbang.








Jurucakap polis, Septiawan Adi Prihartono berkata, suspek memberitahu, dia ingin pulang ke negara asalnya di Arab Saudi.


“Polis berjaya tahan suspek ketika dia menunggu pesawat untuk berlepas ke Arab Saudi.


“Polis mengesan suspek berdasarkan data yang diperoleh daripada jabatan imigresen,” katanya.


Suspek kemudiannya dibawa ke balai polis untuk disoal siasat.


Jelas Septiawan, polis masih meneliti motif kejadian dan Kedutaan Arab Saudi di Indonesia akan turut memberi kerjasama berhubung kes berkenaan.


Terdahulu, mangsa ditemukan dalam keadaan cedera parah dengan hampir seluruh tubuhnya melecur akibat simbahan asid.


Mangsa dikejarkan ke hospital, namun meninggal dunia tidak lama kemudian.




Sumber: Utusan
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:45 AM | Show all posts
makan x abis la
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 03:08 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Simbah la asid balik kat dia
Kat Kotey dia sampai cair
Jahat kau ek
Lepastu nak lari plak
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 10:27 AM | Show all posts
Nasib sempat dicekup syabas buat pihak berkuasa yang bertindak pantas moga hukuman setimpal dikenakan.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
berita indon lagi? kat siakap keli pon berita indon jugak. wartawan kat malaysia ni dah pupus ke
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian bininya muda lagi..ni kawen niat nak mencelop saja agaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 12:13 PM | Show all posts
pak arab oh pak arab
baran kut
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
angelofish replied at 23-11-2021 11:27 AM
berita indon lagi? kat siakap keli pon berita indon jugak. wartawan kat malaysia ni dah pupus ke

Wartawan masih wfh agaknya..cedok jer la dari mana2 sumber tenet..sambil layan porum.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 01:50 PM | Show all posts
jahat nye arab ni, kejam btl
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:04 PM | Show all posts
tu lagi ummah melies nak ikut cara ereb sana.. acer tanya kengkawan korang yg keja kat ereb.. cemaner orang ereb tu sebenau nya sblm buta2 smua nak ikut ereb
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
lg berita dr indonesia ke..omg
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 09:07 PM | Show all posts
asid tu indon panggil air keras rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
aku hairanlah.nabi diutuskan utk memgubah kaum arab
..tp tak.berubah pun kaum gasar ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 09:37 PM | Show all posts
baru nak puji TT akhirnya ada juga berita ereb rupanya...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 02:03 PM GMT+8 , Processed in 0.201511 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list