CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 16606|Reply: 89

Chef Anis Nabilah Belum Bersedia Nak Jadi Artis

  [Copy link]
Post time 18-9-2020 04:16 PM | Show all posts |Read mode
Anis Nabilah masih belum bersedia untuk menceburkan diri dalam bidang lakonan atau nyanyian secara serius.


Chef selebriti ini kata, dia hanya mahu fokus sepnuhnya terhadap kerjaya sekarang.


  



"ertamanya, saya tak tahu saya berbakat dalam bidak berkenaan atau sebaliknya. Jujurnya saya terjun dalam industri ini untuk ajar orang memasak. Sebolehnya mahu kongsikan ilmu yang saya ada dengan orang lain juga.

"Memasak memang menjadi kecintaan saya malah ia dipupuk sejak kecil lagi," katanya kepada Media Hiburan.


Foto: IG


Tambah Anis, dia bukanlah seorang yang mengejar populariti.

"Sekiranya saya kian dikenali atas apa yang dilakukan kini, alhamdullillah. Cuma paling utama, saya boleh berkongsi dan mengajar ramai lagi orang dalam masakan," tambahnya.


  



  



Untung siapa dapat Anis, cantik, pandai masak pula. Kan? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:20 PM | Show all posts
soalan : filler ke ori tu?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:27 PM | Show all posts
aku suka gak tgk ig dia time bulan posa aritu. dah la pendek. kitchen kabinet dia tinggi. mcm budak2 tgh memasak pulak...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin cantik dia sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Badan diaa fuhhh.. I yang perempuan pon jeles
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
gambar baju putih tu mcm sapie gila eh syinta gila
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah lah i rasa instafemes lg terel masak drp dia..
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestnye content dia..profesional
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:54 PM | Show all posts
terlalu sexy... dulu suka dia tapi sejak asyik tunjuk boobies and booty, terus unfollow dan dilupakan dia... sampai laa terbaca dalam CARI


Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
I tak berkenan sebab jenis prep + masak rambut mengerbang.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 05:07 PM | Show all posts
chef sexy..tak berkenan tgk style dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa dia.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheols ni adik beradik shalma aina ke
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Lain eh die skang.cm kardashian dah
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka jugak tengok dia masak. Tapi dia seksi lah. Tengok macam ala ala farah quinn.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 08:30 PM | Show all posts
tapi dia sexy.. mungkin itu cara dia kot
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn dia ke yg tergila gilakn chef Michael? Alih2 chef tu kawin bini bertudung
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 08:31 PM | Show all posts
aku suka tengok rancangan masak2
tp bila rancangan dia terpaksa tukar channel lain
pandangan mata bukannya tengok masakan lg dah
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ai suka awal2 kemunculan dia..tp lama2 terlalu mnggelikan..acah2 urban and y paling ai rengsa tu,tiba2 pulak pelat bila bercakap guna bahasa melayu..

Dulu2 xde pun haaaa nak pelat2 gitu..so,baik ai dgr celoteh chepwan drpd dgr anis ni bercakap..fake to the core..sorry to say..
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak masak ke nak tayang aset noksss
Teringat dlu ada poremer cerca badan sheol pelik sbb mcm x proportionate
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 12:18 PM GMT+8 , Processed in 0.103835 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list