CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7111|Reply: 42

[Dunia] Iqbal aka Bala code name Kolor Ijo (sependa hijau) perogol BERSIRI KEJAM (23 man

[Copy link]
Post time 20-5-2017 12:26 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Kentang.Goreng at 20-5-2017 02:21 PM



Perogol Bersiri Kejam Tikam Faraj Mangsa Ditembak Mati
Published on May 20, 2017

JAKARTA – Polis Indonesia menembak mati seorang perogol bersiri yang didapati bersalah merogol sebelum menikam kemaluan 23 wanita dengan menyebabkan seorang mangsa maut.

Ikbal didapati bersalah dan dijatuhi hukum mati pada tahun lalu oleh sebuah mahkamah Luwu Timur, 564 kilometer dari Makassar, ibu kota wilayah Sulawesi Selatan.

Lelaki itu diburu selepas melarikan diri bersama beberapa banduan lain dari sebuah penjara di Makassar kira-kira dua minggu lalu.

Jurucakap polis berkata, lelaki itu ditembak mati ketika cuba ditangkap dalam satu serbuan di Poso, Sulawesi Tengah kelmarin.


Kematian Ikbal, 32, menghilangkan ketakutan penduduk terutama wanita yang masih trauma dengan jenayah kejam lelaki itu.

Ikbal mencetuskan ketakutan pada 2015 selepas dia menceroboh rumah penduduk sebelum merogol wanita.

Tidak cukup dengan itu, Ikbal turut menikam kemaluan mangsanya dengan pisau.

Sepanjang jenayah berkenaan, seramai 23 wanita menjadi mangsa dengan seorang maut akibat kehilangan darah yang banyak.

Ikbal juga mendapat jolokan ‘Kolor Ijau’ (seluar dalam hijau) dalam kalangan penduduk yang merujuk makhluk mitos yang terkenal kerana merogol wanita pada zaman dahulu.


Ketika perbicaraan, Ikbal memberitahu mahkamah, dia melakukan tindakan itu kerana dendam terhadap golongan wanita.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-5-2017 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kentang.Goreng replied at 20-5-2017 12:26 PM
Perogol Bersiri Kejam Tikam Faraj Mangsa Ditembak Mati
Published on May 20, 2017


:  :  padan muka.. jahat sgt kan!!
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bgslah ditembak mati. Takda buang duit tax citizens nak belanja makan minum tempat tido dia kat jel tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 01:07 PM | Show all posts
eloklah tembak mati. simpan dlm penjara lama-lama pun buat bazir duit tanggung makan minum dia.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 01:41 PM | Show all posts
kejamnya         
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 01:46 PM | Show all posts
nama pun igbal alias bala..mmg bala makhluk sekor ni. polis yg tembak cilake ni patut diberi anugerah
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-5-2017 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Good riddance!! Elokla dah mati. Tapi lagi elok dia pun kena tikam dulu before mati tuh. Baru tau apa rasa kan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
cerita biasa dari indon, negara sakit mental
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-5-2017 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejam giler
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejinyaaaasenak rasa baca hat tikam fefet tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg suka cari bala
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
nama pun bala. memang bala lah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 02:18 PM | Show all posts
ptut pijak punai dia ni sepuas2 hati dulu
tapi da mampos lagi bagus
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
matchstick replied at 20-5-2017 05:46 AM
nama pun igbal alias bala..mmg bala makhluk sekor ni. polis yg tembak cilake ni patut diberi anugera ...

kalau kat malaysia polis berkenaan akan ditangkap atas tuduhan tanpa niat.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan bagus Rapist ni tembak aja....kita patut ikut camni.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejamnya..apa jadi dengan mangsa2?kene rodok pisau kot..terkemut2 pulak iols membayangkan kengerian itu....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-5-2017 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
takutnya kasihan perempuan yang jadi mangsanya. Tak mungkin boleh pulih dari truma akibat di rogol dan alat sulit di tikam
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus tembak mati ... sure takkan berubah .. kejam sangat ... dah rogol kau tikam alat sulit dia ..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 05:38 PM | Show all posts
bagus sekor dah mati
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 08:12 PM | Show all posts
Psyco gilaaa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 11:37 PM GMT+8 , Processed in 0.086352 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list