ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 7558|Reply: 38

Kanye West DISSES Winner Taylor Swift [VMAs 2009]

[Copy link]
Post time 14-9-2009 05:55 PM | Show all posts |Read mode
Post Last Edit by pwincezboom at 14-9-2009 18:04

Dah ade ke blm? klu dah ada merge je la k mod...

Kanye West was very upset when Taylor Swift won the VMA for Best FemaleVideo. Kanye tore away the microphone from winner Taylor and said, 'Beyonce had one of the best videos of ALL TIME!'

Kanye made a total scene to kick off the VMAs. The first award of the night was Best Female Video, presented by Taylor Lautner and Shakira. Taylor Swift won and right as she started to give her acceptance speech, Kanye West jumped on stage, grabbed the mic from her hand, and started ranting. He said the Moonman should have gone to Beyonce for "Single Ladies," leaving the crowd — including Beyonce herself — looking quite shocked. He was booed immediately. Maybe he shouldn't have been drinking his way down the red carpet?

P/S: I OFFICIALLY HATE KANYE WEST!! W/PUN DIA RASA TAYLOR X LYK MENANG TP JGN LA KUANG AJOR SGT!! SKANG SUME ORG DA START BENCI KAT KANYE WEST!! PADAN MUKA DIA!!! TAYLOR DESERVE DAT AWARD... ;)

--------------------------------------------------------------------

Kanye West defends ruining Taylor Swift's moment to shine:

I'M SOOOOO SORRY TO TAYLOR SWIFT AND HER FANS AND HER MOM. ISPOKE TO HER MOTHER RIGHT AFTER AND SHE SAID THE SAME THING MY MOTHERWOULD'VE SAID. SHE IS VERY TALENTED! I LIKE THE LYRICS ABOUT BEING ACHEERLEADER AND SHE'S IN THE BLEACHERS! I'M IN THE WRONG FOR GOING ONSTAGE AND TAKING AWAY FROM HER MOMENT!BEYONCE'S VIDEO WAS THE BEST OF THIS DECADE!!!! I'MSORRY TO MY FANS IF I LET YOU GUYS DOWN!!!! I'M SORRY TO MY FRIENDS ATMTV. I WILL APOLOGIZE TO TAYLOR 2MRW. WELCOME TO THE REAL WORLD!!!!EVERYBODY WANNA BOOOOO ME BUT I'M A FAN OF REAL POP CULTURE!!! NODISRESPECT BUT WE WATCHIN' THE SHOW AT THE CRIB RIGHT NOW CAUSE... WELLYOU KNOW!!!!
I'M STILL HAPPY FOR TAYLOR!!!! BOOOYAAAWWWW!!!! YOU ARE VERY VERY TALENTED!!! I GAVE MY AWARDS TO OUTKAST WHEN THEY DESERVED IT OVER ME... THAT'S WHAT IT IS!!!! I'M NOT CRAZY YALL, I'M JUST REAL. SORRY FOR THAT!!! I REALLY FEEL BAD FOR TAYLOR AND I'M SINCERELY SORRY!!! MUCH RESPECT!!!!!

http://www.kanyeuniversecity.com/blog/

P/S: I STILL HATE KANYE WEST!!

-----------------------------------------------------------------------
ANTARA ARTIS YG SOKONG TAYLOR SWIFT :

KELLY CLARKSON:

From Kelly Clarkson: DearKanye, What happened to you as a child?? Did you not get huggedenough?? Something must have happened to make you this way and I thinkwe’re all just curious as to what would make a grown man go on nationaltelevision and make a talented artist, let alone teenager, feel likeshit. I mean, I’ve seen you do some pretty shitty things, but you justkeep amazing me with your tactless, black hole ways.

It’s absolutely fascinating how much I don’t like you. I like everyone.I even like my black hole ex that cheated on me over you…which is prettyodd since I don’t even personally know you. The best part of thisevening is that you weren’t even up for THIS award and yet you stillhave a problem with the outcome. Is winning a moon man that much of alife goal?? You can have mine if it will shut you up. Is it thatimportant, really??

I was actually nominated in the same category that Taylor wonand I was excited for her…so why can’t you be?? I’m not even mad at youfor being an black hole…I just pity you because you’re a sad human being.On a side note, Beyonce has always been a class act and proved againtonight that she still is. Go TEXAS!! Taylor Swift, you outsell him..that’s why he’s bitter. You know I love your work! Keep it up girl!KC

http://iamkelly.wordpress.com/

KATY PERRY:

JUSTIN BIEBER:Justin Bieber 'Taylor Deserved That Award'

Justin Bieber DEFENDED Taylor Swift after Kanye West stole her shining moment. Justin said, 'Taylor Swift deserved that award!' before introducing Tay's performance.

P/S: Beyonce ada bgi ruang utk Taylor bgi speech lps tue... ;) love Beyonce & Taylor...

XSuke Kanye West...!

