CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 16025|Reply: 91

"Surprise Bini Pun Panggil Wartawan" - Azad Jasmin, Eira Syazira Dikri

  [Copy link]
Post time 22-9-2020 11:32 AM | Show all posts |Read mode





Apabila pihak media sendiri memaparkan gaya hidup artis sebagai berita mereka, ia mendapat pandangan yang berbelah bahagi. Ada yang menyukainya dan ada juga yang mengkritik paparan tersebut.


Terbaharu, majlis kejutan ulang tahun perkahwinan ke-9 oleh Azad Jasmin kepada isterinya, Eira Syazira diperkatakan. Sebanyak lima hantaran mengenainya disiarkan di portal ABPBH_32.



Mengapa cerita yang tiada kena mengena dengan industri hiburan mendapat liputan sebegitu hebat?





  



Ia turut mendapat kritikan daripada pemerhati dunia hiburan Sepit Siput yang menyatakan ianya seperti dibuat-buat.





Foto G



Bagaikan irama pantun, Sepit Siput melontarkannya di IG Story





"Zaman dulu panggil wartawan bila ada produk seni

Zaman sekarang panggil wartawan sebab nak surprise bini."




Foto : IG




Sementara itu, dalam ucapannya, Eira turut mendoakan kebahagian mereka berdua sehingga ke akhir hayat.



Terdahulu, Sepit Siput pernah menyuarakan mengenai penglibatan gergasi media yang agak tersasar dari landasan. Sudahlah portal-portal hiburan yang bercambah ini menyiarkan gosip, kini bertambah lagi apabila membuat liputan peristiwa yang tiada kena mengena. Sebagai contoh, pelancaran produk oleh artis atau kejayaan artis berniaga.





Foto : IG





Hal ini membuatkan artis mendapat publisiti percuma, sekali gus menenggelamkan berita hiburan yang sepatutnya.



Jadi, anda rasa bagaimana? Media perlu kekal relevan dengan berita seni atau terus mencari berita sebegini? - CARI


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:34 AM | Show all posts
artis lagi ke dorang ni? takde produk seni terbaru pun.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak ada berita org tak baca plak..biaqla org menyampah jnji ada berita walaupun hampas gas haha
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan wartawan cari pun sama kerrrrr
Bukak tered semua citer sampah
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:39 AM | Show all posts
curlasttttt arwah pitput aka roh bergentayangan @katibism  punya content di ig jd berita di bodgos yach
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:41 AM | Show all posts
si parpu laki bini da sendu di aidilfitri so panggil la wartawan demi nak naikkan balik nama deyollsss..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Bak kata Ezurin Khyra carilah laki yang reti surprise, vacation and gifts. Know your worth gitew
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:51 AM | Show all posts
waaa rindu kakak sepit siput di forum cari...
kena lah panggil reporter kang org tak tau plak pak azad syg bini  
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka x penah nmpak kt tv now days, apa yg depa perasan srupa glemer sgt idop depa...
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 11:58 AM | Show all posts
no choice...wartawan pun cari makan jugak...yang artis pulak dah sendu sendi ni, mg kenalah up macam2 benda janji disebut2 seantero alam
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Menipu je surprise. Konon. Menyampah baca kapsyen2 macam tu. Cliche. Yulks. iols suka style tomok. Simple je selalu. Cukuplah bini dia tahu detail2 in private
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
taji2906: artis lagi ke dorang ni? takde produk seni terbaru pun.

Artis kan sign sampai mati,walaupun dah bertahun tak aktif.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:14 PM | Show all posts
hemmm..bila azad nk bayar hutang event ni hahhhhhhhhh
dah tunggak lama dah ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
ada dapat jam rolex tak? {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Relevan lagi ke diorang ni dalam industri sampai nak panggil2 wartawan bagai?? Hutang dolu2 tu dah bayar ke belum? Tambah lagi hutang baru
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:23 PM | Show all posts
so ape sepraisss diorg?
sanding lg skali ke?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Story pasal kerja2 sapa nak baca so boring hokeh x membangun minda sekelian bawangs
Sapa retis in krisis, gaduh ngan pasangan, putus cinta, lalu mahkamah, terpeknen, boyfriend bg hadiah tu yg org duk cari.
Lagi2 forumer2 kt cni
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
kak sepit rindu uols
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm tah hapa2 jer..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 12:36 PM | Show all posts
nama pon retis...
hidup nk sentiasa ade gimik walau sampah camane skalipun..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 07:00 PM GMT+8 , Processed in 0.208333 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list