CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 974|Reply: 6

Paksa Makan Pil, Kunci Dalam Almari, Lemaskan-Ibu Bunuh Anak 7 Tahun, Sampai Sek

[Copy link]
Post time 9-8-2021 10:36 AM | Show all posts |Read mode
Rio de Janeiro: Catatan diari memilukan yang menceritakan kisah penderaan dilalui seorang kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun yang dipercayai dibunuh ibunya ditemukan.


Dailystar melaporkan diari itu menceritakan penderitaan, Miguel dos Santos Rodrigues dengan menganggap dirinya sebagai seorang anak yang teruk.


"Saya buruk. Saya kejam. Saya jahat. Saya tidak tahu menghargai sesiapa. Saya anak yang mengerikan," tulisnya.


Yasmin dan Miguel, Foto: Agensi




Polis Brazil percaya ibu Miguel, Yasmin Vaz dos Santos Rodrigues, 26, memaksanya menulis ayat itu bersama frasa lain yang meruntun jiwa seperti 'saya bodoh' dan 'saya tidak layak menjadi anak kepada ibu ini' sebelum dibunuh.


Ibu Miguel akhirnya mengaku memaksa anaknya makan ubat anti kemurungan dengan dos tinggi sebelum melemaskan anaknya ke dalam beg dan membuangnya ke sungai.


Tetapi dia menunggu dua hari selepas kejadian itu sebelum melaporkan kehilangan Miguel.


Polis memperoleh video di mana Yasmin kelihatan mengejek budak lelaki itu.


Dalam satu kenyataan, Ketua Polis Antonio Carlos Ractz berkata, siasatan berhubung kes itu sedang dijalankan.


"Apa yang jelas dan kami mengesahkan ketika kanak-kanak itu hidup, dia diseksa secara fizikal serta psikologi. Dia kekurangan zat makanan. Walaupun dia ke sekolah, dia tidak punya kawan dan tidak pergi ke mana-mana.


"Dia dikunci di sebuah bilik di rumah, dihukum, dikunci dan diikat dalam almari," katanya.


Selepas Yasmin mengaku melakukan pembunuhan, polis menggeledah rumah keluarga itu dan menjumpai rantai yang digunakan untuk mengikat Miguel dalam almari pakaian.


Sehingga kini mayat kanak-kanak malang itu belum ditemui. -CARI


Sumber: Harian Metro

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-8-2021 10:38 AM | Show all posts
gila meroyan ke cikki ni??
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
ko dah kenapa perempuan????
kalau tak nak ada anak, pakai laa protection!
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa bendalah mak budak peel gini.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 11:17 AM | Show all posts
Ni memang gila. Shiyal lah.. kalau tak nak anak tu, bagi la kat orang lain.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
syaitannya perempuan ni!!!! kesiannya anak tu. takpe dik, dah berakhir dah penyeksaan utkmu. semoga syurgalah tempatmu nanti.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 9-8-2021 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
nakkomenjugak: ko dah kenapa perempuan???? kalau tak nak ada anak, pakai laa protection!


Bg kat aku jela anak tu… sian anak tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 05:02 AM GMT+8 , Processed in 0.056744 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list