CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 170469|Reply: 621

Pompuan suka lelaki berjanggut

  [Copy link]
Post time 17-7-2008 08:50 AM | Show all posts |Read mode
Bagi para laki-laki yang tak menyimpan janggut, lebih baik anda mulai mempertimbangkan keputusan anda.  Menurut penyelidikan, ternyata perempuan lebih suka lelaki berjanggut.

Sebuah kaji-selidik dilakukan terhadap perempuan berumur 18-44 tahun. Mereka semua diperlihatkan 15 gambar lelaki yang memiliki janggut dengan beberapa tingkatan. Ada yang dagunya mulus tanpa bulu, sedikit janggut hingga yang janggutnya lebat.

Perempuan-perempuan tadi kemudian harus memilih, lelaki mana yang menurut mereka dewasa, romantis, agresif dan serius dalam perhubungan cinta.

Seperti disiarkan akhbar Telegraph, hasil penelitian itu cukup mengejutkan. Majoriti perempuan-perempuan tadi  memilih lelaki yang berjanggut ketika menjawab pertanyaan yang diajukan.

Perempuan-perempuan itu juga menganggap lelaki yang tidak bercukur memiliki daya tarikan yang tersendiri. Mereka juga lebih memilih lelaki berjanggut sebagai pasangan hidup mereka.
Single Polls, Total 573 Users voted
Your User group have no permission to vote

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:05 AM | Show all posts
simpan janggut sunnah kan..?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:08 AM | Show all posts
takde misai takde janggut macam anjing
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:09 AM | Show all posts
nak kata suka tu x la...ikut suka dia la nak berjanggut ke x.tp kalauda pjg sgt mcm bai jual roti tuh,aku sarankan cantas jer la
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:10 AM | Show all posts
kalau pandai jaga why not
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:16 AM | Show all posts
aku suka laki berjambang...aduh macho habis...tp x mau la serabai cam kaum singh tuh...goli den
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:16 AM | Show all posts
waduh!gua kena start simpan beard neh...tapi nanti nampak cam pakisatan jual carpet ler pulak..gua dah la mix neh...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:26 AM | Show all posts
suke yg berkumis .. yg berjanggut ai tak berapa sukaa mcm kambeng jew
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:29 AM | Show all posts

Reply #8 audioslavefan's post

Aku shave tiap2 hari. :cool:
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:29 AM | Show all posts
suka...

tapi tak suka janggut panjang...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:31 AM | Show all posts
simpan janggut sunnah...tp bukan sejemput2...kene ada segenggam..mcm org pakistan slalu bela tuh

ada janggut..bleh geli2..hehehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-7-2008 09:31 AM | Show all posts
Originally posted by audioslavefan at 17-7-2008 09:26 AM
suke yg berkumis .. yg berjanggut ai tak berapa sukaa mcm kambeng jew



berjanggut la best odio....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:32 AM | Show all posts
tak kisah...

tp kalau ada janggut mmg tiut.......
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:34 AM | Show all posts
mya suker yg ader janggut skit2 jer. jgn panjang sgt. pastu tak suka yg janggut serabai tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:34 AM | Show all posts

Reply #9 0001's post

abg ada kumis kan
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:35 AM | Show all posts

Reply #12 Hang's post

how come
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-7-2008 09:36 AM | Show all posts
Originally posted by audioslavefan at 17-7-2008 09:35 AM
how come


tengok ni dio...
beckham berjanggut nampak lebih macho...

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:39 AM | Show all posts

Reply #17 Hang's post

tapi dio tak shuker.. not my cuppa tea lah abg
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:41 AM | Show all posts
Originally posted by tuah_r at 17-7-2008 09:31 AM
simpan janggut sunnah...tp bukan sejemput2...kene ada segenggam..mcm org pakistan slalu bela tuh

ada janggut..bleh geli2..hehehe


tuah_r...aku sebelum simpan beard untuk stock geli2...aku dah tergeli dulu...cemana ek?? seyes neh...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-7-2008 09:42 AM | Show all posts
Originally posted by audioslavefan at 17-7-2008 09:39 AM
tapi dio tak shuker.. not my cuppa tea lah abg


singa jantan kalau ilang jambang dia...tak macho la dio....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 01:55 PM GMT+8 , Processed in 0.126984 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list