CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Hang

Pompuan suka lelaki berjanggut

  [Copy link]
Post time 6-12-2010 12:09 PM | Show all posts
aku sampai skang simpan jggt n misai first adition nye..x penah cukur..gunting 2 ade la.
gigibudak Post at 6-11-2010 10:01



   fuh! janggut dara!...eh silap...janggut teruna...hehehhe
tapi mcm sesuai gak la dgn id ko...gigi pun masih gigibudak punye lagi...tak gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2010 03:08 PM | Show all posts
aku suka suami aku xda janggut..kalo ada dia suka grinding pipi aku lah kdg2..sakit..sebenarnya dulu suami aku ada janggut..tp satu mlm tu aku bosan..aku mmg suka cabutkan bulu ketiak suami aku guna tweezers..psl lambat nak tumbuh..suami aku xsuka cukur..katanya gatal..tgah suami aku tido..aku pikir bagus gak aku cabut je misai ngn janggut dia gak..bia lambat tumbuh..aku toggelkan sume..suami aku bgun tido je..rasa pedih je kat bekas misai n dagu dia..tgk dah botak aku tggalkan..pastu bengkak sikit..psl guna tweezers sakit woo.. pastu jap je dah hilang..hingga kini,suami aku suruh je aku cabut misai n janggut dia..dah xsakit,mgkin dah pnah cabut,so akar dia dah lembut..malahan dh jd aktiviti bila bosan.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2010 10:19 PM | Show all posts
janggut ala2 sejemput gitew.. leh belai2 nti
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2010 11:17 AM | Show all posts
sunnah apa simpan janggut ni.. aku memang suka laki ada janggut dan laki aku pun tak pernah cukur janggut just trim bagi kemas je alaa... lagipun janggut dia tak lebat mana pun.. huuhuhuh
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2011 06:31 PM | Show all posts
aku suke laki ade janggut walaupun aku x penah dpt bf berjanggut hehehhe..

laki berjanggut nampak sexy

tp misai aku x suke hehe

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2011 02:28 PM | Show all posts
aku suke laki de janggut...tp bkn yg pnjg cm ustaz 2

bf aku de janggut skit, nmpk macho r ...sbb lw xde nmpk cm muda dr aku...wakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2011 03:23 AM | Show all posts
aku mmg suke lelaki berjanggut.. nampak tomei je.. kalo nk cari laki mmg aku aim yg berjanggut.. tp kalo yg berjambang aku lari lintang pukang dulu la ntah nape geli kot
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 05:59 PM | Show all posts
iols suka janggut ala2 johnny depp
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 06:41 PM | Show all posts
janggut i tumbuh seblah ja nih..wth
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2011 04:08 PM | Show all posts
janggut i tumbuh seblah ja nih..wth
kegimaru Post at 9-2-2011 18:41



   

lagi sebelah tu tak cukup matang la tu...cuma tambah baja dan air secukupnye...mesti cepat tumbuh..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2011 04:48 PM | Show all posts
Reply 510# melinda_gordon

taw la tunang mel ensem berjanggut bervulu dada
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2011 04:53 PM | Show all posts
Reply 511# kegimaru


    mana ade...iols tak suke la lelaki bervulu senyum kat dada ni...
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2011 08:34 AM | Show all posts
aku suke lelaki berjanggut dengan bermisai, tapi urus la sikit misai dengan janggut tu,. kalau tak ade misai degan janggut dah nampak mcm budak2 sekolah plak. nampak lelaki yang ade janggut dengan misai ni macho. bagi aku la..

tapi BF aku tak boleh bela misai dengan janggut,. sebab tumbuh jarang2.. haha!
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2011 11:31 AM | Show all posts
janggut ni salah satu tool yang boleh digunakan untuk menaikkan syahwat pompuan...

pastu , lelaki ada janggut ni nampak ensem dan macho...
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2011 10:04 PM | Show all posts
suke yg berkumis  .. yg berjanggut ai tak berapa sukaa  mcm kambeng jew
audioslavefan Post at 17-7-2008 09:26



statement kena hati2 bro/sis......sekadar ingatan
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 12:34 AM | Show all posts
suke janggut..leh geli2 tp janggut yg kemas, bukan yg serabai cam kmbing tua..
sanggup merajuk kalo laki aku salah trim n last2 p cukur licin..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 06:23 PM | Show all posts
kroit kalau cukur botak misai ngan janggut, muka innocent habis, macam budak-budak.

simpan janggut sikit, 180' bertukar, jadi muka bapak orang.
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2011 02:31 AM | Show all posts
aunty suke ader janggut yang nipis2 sket... kalo aunty gatal nanti suh suami aunty garukan pakai dagu die...hahahaa...
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2011 09:14 AM | Show all posts
miss suka lelaki berjanggut jgk..nmpak macho tp biarlah yg kemas geli tgk janggut yg serabai dan jarang2
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2011 07:59 PM | Show all posts
janggut ye bukan berjambang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 04:08 PM GMT+8 , Processed in 0.084801 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list