CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5229|Reply: 35

[Tempatan] Perakam punggung wanita dalam pasar raya ditahan

  [Copy link]
Post time 2-3-2021 04:36 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 2-3-2021 04:38 PM

Perakam punggung wanita dalam pasar raya ditahan

am@hmetro.com.my
Sungai Petani: Pekerja pendawaian ditahan kerana disyaki merakam video punggung wanita menggunakan telefon bimbit di sebuah pasar raya, di sini, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, laporan polis dibuat oleh seorang wanita iaitu mangsa pertama berusia 28 tahun pada 9 malam hari kejadian.

Beliau berkata, mangsa memaklumkan dia mendapati seorang lelaki memerhatikan gerak-gerinya dan merakam gambar ke arahnya.

"Ketika itu, wanita terbabit bersama dua anaknya sedang memilih barangan dan rasa seperti ada orang di belakang, namun dia bersama suaminya memerhatikan dari jauh sebelum mendapati suspek merakam gambar punggung beberapa pelanggan wanita di situ," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Adzli berkata, selain itu, mangsa ternampak suspek turut menyelak kain seorang wanita menggunakan kakinya menyebabkan dia pergi ke arah suspek berusia 27 tahun dan merampas telefon bimbitnya.

Menurutnya, mangsa melihat beberapa video yang berjaya dirakam lelaki itu dan suspek mendakwa memadam video terbabit.

"Mangsa memberitahu perkara itu kepada pengurusan pasar raya terbabit, manakala suaminya menghubungi polis sebelum suspek berjaya ditahan untuk siasatan.

"Polis turut menerima laporan daripada mangsa kedua yang juga suri rumah berusia 39 tahun berhubung kejadian dan siasatan mendapati suspek tiada rekod jenayah," katanya.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil (AKK).

© New Straits Times Press (M) Bhd

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2021 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh .baru jah terbaca kt ig sakni..laju kaka boomi bukak benang. Hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 04:59 PM | Show all posts
senang betul setan ni buat kerja..
katanya siap ada group utk sebarkan..
cara senang nak buat duit..
lepas ni pasar raya boleh la kot buat rules, no recording..
budak2 skrg, pegi beli timun sebatang pun nak buat story..
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 05:56 PM | Show all posts
apa salahnya rakam video punggung

rakam video semburit pun tak salah

elok je puak2 semburit bertebaran
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 06:14 PM | Show all posts
Maniac macam ni ada dimana2 jadi harap semua hati2 selalu jangan leka sangat menyoping sampai tak perasan sedang dirakam
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Eew pervert di mana mana.
Londeh seluar kang kasik potong adik kecik.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-3-2021 06:22 PM | Show all posts
Kalau bahasa Indonesia, punggung itu maksudnya belakang.
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
At least heols tidak gay dan pondan yang ditakuti Acik2 Netizen
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2021 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Pervert!               
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Low tech mamat ni.... Amatur sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
bapak sapa lah ni....
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:10 PM | Show all posts
Friska replied at 2-3-2021 06:22 PM
Kalau bahasa Indonesia, punggung itu maksudnya belakang.

indon kata punggung tu pantat
tak payah la ngaku indon

ejalti pun da tk nk lyn indon jongos dah
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:27 PM | Show all posts
rajamoney replied at 2-3-2021 07:10 PM
indon kata punggung tu pantat
tak payah la ngaku indon

punggung/pung·gung/ n 1 bagian belakang tubuh (manusia atau hewan) dari leher sampai ke tulang ekor; 2 sesuatu yang menyerupai punggung: -- bukit, -- gunung; 3 bagian sebelah belakang atau sebelah atas: -- kaki; -- tangan;
https://kbbi.web.id/punggung
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:38 PM | Show all posts
Friska replied at 2-3-2021 07:27 PM
punggung/pung·gung/ n 1 bagian belakang tubuh (manusia atau hewan) dari leher sampai ke tulang ek ...

ayuh panca sila!
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:41 PM | Show all posts
rajamoney replied at 2-3-2021 07:10 PM
indon kata punggung tu pantat
tak payah la ngaku indon

Tepatnya punggung kalau dalam konteks berita di atas, dalam Bahasa Indonesia itu bokong

Pantat bisa juga, cuman agak kasar, lebih cocok buat benda mati, contohnya pantat kuali
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Pungkoq dan juboq
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2021 07:58 PM | Show all posts
Friska replied at 2-3-2021 07:41 PM
Tepatnya punggung kalau dalam konteks berita di atas, dalam Bahasa Indonesia itu bokong

Pantat  ...

mohon nyimak ilmu pantatnya mba friska
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Friska replied at 2-3-2021 06:22 PM
Kalau bahasa Indonesia, punggung itu maksudnya belakang.

Sungai petani mbah..mana bisa dibacain indon.
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 08:51 PM | Show all posts
Edited by FOTHER-MUCKER at 2-3-2021 06:03 AM
rajamoney replied at 2-3-2021 01:56 AM
apa salahnya rakam video punggung

rakam video semburit pun tak salah

Chimp jikalau merakam video punggung manusia secara haram adalah satu perbuatan yang salah kerana ianya telah melanggar hak peribadi mereka iatu mangsa.

Jadi untuk pengetahwan chimp, manusia bukan chimpanzee dan chimpanzee bukan manusia walaupun kedua mereka mempunyai dna yang hampir sama.

Perbezaanya lihat sahaja pada diri kamu sendiri yang mana masih belum evolved kepada 100% manusia.

Tak percaya chobaa lihat telor dan punggung chimp ada tak perbezaanya?


Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaki tumblr la ni.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

20-4-2024 10:12 AM GMT+8 , Processed in 0.149922 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list