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 14-9-2009 06:45 PM | Show all posts
aku pun tgk clip ni pagi tadi..tiba tiba kenyir tu rampas microphone dari taylor yang tengah berucap tu and cakap yang video clip beyonce lagi best...lepas tu terkebil-kebil Taylor kat pentas...kesian betul..nasib baik beyonce bagi peluang untuk taylor bercakap lepas menerima award untuk video terbaik.  dia cakap yang ini patutnya menjadi saat yang terindah bagi taylor kerana dia still ingat saat ini semasa umur 17 terima award semasa dengan destiny's child dan terus memanggil taylor yang kat belakang pentas untuk sambung berucap...dan kenyir terus di boo sepanjang acara berlangsung setiap kali nama dia diumum bagi pencalonan...pink pulak mengulas yang kenyir adalah penyibuk yang paling annoying di us...ada juga cadangan yang meminta supaya kenyir di ban terus bagi VMA tahun depan kerana suka menyibuk..tahun tahun yang lalu dia pernah buat onar kat beberapa artis..

kanyir kanyir...sorang budak hitam yang suka buat onar.

Use magic Report

Post time 14-9-2009 07:34 PM | Show all posts
mmg kesian TS...tp apa yg Kanye ckp tol betul...VMA ni mmg slalu bias...

Use magic Report

Post time 14-9-2009 08:30 PM | Show all posts
i dari dulu tak suka Tasik Hanyir ni....
Sangat bongkak sombong...egoistic..cakap beso...

Use magic Report

Post time 14-9-2009 08:43 PM | Show all posts
huhu...........
cian plak kt TS

Use magic Report

Post time 14-9-2009 08:50 PM | Show all posts
1# pwincezboom
Kesiannye TS.. Kalo aku pon rasa malu yg amat diperlakukan sebegitu

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 14-9-2009 08:55 PM | Show all posts
1# pwincezboom
Kesiannye TS.. Kalo aku pon rasa malu yg amat diperlakukan sebegitu
AlienGurlz Post at 14-9-2009 20:50

Kesian kat TS... mmg aii minat kat dia masa diawl2 kemunculan dia... dahla ni 1st VMA award yg dia menang... kesian kat TS... huh... xsuke kat Kanye West nihh!! dahla dlu dia ckp dia bley lawan MJ... Huhh... mmg ckp beso... prasan nak mampus!!

Use magic Report

Post time 14-9-2009 08:58 PM | Show all posts
aku x le ske sgt si taylor nih..tp what kanye did to her teramatlah tidak patut...dia deserve or not utk dpt that award bukan dia yang decide....so kanye... learn to respect people... standard la adat pertandingan... sama ada kalah or menang...ataupun... malang atau pun bernasik baik..... anyway dpt moonman tu xle hebat sgt..beyonce pun x kesah....

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 14-9-2009 09:03 PM | Show all posts
aku x le ske sgt si taylor nih..tp what kanye did to her teramatlah tidak patut...dia deserve or not utk dpt that award bukan dia yang decide....so kanye... learn to respect people... standard la adat ...
cmf_along Post at 14-9-2009 20:58

mmg Kanye ni xptt buat mcm tue... sgt lah xptt... pdn muka kena booo sepanjang award tue b'langsung... Kanye ptt blaja mcm mane nak respect org... kesian kat TS...  

Use magic Report

Post time 14-9-2009 10:35 PM | Show all posts
sgtlah tak patut KW buat camtu....kesian taylor ..mesti dia terpinga2 tetiba je kanye rampas mic...

sayang..ada bakat, kreatif tp kurang ajar...padan muka kena boo

Use magic Report

Post time 15-9-2009 01:52 AM | Show all posts
kanye neh mcm racist pulak..nak sgt kaum dia menang award..

Use magic Report

Post time 15-9-2009 09:14 AM | Show all posts
biadap btol si kanye nie, org tgh berucap boleh lak interrupt.. terpinga2 si Taylor..huhuhuh

Use magic Report

Post time 15-9-2009 11:32 AM | Show all posts
aku tak minat dua2
baik KW, baik TS
tp bg aku KW teramatlah kurang hajar
sian TS

Use magic Report

Post time 15-9-2009 12:04 PM | Show all posts
KW ni penah gaduh ngn oprah sebab oprah cakap sesuatu pasal mak dia. mak dia mati 2,3 ari lepas tu. ada sesiapa boleh tolong refresh? lufer laks..

Use magic Report

Post time 15-9-2009 12:37 PM | Show all posts
mula mula aku ingat kanyer yg present award tuhhh...rupa rupanyer die dari bawah rupenyerrr....kanyer ni mmg suker cipta kontroversi kaedahnyerr:kant:suker buat bende merepek gituhhh:kant:

Use magic Report

Post time 15-9-2009 01:31 PM | Show all posts
dulu si Kenya ni kan pernah mengamuk bila tak menang awards, bila dah menang bagi pulak ucapan meleret leret

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 15-9-2009 03:40 PM | Show all posts
kesian ah tgk muka TS masa ambik mic tuuu.. terkebil2..
speechless....

Use magic Report

Post time 15-9-2009 04:34 PM | Show all posts
cian dia kan...

Use magic Report

Post time 15-9-2009 04:36 PM | Show all posts
kuang ajor tul kanye ni..kesian TS..terkebil2 malu....

Use magic Report

Post time 15-9-2009 05:02 PM | Show all posts
luv TS...siannye kt dia
kanye west busukk

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-10-2024 06:35 PM GMT+8 , Processed in 0.298919 second(s), 29 queries , Gzip On, Redis On.