CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 8144|Reply: 59

Kemurahan Hati Siti Nurhaliza Belanja Pekerjanya Buat Netizen Terharu..

  [Copy link]
Post time 4-5-2018 11:34 AM | Show all posts |Read mode


Bintang hati Malaysia, Dato' Siti Nurhaliza sekali lagi mengundang perasaan terharu peminatnya. Apa kan tidak, baru sahaja habis tempoh berpantang 44 hari, Siti meraikan pekerja-pekerjanya yang banyak berjasa kepada keluarganya.

Kelihatan semuanya bergembira dengan layanan tersebut.


Foto : IG CTDK


Tidak cukup dengan itu, sekali lagi Siti meraikan pekerja Simplysiti dalam jamuan yang lebih besar dan lebih ramai. Ia dirakamkan menerusi video pendek.

  



Momen-momen tersebut membuatkan ramai netizen yang terharu dengan kemurahan hati Siti.




Malahan, ada netizen yang sempat mengusik tentang status pekerjanya.




Malahan ada yang bertanyakan sama ada masih memerlukan pekerja atau tidak. Ya, mana tahu untung-untung boleh bekerja di sana.





Sedia maklum, Siti juga mempunyai peminat di negara jiran. Mereka turut kagum dengan kebaikan hati Siti.






Jadi, ada sesiapa yang nak gantikan kekosongan yang ada? Bolehlah hantar 'resume' ya. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-5-2018 11:41 AM | Show all posts
Elehhhh dah memang patut pun dia belanja makan makan. Tak ada peliknya pun. Saja nak publisti murahan! Meluat!
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Comei toksri ti.. awww in love angat... tibeee rasa nak jadi ctzoners

cc @kakasotong2
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 11:47 AM | Show all posts
pekerja yang lima orang tu je ke nyah...ok nyah...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 11:49 AM | Show all posts
belanja makan je pun tak luak duit ct..ingat bagi kete sorang sebijik or belanja gi makan angin oversea macam company china buat tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 11:53 AM | Show all posts
biasa lah boss belanja makan...  

lainlah belanja holiday tiap2 tahun... cam boss saya dulu....

Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Hihihi..lawak pulak berita murahan ni..tapi cutenya anak tokti..geram tgk..alhamdulillah rezeki tok ti akhirnya..
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-5-2018 12:01 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 4-5-2018 11:59 AM
Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh

lagi butthurt retis yg dipuja-puja tak heran ke pemenat
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 12:03 PM | Show all posts
gambar last anak ct tu, bibir comel tu rasa nak cubit je... hehehe...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak: Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh


Nasib baik setiap tahun 2kali company meols buat company trip utk staff.
Tapi, kalau belanja makan tu kira dah memadai dari tak bagi apo
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Rindu nk tgk tokti melaram, lps pntg ni mcmne lak fesyen dia. Rindu jgk nk tgk konsert dia, vocal mntap lg ke atau dah ke laut
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Belanja makan stiap hari pun boleh tok ti oiiiiii..
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
aku presiden kelab kebajikan opis pun aku belanja ajk mkn2. so?
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 12:37 PM | Show all posts
Alhamdulillah. Apa salahnya berbagi-bagi rezeki kan? Semoga setiap dari kita semua dimurahkan rezeki
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 4-5-2018 11:59 AM
Acik2 kepam tgh butthurt baca berita ni sbb boss acik2 kepam x pernah belanja deyolss. Sedehhhh

Yesza!! Tepat ke batang hidung acik kopam
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-5-2018 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuba lanjer pi europe plak
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheols dh habis berpantang kan? Jaga2 jgn ikutkan sgt nafsu abis pantang tu.. Nanti sedar2 badan lbh kembang dr masa sebelum beranak.. Aritu kata dh turun 14kg kan... Tu pon sbb bpantang jaga makan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Untunglah bos selalu belanja makan
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2018 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Zizie izette pn selalu bawak bibik2 dia jln2 mkn2. Bibik ramai kau. Satu anak satu bibik gichuwww
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 05:12 AM GMT+8 , Processed in 0.082596 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list