CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 7834|Reply: 69

[Tempatan] Pergi Bazar Ramadan Pun Pakai Seksi, Mahu Beli Makanan Ke Jamu Mata?

[Copy link]
Post time 16-6-2017 01:48 PM | Show all posts |Read mode

Artikel Oleh Myra Rozi | Video Oleh Choong Ching Mun| Suntingan Visual Oleh Choong Ching Mun



Setiap kali tibanya bulan Ramadan, bagaikan pesta makanan apabila bazar-bazar dibuka untuk memenuhi permintaan pelanggan.


Penuh dengan pelbagai juadah yang ditawarkan namun sayangnya, ia dicemarkan dengan  kehadiran golongan yang tidak menjaga adab dan berpakaian seksi di bulan mulia ini.


Walaupun sudah dibahaskan banyak kali, kenapa agaknya perkara ini masih berlaku setiap tahun? -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2017 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Eksius me,

Bazaar Ramadhan tu masjid or kuil ke yang perlu menjaga aurat berpakaian litup satu badan?
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 01:55 PM | Show all posts
yg aku paling geram gi bazar kena pulak hujan rintik2, cik kak ni boleh melenggang jalan tgh2 lorong.
bukan runaway ni budget2 diva sambil cat walk.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg seksi tu tadehal

Yg jd masalah tu bila pmpuan gedik2 dok fliphair tgh2 sesak...haram x membeli...pergi param semata nak catwalk :
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 02:05 PM | Show all posts
dia nak berpakaian macam mana pun lantak dia la..
tu dosa dia dengan tuhan..
yang ko pi snap pastu upload merata-rata tu tak dosa ke?
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 02:30 PM | Show all posts
tak paham.. asal  bazar ramadhan je sentap sana sini tengok org pakai seksi..
kalo pasar tani ke, uptown downtown ke.. tak pulak ada yg meroyan..
asal bulan posa je, dan2 la nak jaga mata lah, posa lah..
abih bulan tak posa takyah jaga mata?
lempang sampai ke bulan sekor2 kangg
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 16-6-2017 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
itik_kuning replied at 16-6-2017 05:55 AM
yg aku paling geram gi bazar kena pulak hujan rintik2, cik kak ni boleh melenggang jalan tgh2 lorong ...

kenna pulak baju. putih kena hujann

Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:05 PM | Show all posts
chazey replied at 16-6-2017 01:50 PM
Eksius me,

Bazaar Ramadhan tu masjid or kuil ke yang perlu menjaga aurat berpakaian litup satu b ...

winnnnnnnn
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2017 03:06 PM | Show all posts
Maideen rasa Editor Cari ni bukanlah seorang pakar aurat atau seorang yang telah bmendapat certificate dari Allah SWT bahawa hanya fahaman dia tentang aurat sahaja yang betul.

Maideen rasa ini adalah nasihat ikhlas dari seseorang yang tahu bahawa kat Bazar Romdan ramai lobai kepala atas berbalut kemas kepala bawah susah dikawal yang mungkin membahayakan keselamatan wanita yang tidak bungkos kepala.

Selaian itu acik acik muka tempayan tudung laboh sampai ketumit badan segedang babi tonyok pon mudah jeles kepada gadis gadis ayu yang tak bungkus kepala.

Jadi untuk mengelakan dua spesis ini, editor cari menasihatkan wanita supaya menjaga keselamatan dengan membungkos kep[ala.

Itu sahaja.

Wallahualam.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni gmbr lama lah.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:07 PM | Show all posts
and kejadahnya pompuan pakai boyfren jeans or pakai leggings pon dikatakan seksi?

kalu lobai kepala bawah takleh tutop maka lobai dok lah rumah. vongoks.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:15 PM | Show all posts
woooot
tak lama lagi adalah dress code untuk pasar ramadhan
kemudian dress code inspector/enforcer pula

Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:24 PM | Show all posts
hmmmmmmmmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_conan replied at 16-6-2017 02:30 PM
tak paham.. asal  bazar ramadhan je sentap sana sini tengok org pakai seksi..
kalo pasar tani ke, u ...

Ahahaaahhh kiut..sampai ke bulan pun boleh ek
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 03:37 PM | Show all posts
ni pun nak jd isu..kalo  rs berdosa tgk , pandang laa brader jual roti john


Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 04:01 PM | Show all posts
apa saja yang berdosa boleh  report ke pejabat agama

tekan tekan tak dapat aisehmann
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2017 04:23 PM | Show all posts
gigahertz replied at 16-6-2017 02:34 PM
kenna pulak baju. putih kena hujann

itu mmg saja la kan.

kalau org tengok, tau pulak marah
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Berpakaian pun dah jadi isu ke?akak Nak tanya  bazar ramadhan ni tempat suci ke sampaikan berpakaian pun kena ikut etika?
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 16-6-2017 01:50 PM
Eksius me,

Bazaar Ramadhan tu masjid or kuil ke yang perlu menjaga aurat berpakaian litup satu b ...

Hoi babi.. kalau kapir laknat mcm ko pakai seksi aku x heran.. ni jenis pompuan islam yg pakai seksi mmg patut dipertikaikan
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2017 07:58 PM | Show all posts
Maideen. replied at 16-6-2017 03:06 PM
Maideen rasa Editor Cari ni bukanlah seorang pakar aurat atau seorang yang telah bmendapat certifica ...

Maideen, awak tak geram ke? Bagi saya, rasa beautiful tapi kenalah saya kontrol diri sendiri. Maideen pun sama kan?
Problem ialah mereka yang tak boleh berpikir lebih tinggi dari bunttttuuuuttt dan burrrriiiiiiiiiitttttt.

Tak gitu?



Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 05:00 AM GMT+8 , Processed in 0.072328 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list