CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1355|Reply: 17

Suami Tetak Isteri Sampai Mati Tak Tahan Kehendak Batin Selalu Ditolak

  [Copy link]
Post time 22-11-2021 11:06 PM | Show all posts |Read mode
Gara-gara sering ditolak untuk melakukan hubungan intim, seorang suami di Indonesia menetak isterinya sehingga mati ketika mangsa menoreh getah, lapor Suara.com.


Ketua Polis daerah Labuhan Batu, Anhar Arlia Rangkuti berkata, suspek berusia 59 tahun dari wilayah Sumatera Utara itu bertindak demikian  kerana cemburu.




Gambar hiasan




“Mangsa sering menolak ajakan suspek untuk melakukan hubungan intim. Mereka juga sering bertengkar kerana masalah rumah tangga,” katanya.


Menurut Anhar, insiden tersebut berlaku pada Selasa lepas sekitar pukul 7 pagi (waktu tempatan) ketika mereka menoreh getah di sebuah ladang.


Suspek dilaporkan menetak leher dan tangan mangsa menggunakan sebilah parang.


Selepas mangsa meninggal dunia, suspek membuang parang yang digunakan ke dalam sebuah gaung   tidak jauh dari lokasi pembunuhan, sebelum melarikan diri.


Mayat mangsa yang berusia 55 tahun ditemui penduduk setempat sekitar pukul 11 malam (waktu tempatan).


Suspek kemudiannya diberkas polis di sebuah lokasi persembunyian pada keesokan harinya.




Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:47 AM | Show all posts
otaknya dh kt kepala lain...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 03:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Encik Cari-Mal ni suka betholllll dgn Indon. Hari² tanpa jemu tepek berita picisan Indon like we careeeee...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
JunkMail replied at 23-11-2021 03:56 AM
Encik Cari-Mal ni suka betholllll dgn Indon. Hari² tanpa jemu tepek berita picisan Indon like we ca ...

Asal bukak benang, $ masuk

Kalau nasib baik, reporters cari yang lain pun bukak benang crita yang sama tapi tajuk beza

Untuk tak ot, crita yindon nie cam sinetron
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 17-1-2022 07:48 AM

...........
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 09:27 AM | Show all posts
ayoyo... boleh ke tapis sikit citer2 dr yindon nehh

deme ni mcm org tak bertamadun..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 11:09 AM | Show all posts
Cik_jantung replied at 23-11-2021 08:36 AM
Dah 55 umur isteri tu.. dah menopos x lalu nk ngadap laki yg dh kedut pun..  dah la penat nk kena me ...


kalau monopos memang langsung tak ada keinginan seks ke..sekadar bertanya


Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 11:55 AM | Show all posts
Baca tajuk dah boleh agak berita dari mana
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 12:16 PM | Show all posts
telan Candy B tiap2 hari ke..asyik mengeras je
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
chacon replied at 23-11-2021 11:09 AM
kalau monopos memang langsung tak ada keinginan seks ke..sekadar bertanya

Kan sbb tgk ramai je kawin balik umur 50an
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:11 PM | Show all posts
55 ajak bersegama.. hahah level cheta ka bodycon
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 17-1-2022 07:47 AM

............
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 17-1-2022 07:46 AM
makadek replied at 23-11-2021 12:21 PM
Kan sbb tgk ramai je kawin balik umur 50an


..........
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga cari mal diculik di tanah indon lalu dicampak ke lembah tak berpenghuni selama-lamanya
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 04:24 PM | Show all posts
Cik_jantung replied at 23-11-2021 08:36 AM
Dah 55 umur isteri tu.. dah menopos x lalu nk ngadap laki yg dh kedut pun..  dah la penat nk kena me ...

aku lebih heran pada laki dia yang masih hadap kat nenek kertu yang dah berumur 55 tahun. masih bergetah kot (excuse the pun)


Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
JunkMail replied at 23-11-2021 03:56 AM
Encik Cari-Mal ni suka betholllll dgn Indon. Hari² tanpa jemu tepek berita picisan Indon like we ca ...

Semoga berjodohan ngan bibik indon
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2021 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
@friska
Kenapa lorr jadi begini
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2021 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Bak kata friskies jangan tega mintak cerai, ujung2 mati kena bunuh pun tak apa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 12:58 PM GMT+8 , Processed in 0.191187 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list