CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5521|Reply: 40

[Jenayah] NEGARAKU versi SJK(C)

  [Copy link]
Post time 6-12-2019 05:04 PM | Show all posts |Read mode


jahanam

tak lama lagi keluar versi bangladesh, myammar, jawa plakkk


Ini satu tindakan yang biadap..
Mengajar Pelajar yang tidak tahu menahu dalam nyanyian lagu Negaraku..
Macam mana di sekolah boleh dinyanyikan lagu negaraku dalam bahasa cina?
Ini sangatlah biadap..
Sedangkan kita harus menghormati bahasa kebangsaan kita,Bahasa Melayu..
Tidak pernah terjadi dalam sejarah begini..
Apabila mereka tidak tahu menghormati lagu Negaraku..
Yakinlah mereka semua ni yang bertindak begini akan semakin biadap dan berani..
Mereka sedang mendidik anak anak cina supaya tidak perlu menghormati Rukun Negara..
Apa tindakan yang diambil ke atas sekolah ini?
Mana Kementerian Kebudayaan?
Mana Kementerian Pelajaran?
Mohon pihak PDRM ambil tindakan tegas kepada Guru Besar sekolah ini..
Melampau mereka ni..
Mohon Ambil tindakan pada sekolah ni dengan segera..
Beri Amaran yang keras kepada semua sekolah sekolah yang ada di Malaysia supaya tidak berulang lagi perkara yang sama..
Yusuf Azmi
Aktivis




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2019 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau nyanyi negaraku dalam arab boleh ke tuan tanah
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:09 PM | Show all posts


tak sabaq tunggu bahasa tamil pulak keluaq.....wakakakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak tunggu versi bahasa yahudi pulak
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau yang atas2 xbersuara, mmg bangsa la geng sepenggal ni

Dah masanya kite ikut stail indon
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Victorioussss replied at 6-12-2019 05:15 PM
Kalau yang atas2 xbersuara, mmg bangsa la geng sepenggal ni

Dah masanya kite ikut stail indon

saya CUKUP PASTI...PM TAKKAN BERSETUJU.
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 6-12-2019 05:06 PM
kalau nyanyi negaraku dalam arab boleh ke tuan tanah

jgn jd bengap bleh?
lagu negaraku kena guna bahasa kebangsaan... jgn jd pengkhianat pejuang komunis
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 6-12-2019 05:06 PM
kalau nyanyi negaraku dalam arab boleh ke tuan tanah

'Nang bo ti nang....kui bo ti kui..."-Sudin.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2019 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Victorioussss replied at 6-12-2019 05:15 PM
Kalau yang atas2 xbersuara, mmg bangsa la geng sepenggal ni

Dah masanya kite ikut stail indon

mmg sepenggal.. mmg kena lg awal... bangsa komunis kapir bila dpt kuasa tgk gaya depa.. bila mereka rasa kuat
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanti buat alasan nak bagi mulid2 paham apa masud lagu tu puihhhhhhh Singapura pun nyanyi lagu dalam Bahasa Melayu
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 6-12-2019 05:06 PM
kalau nyanyi negaraku dalam arab boleh ke tuan tanah

Bila keturunan pengkhianat menulis..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:37 PM | Show all posts
apam replied at 6-12-2019 05:13 PM
Nak tunggu versi bahasa yahudi pulak

shalom aleycheim



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Sohih ke edit ni. Tunggu dulu la makan popcorn
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 6-12-2019 05:25 PM
mmg sepenggal.. mmg kena lg awal... bangsa komunis kapir bila dpt kuasa tgk gaya depa.. bila merek ...

Kalau bulan ni rombak kabinet, bln depan pru, mmg iols potong jari la akan tombang kerajaan sedia ada
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
tengok.
lagu negaraku dalam arab boleh plak
kalau dalam bahasa mandarin bukan main trigger

jahat betul umno sekarang ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2019 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 6-12-2019 06:05 PM
tengok.
lagu negaraku dalam arab boleh plak
kalau dalam bahasa mandarin bukan main trigger

nyanyi kat sekolah ke ngok
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Language is a part being unity...
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Negalaku...tana tumpa nya dala ku. Lakyat idop bersatu dan majo
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 6-12-2019 05:34 PM
Bila keturunan pengkhianat menulis..

Mcm2 cara mrk buat nak test the water
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 04:59 AM GMT+8 , Processed in 0.103309 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list