CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 20168|Reply: 253

"Saya Masih Muda, Ada Nafsu,"- Shuib Nak Wanita Yang Boleh Terima Anak

  [Copy link]
Post time 23-10-2021 03:59 PM | Show all posts |Read mode
Dua bulan berlalu sejak Siti Sarah meninggal dunia.


Ditanya tentang jodoh Shuib jawab,"Saya tak kisah menjadi ibu dan ayah buat mereka setelah arwah Sarah pergi, jadi sebab itulah saya tak terfikir fasal kahwin lagi. Kadang-kadang saya fikir, bagaimana pula perasaan arwah di sana. Jadi bab jodoh ini saya tak berani nak cakap panjang kerana ia adalah percaturan Allah SWT dan saya percaya pada ketentuannya. Saya tidak menolak jodoh, sebab apa yang diberikan Allah adalah yang terbaik buat saya.


Foto: IG






"Tapi tak boleh juga cakap yang saya tidak akan berkahwin lagi sebab mungkin saya muda lagi, 37 tahun dan saya ada anak empat orang, sudah tentu mereka memerlukan kasih seorang wanita.


"Mak saya pun kata saya masih muda. Sebagai lelaki sudah tentu saya nak ada rasa berkasih sayang, ada nafsu, apalagi dengan ada anak-anak kecil yang perlukan kasih sayang seorang wanita, ibu tapi semua itu saya serah kepada Allah mengenai soal jodoh saya pada masa hadapan," katanya kepada mStar.


Kalau nak kahwin lagi, Shuib nak seorang wanita yang boleh menerima anak-anaknya.




  



  



"Saya tak mahu wanita yang ada persamaan dengan Sarah sebab arwah dah berada di dalam kelasnya yang tersendiri, cuma ada kriteria yang saya akan tetapkan. Hal kahwin ini bukan untuk kepentingan peribadi saja tapi untuk kepentingan anak-anak dan keluarga.


"Kalau dia berjaya mencuri hati anak-anak saya, mungkin dialah orangnya. Sebab yang lebih penting adalah mereka. Mereka pun pernah ada ibu, pastinya mereka mahu membesar dengan sentuhan seorang ibu dan tanggungjawab sayalah untuk memilih orang yang tepat.




  



  



  



"Sudah tentu saya mahukan yang terbaik untuk anak-anak saya... cuma buat masa sekarang, belum ada."


Semoga Shuib bertemu jodoh lagi. Sama-sama kita doakan. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul kesian anak2nya tu perlu kasih syg seorg ibu. Harap2 shuib akan jumpa jodoh yg betul2 blh terima dia dan anak2.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:11 PM | Show all posts
insyallah shuib sekali ko petik dompet berduyun pompuan dtg
yang berlalu biarkan berlalu.... kita yg hidup perlu teruskan
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Btl la tu.muda lg.x perlu hipokrit
Kesian anak2 perlukan kasih syg ibu
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Tah2 da ada calon
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah mcm osim nengoknya.. Camera man ngekor je amik gambo tiap masa. Kalah retis Hollywood yg dikejar paparazzi diknon
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang mcm shuib mmg kn kahwin,ada anak,harta dan plg utama msh muda ada nafsu.Cuma ambillah peluang untuk pilih yg betul2 blh terima shuib dgn pakej sekali anal2.Ada ja jodoh yg baik yg sggup terima anak2 nya tu cm jgn terburu-buru.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 05:22 PM | Show all posts
laradelara replied at 23-10-2021 04:38 PM
Dah mcm osim nengoknya.. Camera man ngekor je amik gambo tiap masa. Kalah retis Hollywood yg dikejar ...

Ala2 papparazi ni.. kenalah upah photographer.
Kalau x, xde sapa nak amik gambo dia.

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
jgnkan lelaki, org pompuan kalu nak kawen baru lepas laki meninggal pun bagi iols ok jah..asalkan jgn buat perangai gedik mcm dzj sudah lah.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
laradelara replied at 23-10-2021 08:38 AM
Dah mcm osim nengoknya.. Camera man ngekor je amik gambo tiap masa. Kalah retis Hollywood yg dikejar ...

Kan... I tak suka yg mcm tu.kena bertindak mengikut kehendak camera.. Tp i percaya je insyaAllah diizin Tuhan shiib dptlah jodoh yg boleh jadi ibu baik utk anak-anak sekali
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai dh tgh tgu peluang tu... Harap² dpt yg baik2 aja
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mojarean_X at 23-10-2021 06:04 PM

Ko berduit shuib, bersusun wanita nakkan ko. Tp tapislah betul2 sama ada dia sayangkan anak2 ko juga
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Bau nasi minyak ler
Issokey la Soeb Hang kawen ja baru takdak sapa marah aih. Cuma cari hat ngam dengan anak2 tauuu

Cc @edayildiz
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
trexxxxxi replied at 23-10-2021 06:23 PM
Bau nasi minyak ler
Issokey la Soeb  Hang kawen ja baru takdak sapa marah aih. Cuma cari hat ng ...

takmo la jawa..i nak turkish man
cewahhh
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye perasaan sedih tu lama2 akan terubat.. ingat lagi ex PM Pak Lah.. sebelum kahwin dengan Tun Jeanne, Pak Lah cakap arwah Endon akan sentiasa dalam ingatan dan ada ruang didalam hati dia.. camtulah lebih kurang..

So Soeb segerakanlah perkara yang baik
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti jering menyesal kawin kude
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 23-10-2021 07:29 PM
takmo la jawa..i nak turkish man
cewahhh

Githuuuu taste uols!
Nak hat herlok

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap jumpa jodoh yg boleh terima anak2 dia, kesian budak2 tu...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
cap_ayam replied at 23-10-2021 06:30 PM
Ye perasaan sedih tu lama2 akan terubat.. ingat lagi ex PM Pak Lah.. sebelum kahwin dengan Tun Jeann ...

Heheh, mcm soeb ni maybe amik masa skit sbb ank2 dia kecik lg dia mesti nak yg bebetul ikhlas terima anak2 dia tu.
Kalau duda2 tua yg dah warga emas biasa tak amik masa lama sbb takde anak kecik nk dirisaukan.
Hat ada anak kecik ni mmg ler kena pikir baik2 kang tak memasal ank2 jd cinderella plak.
Nak plak kalu bini baru tu beranak baru lagi.
Tau jelaa soeb tu berduit kalau ada org terima nk jd bini dia skrg ni haruslah 90% sbb reta.
Lain la masa Sarah terima dia dulu pastilah 100% sbb cinta.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-1-2022 03:12 AM GMT+8 , Processed in 0.084578 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list