View: 7024|Reply: 9
|
kakitangan spnb tak mesra-bhg kewangan..
[Copy link]
|
|
aduan je kat BPA and director dia |
|
|
|
|
|
|
|
aduan je kat BPA and director dia
joe_qlate Post at 30-3-2010 15:09
sgt la bersetuju!! org awam kene amik peranan buat aduan kt saluran yg betul, sbb klu setakat marah2 kt sini pn, xgune jgk..lg bagus klu ade nama penuh die sekali...BPA akan siasat perkara ni |
|
|
|
|
|
|
|
Siapa nama pegawai tu. Nanti saya blh buatkan laporan terus pd MD dia. |
|
|
|
|
|
|
|
saya tak tahu nama die...perempuan lah, kalau call bahagian kewangan mesti die yang pick up phone...... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 5# dilla_zul
Apa maslah sebenarnya? You rasa yg jawab tu pegawai dia or keraninya. If you can give little bit detail so senanglah sikit nak cerita. |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 6# adaraish
saya tak pasti tu kerani ker pegawai die...sbab kalau saya call bahagian kewangan die yang pick up phone n akan check nama company yang saya bg untuk tanya status pengeluaran cek dah ready ker blum....so org ni akan cek dgn keadaan yang langsung tak mesra. rasa nak marah. patut ker ckp dgn org mcm tu?..pada pandangan saya org ni tak patut layan org mcm tu, ..harap sgt agar pihak spnb ambil tindakan dan beri nasihat kepada kakitangan yang tak mesra supaya melayan dan menghormati org... |
|
|
|
|
|
|
|
oh ini pasal your company ask for payment lah. So now macam mana dah dpt payment coz hari tu spnb buat pembayaran besar2an to company yg terlibat. Agaknya masa tu kerani berkenaan tengah tension kut sbb byk sgt org tanya pasal payment.
Nanti I tlg bagi tahu. Baru sabtu lepas gi rumah MD/CEO spnb. Sampikan maslah tak ada hal. |
|
|
|
|
|
|
|
Alhamdulillah...dah dpt pun..tp tulah yang tak best nyer dieorg ni tak mesra lah...kita punyer lah ckp elok2...dgr jer org ckp kasar2 terus mood takder...sampai hempas2 gangang phone...kalau boleh tlg lah ckp kat org yang berkenaan or sesiaper lah kalau nak layan tu baik2 lah...nak fikirkan die nyer tension tak bleh jugak...yang kita pun tension juga..tp bleh plak baik2....lagi plak tunggu payment lambat...maner nak bayar gaji pekerja, hutang2 n etc....kalau boleh dieorang ni kena pi kursus layan mesra pelanggan lah....anyway thank k.... |
|
|
|
|
|
|
|
nila setitik rosak susu sebelanga....
pengajaran untuk kita... klu ader staf mcm ni.. ambik nama pastu buat aduan.... |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|