CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 5546|Reply: 22

Mari asah otak anda

[Copy link]
Post time 21-12-2018 12:32 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Meh kita tengok sapa punya kbat yg terbaik. Dah nak bukak sekolah ni. Nanti nak ajar anak2 takut otak xbape nak pickup pulak.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-12-2018 12:57 AM | Show all posts


Curah air dari cawan ke-2 ke cawan ke-5. Tadaa...dah jadik selang. Betul tak?

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2018 01:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Anda mempunyai sebaris gelas yang terdiri daripada 3 gelas yang dipenuhi dengan air dan 3 gelas yang kosong.
Dengan satu gerakan sahaja, jadikan gelas-gelas tersebut berada dalam susunan secara berselang-seli.
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2018 05:00 AM | Show all posts
kalau camnilah soalan KBAT baik akak masuk university  buat phd dulu siapkan thesis daripada jawab soalan acik kepam bawang bimbo.
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2018 08:30 AM | Show all posts
Kangkung1M replied at 20-12-2018 04:57 PM
Curah air dari cawan ke-2 ke cawan ke-5. Tadaa...dah jadik selang. Betul tak?

Oooo.... Boleh eh kekdah cenggini...?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-12-2018 08:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah kepada semua yg menjawab
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-12-2018 08:36 AM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 21-12-2018 05:00 AM
kalau camnilah soalan KBAT baik akak masuk university  buat phd dulu siapkan thesis daripada jawab s ...

Uishhh kalo camtu ramai la doctor kat mesia ni. Xkan la ada sanggup beli walaupun majlis konvo penuh belon. Ye dok???
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-12-2018 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 21-12-2018 05:00 AM
kalau camnilah soalan KBAT baik akak masuk university  buat phd dulu siapkan thesis daripada jawab s ...

Valid utk kbat math darjah 1. Kan sekarang semua kena congak dgn formula yg peliks.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-12-2018 10:20 AM | Show all posts
telracs replied at 20-12-2018 08:30 PM
Oooo.... Boleh eh kekdah cenggini...?

Huhu entahla...utk soalan berbentuk KBAT, boleh ditulis 1001 jawapan, ikut kreativiti kita berfikir.
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2018 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Soalan kbat kaka apa jantina muhammad sajat?
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2018 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 21-12-2018 04:01 PM
Soalan kbat kaka apa jantina muhammad sajat?

Letak dalam air, kalau dia yang mengejar maka jantanlah dia, kalau dia yang dikejar maka betinalah dia.
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2018 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Amik gelas berisi air yg tengah, curah kt gelas tengah yg kosong tu. Jadi la selang seli
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2019 08:56 PM | Show all posts
senang je
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2019 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Lerrrr easy measy
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 02:05 PM | Show all posts
hurmm.. tuang air gelas ke dua ke gelas dua terakhir.
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2019 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua pandai belaka
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-3-2019 10:37 AM | Show all posts
tuang je 1 cawan ke cawan yg lain..taraaa jadi la selang menyelang
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
tuang yg no 2 tu ke yg no 5
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2019 11:44 PM | Show all posts
tuang air no2 ke no5
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Galas ke 2 tukar ngan gelas ke 5
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 12:11 AM GMT+8 , Processed in 0.088026 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list