CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3437|Reply: 14

Bukan Ubat Tinggi, Pakai Ini Selesai Masalah Pengantin Lelaki Rendah!

[Copy link]
Post time 4-7-2018 06:01 PM | Show all posts |Read mode




Wanita zaman kini sering dimomokkan dengan kewujudan lelaki idaman yang berkulit cerah, tinggi dan kacak seperti dalam drama Korea.


Tetapi, tahukah anda sebenarnya, lelaki-lelaki di Korea itu tidaklah setinggi seperti yang menjadi aktor di kaca televisyen. Sebahagiannya menggunakan alat bantuan untuk menjadi lebih tinggi.





Foto: Twitter skinnyondinie





Sebuah akaun Twitter telah membongkar rahsia bagaimana cara mendapatkan ketinggian idaman hanya dalam masa beberapa saat! Ianya sesuai untuk bakal pengantin lelaki yang selalu kalah dengan tumit tinggi tiga inci milik isteri ketika di atas pelamin.



Apakah rahsianya? Ia adalah sepasang insole yang boleh dimuatkan ke dalam kasut mengikut kesesuaian ketinggian yang dikehendaki.













Ia boleh didapati dalam beberapa ketinggian dan material seperti gel silikon dan kusyen getah. Insole ini sering digunakan artis K-pop untuk kelihatan lebih tinggi bagi memenuhi standard yang ditetapkan netizen Korea. Bagi mereka, ketinggian adalah satu kelebihan yang dikagumi sama ada bagi lelaki mahupun wanita.




Insole ini mudah didapati dan boleh dibeli secara atas talian. Pemilik akaun Twitter tersebut memberi cadangan untuk memilih insole jenis kusyen getah kerana menurutnya, suaminya lebih selesa menggunakan insole jenis itu.


Rakan-rakan yang dipetik (tagged) pada status tersebut janganlah berkecil hati ya. Mereka hanya ingin membantu anda yang kurang ketinggian. Mana tahu, bila tetamu melihat anda yang tinggi serta-merta anda dapat menjana pendapatan dengan menjadi agen ‘ubat tinggi’. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2018 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp pelakon2 korea tu mmg dah tinggi pon.. 6 foot tall. Kalo dh pendek mcm aiman tino pakai benda alah ni pon ttp rendang..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh pakai penyendal pintu sbgai alternatif
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
tomaz replied at 4-7-2018 11:26 AM
Boleh pakai penyendal pintu sbgai alternatif

Hahaha..berdekah meols ketawa..ilang stress beklog benang arwah baby Adam tadi..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Abis la seller rahsia tinggi rendah tak boleh cari makan
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 4-7-2018 07:02 PM
Tp pelakon2 korea tu mmg dah tinggi pon.. 6 foot tall. Kalo dh pendek mcm aiman tino pakai benda ala ...

Hahaha..
Nak buat mcm mana..
Dah genetik malaysia ni pendek pendek..
Termasuklah saya..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 4-7-2018 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesia x nak buat skim tinggi mcm jepun buat ke? Kasi tinggi sikit jejanz poyo yg mengidamkan gegirl body mcm model tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2018 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak terkeluar ke buku lali dr kasut kalo pakai mendalah ni??? Bongok sgt kalo ade yg beli
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2018 11:54 AM | Show all posts
Kalau dah jenis bantot pakai benda ni pun bukan boleh membantu sangat pun.  Bila tak berkasut jelas terpampang nyata kebatotannya juga.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2018 04:06 PM | Show all posts
mohon naelopar hijab ambik prodak ni jadi prodak rasmi syarikat. pls
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2018 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Korea yg pendek2 punnnn busuk2 dalam 165-167 gitu. Mak pernah tersembunyi dari kawan2 biler kuar dari Subway Dorang. Depan mak ada 3 jejaka yg paling pendek pun dlm 180cm. Walau mak ni height 165....tetap tenggelam dibelakang Dorang....Jenuh nak cari kawan2 biler dah ilang dalam timbunan manusia.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2018 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
x payah kan kpop...tu spiderman baru pun produksi suruh pakai benda ni..nak balance dgn heroin nya yg tinggi 180 tu
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2018 10:41 AM | Show all posts
kalau tinggi mmg akan nampak hensem walaopon muka xbrapa ada
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2018 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh dpertimbangkan. Mgkn 1inch improved. Klu lbih rasanya  trnaik sgt buku lali bila pakai.
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2018 01:22 PM | Show all posts
terima jelaa dah tinggi takat tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-6-2024 03:20 PM GMT+8 , Processed in 0.075417 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list