CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 2792|Reply: 13

Lagi Menu Keju Melimpah - Restoran Cheese Banjir Tawar Durian Dan Milo

[Copy link]
Post time 25-4-2018 04:55 PM | Show all posts |Read mode
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ramai teramat sukakan menu yang dicampur dengan keju/cheese. Apa sahaja hidangan termasuk lauk pauk, pemanis mulut, minuman dan kuih semuanya mesti diletakkan keju sehinggakan banyak restoran yang mengubah suai menu mereka semata-mata mahukan rasa keju!




Jadi, peminat keju di Kuala Lumpur, sila bersedia dengan limpahan keju yang tak agak-agak pun di Restoran Cheese Banjir yang terletak di Desa Pandan dan Taman Permata. Ya! mereka ada 2 cawangan.

Jadi, apa yang menariknya di sana?

Sebagai peneraju pizza tanpa doh pertama di Malaysia, restoran ini berbangga dengan Meatza. Jika anda mahukan rasa daging yang penuh, cuba Meatza iaitu daging diperap 24jam kemudian dicanai menggantikan doh kemudian ditabur keju banjir. Memang penuh perut dengan rasa keju yang melimpah.


Meatza

Menu seterusnya yang boleh dicuba ialah Lamb Grill The Hulk Cheese. Dengar namanya sahaja pun dapat bayangkan betapa banyak keju yang dijadikan ‘topping’.

Selain itu, ada juga menu pasta dan asam pedas bagi memenuhi kehendak pelanggan yang berbeza-beza.


Asam pedas pun ada



Paling istimewa pastinya minuman yang menjadi daya tarikan utama iaitu Milo cheese durian.

Tak pelik ke rasanya? Jawapan yang diperoleh, ia adalah tarikan kepada penggemar durian. Digelar minuman hybrid dengan campuran milo kemudian digandingan bersama keju parmesan dan cheddar, barulah atas sekali diletakkan durian kampong.



Harganya boleh tahan, maklumlah macam-macam diletakkan iaitu RM25 segelas.


Lagi menu keju melimpah - Restoran Cheese Banjir tawarkan campuran durian dan milo




Jadi lokasi penggambaran. Sumber foto: Facebook Cheese Banjir



Anda yang sukakan keju, durian dan makanan barat memang harus mencuba kelainan di restoran ini.

Restoran Cheese Banjir Desa Pandan
Lot G10, G-Village, Kuala Lumpur

Restoran Cheese Banjir UK2790, Jalan Changkat Permata, Kuala Lumpur - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2018 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
makin obesiti la ummah Malaysia. tapi iols tak berapa suka cheese sebab cepat muak.
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Minum milo pun da mgenyangkan..cheese and durian? Kena share bertiga la jwbnya
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 05:14 PM | Show all posts
uuii..cm pelik je rse milo durian cheese..
smue mknn ade cheese ke..
asam pedas pon taruk cheese..serius..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Milo cheese durian. Mau terbelahak lepas minum. Muak kot
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols baca pon dh muak..
Adoi la..
Nak bereksperimen pon agak.agak la..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca je dah rasa muak. Kalau nak minum, lepas balik keje tau. Dikhuatiri sendawa bau durian satu ofis nanti
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa cipta menu bodoh milo cheese durian tu? Korang dah kenape?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2018 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
grizz replied at 25-4-2018 05:14 PM
uuii..cm pelik je rse milo durian cheese..
smue mknn ade cheese ke..
asam pedas pon taruk cheese.. ...

Asam pedas cheesseeee??? EUW!
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 08:26 PM | Show all posts
Masalah bila terlebih kreatif
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Muaknya air milo tu..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Sis rasa sis dah kertu la..skang tgk makanan bercheese2 leleh sis rasa mual..sis suka yg simple je..ikan bakar cicah air asam...kuah asam pedas..kuah singgang...sambal belacan buah bacang...kalau daging tu...sis suka daging bakar yg pinkish2 sket kt tgh dia...tak garing kejung...maybe gigi sis dah mula rapuh kot...amende la korang yg muda2 ni makan semua benda taruk cheese...
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2018 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah pernah pegi makan sana. 1portion dia sesuai utk 2orang. Meatza blom pernah try lagi. Milo cheese durian tak hingin nak try,muakkk lah.
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2018 01:50 PM | Show all posts
sounds yummy
dah mmg trend meleis kot semua benda nak di cheese kan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: ExploRasa


ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 05:32 PM GMT+8 , Processed in 0.080489 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list