CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Jejaka#Macho

APe Perassan aNda JikA awek ANda beromen DengaN jANtAN len??

[Copy link]
Post time 24-12-2008 07:28 AM | Show all posts
tinggal je la............
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 12:11 PM | Show all posts

Reply #1 Jejaka#Macho's post

putus je.. awek aku dulu beromen ngan laki 40-an.. aku maafkan, tp pas stahun dia beromen lg ngan laki lain.. buang karan je simpan, kawan ko tu haye lelaki simpanan dia jer... suruh dia jg harga diri dia sbagai lelaki...
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 02:29 PM | Show all posts
dia syg sgt kot dgn awek tu pasal nak terjun bangunan berbagai2....
ke atau reason dia tak moh tinggal pasai gf pandai main.... hahaha... jahat akak... ampunnn
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 03:08 PM | Show all posts

Reply #1 Jejaka#Macho's post

mane2 manusia yang bole berfikir secara logik pun tau macam mana nak bertindak dalam situasi macam in...

TINGGALKAN JER LA! CARI LAIN! APE SUSAH????

Mengongnyer yg tanya soklan ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 03:16 PM | Show all posts

Reply #3 juwaini's post

  heheh my sentiment exactly.. amende le..

terjun bangunan wat pe.. cari je lain..
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 03:18 PM | Show all posts
Originally posted by LostSoul at 24-12-2008 03:16 PM
  heheh my sentiment exactly.. amende le..

terjun bangunan wat pe.. cari je lain..


Dah lama tak borak dengan kak losol....

Masih lost ke soul itu?
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 03:37 PM | Show all posts
tanggalkan je....ehh...silap...tinggalkan je....
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 05:53 PM | Show all posts
kelako lah...
sia2 jadik lelaki kalo nak terjun bangunan segala...
kat dunia ni dia nampak ada awek dia sorang jer ker???
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 06:09 PM | Show all posts
astarfa...kalo bole jauhkan benda macam nie....cube lah insaf kan gf macam tu...suruh dia taubat, kalo bole bimbing dia....bile korang dah wat semua xbhasil jg, minta bantu klgr pompuan tu...lepas tu biar klgr dia yg putus kan..dan korang dah lepas tgjwb nak selamat kan dia dr azab api neraka...
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2008 10:46 PM | Show all posts
a killing joke...
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2008 10:19 AM | Show all posts
tinggal jer la. soalan yg bleh d jwb sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2008 10:59 AM | Show all posts
naper la de ayat2 nak kutuk xhagak nih..kan ke dia tanya jer
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2008 11:56 PM | Show all posts
Good Bye B**ch!
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 12:18 AM | Show all posts
Rejam pakai batu..........
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 12:23 AM | Show all posts
ape lagi ko join la sekali... lps tu blah le.. tapi bahaya gak.. takot lepas ko dh rase.. ko tak jadik tinggalkan dia plak..maklumla meletop.. abis la ko.. pas tu dia pun suka suki main ngan laki lain..bukan ko bleh detect pun...
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 12:24 AM | Show all posts
Originally posted by sab86 at 24-12-2008 06:09 PM
astarfa...kalo bole jauhkan benda macam nie....cube lah insaf kan gfmacam tu...suruh dia taubat, kalo bole bimbing dia....bile korang dahwat semua xbhasil jg, minta bantu klgr pompuan tu...lepa ...


ini cara yg baik....
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 08:16 AM | Show all posts
hai..hai..bai..bai..ler awek tuh...:@
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 10:50 AM | Show all posts

Balas #17 yipun78\ catat

amboi sedapnya bahasa...gurl pun apa kurangnya...aku rasa lagi ramai gurl nak bunuh diri kes2 dgn bf...aku sendiri pun penah jumpa dgn 4-5 org gurls mcmni.
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 11:42 AM | Show all posts
aku jgn beromen..pgg tgn awek lain ke pon aku da tinggal..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2008 03:08 PM | Show all posts
kalau gf aku romen dgn lelaki lain, aku tak kisah punya...aku pun cari gurl lain & beromen, apa susah...pastu aku pun nak romen dgn gf aku tu....sebab dia tak serius...watpe aku nak serius...main2 je lah...smpai masa nanti clash lah.....kalau dia taknak beromen haku bagi satu lowblow kat dia...lol:
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 12:07 PM GMT+8 , Processed in 0.086762 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list